Mun mielestä noissa game coloreissa on juuri se hyvä puoli että sävyt ja nimet on melkein samoja kuin GW:llä. Maalien ostaminen on siten mielestäni helpompaa.Bansku kirjoitti:Hmm... harmi että on Game Coloreita. Itse tykkään enemmän model colorien sävyistä. No, ainahan voi sekoitella.
Moi
Vallejoa Helsingin Fantasiapeleistä
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Nyt tuli viimein testattua noita maaleja ja täytyy sanoa että kyllä ne ovat hyvinkin maineensa veroisia maaleja. Sen verran hyvää jälkeä tuli tehtyä.
Itse en kyllä huomannut että maali lähtisi irti mitenkään sen helpommin kun esim. GW:n maalit vaikka siitä onkin ollut juttua.
Eli kyllä voin suositella noita muillekin.
Itse en kyllä huomannut että maali lähtisi irti mitenkään sen helpommin kun esim. GW:n maalit vaikka siitä onkin ollut juttua.
Eli kyllä voin suositella noita muillekin.
Vallejoa saa kyllä Tampereella Harrasteesta (Tuomiokirkonkatu 21), mutta suolaiseen 2,70euron hintaan.IG general kirjoitti:Perskuta, eli pitää vain jatkaa Citadelin maalien ostamista
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Minäkin teen näin, tai sitten nuolasen pensseliä =) Toinen tapa on käyttää jotain nestettähylkivää (=muovista) alustaa jossa miksailet maaleja / laimennat niitä.rampale kirjoitti: Itse laimennan maalia yksinkertaisesti kastamalla pensselin maalipurkkiin, ja sitten vesikippoon. Mikäs se toinen, ilmeisesti parempi tapa olisi?