"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Ai, ai mikä paikka kyllä olisi. Olavinlinna, ai, ai.

Siellä ylätornissa pelailtaisi sen vessanpönttöaukon vieressä ja roikotettaisi ulkopaikkakuntalaisia pääalaspäin aukosta... Siitä nimittäin näkyy aika ikävästi se kallio alapuolella.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Grom Hardhammer kirjoitti:Hmm... Ja että Helsinkiinkö asti sitä täältä pitäisi lähteä? Toinen isompi Hmm... Tietysti voisitte kerätä yhdessä rahaa ja kustantaa minulle limusiinin ja viiden tähden hotellin sieltä päin.
*Niuhotus* Se on kylläkin Espoossa. */Niuhotus*

Lisäksi kuka nyt mitään hotelleja kaipaa kun makuupussikin on keksitty! Oman pöydän alle kolmeksi tunniksi kauneusunille (etteivät vastustajat karkaa) ja johan figuttaminen onnistuu.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Slayer-3651
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Slayer-3651 »

Kyllähän minä miittiä kannatan, kuljetus 'Coniin on taas eri asia. :( Ei Raumalta olis mitään kyytejä sinnepäin??? (rupee laskemaan rahoja bussilippuun, koska tietää, ettei ole) :D
"Unbelievable Stupidity"
-The Captain
Nagash

Viesti Kirjoittaja Nagash »

tulen kyllä jos mitenkään se tavan ripari ei pahasti sotke aikatauluja
eiköhän lähdetä resiinalla tapsan kans täältä seinäjoelta
I,Helios , hereby swear my everlasting loyalty to House and Clan Tremere and...
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Ilmaannun kyllä paikalle, ellei ole kiinnioloviikonloppu.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Eiköhän paikalle tulo onnistu. Tällä kertaa en kyllä ole(luultavasti) pukeutunut mitenkään typerästi, mutta "bofferin" voisi ottaa mukaan ;)
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Ajattelin nyt IG-armeijan kasvun vuoksi vetää taas jonkinnäköisen puvustuksen niskaan, liekö se sitten tämä sama kuin toissavuonna, commissari-asu. :D Vaikka kaasunaamarin jätän pois tai vaihdan toiseen, se päässä oli luvattoman vaikea tehdä kauppoja. ;)

[Mutta pukukilpailu voitettiin... ;) ]
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Hmm.. Pitäisiköhän lainata joku kavereiden hengenvaarallisista kapistuksista, joita ne kutsuvat boffereiksi? Niillä kun lyö niin on henki pois. ;)

Onkohan conissa jotain tallelokeroa/valvottua säilytystilaa, jonne voisi jättää figusalkun sillä välin kun kiertelee tapahtumaa monttu auki? Ei jaksa raahata sitä laukkua joka paikkaan, varsinkin kun sisässä on melko kunniotettava määrä metallifiguja.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

JarLoz kirjoitti:Onkohan conissa jotain tallelokeroa/valvottua säilytystilaa, jonne voisi jättää figusalkun sillä välin kun kiertelee tapahtumaa monttu auki? Ei jaksa raahata sitä laukkua joka paikkaan, varsinkin kun sisässä on melko kunniotettava määrä metallifiguja.
*tutkii ropeconin sivustoja* Näköjään maksullinen narikka on(sisältyy pääsymaksuun) johon voi jättää kamojaan.
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

Juuh... minä olen miitissä kyllä paikalla. JA SITÄ MIITTIÄ EI PIDETÄ SEMMOSENA AJANKOHTANA, ETTEN MINÄ PÄÄSE!! Se on yks ja varma asia ;D
Joo ja ilmottaudun myös vapaehtoisena järkkäämään miittiä, täten varmistan, että ajankohta käy minulle hyvin =)
Okei käytännässä siis lauantai-ilta on ainoa about mikä minulle ei käy. Ja tietenkin koko 'con on yhtä suurta miittiä. Ainakin viimevuonna tuli sotulaisten kans juteltua muutakin kuin miitissä ja tänäkin vuonna saa minua tulla kiskomaan letistä ja juttelemaan jos uskaltaa ja on asiaa :)
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
Seafarer

Viesti Kirjoittaja Seafarer »

40K turnauksen ajankohta:
Pe 23.7.
Alkusarja lohko A
1. kierros 16.00 - 18.30
2. Kierros 19:00 - 21:30
3. Kierros 22.00 – 00:30

La 24.7.
Alkusarja lohko B
1. Kierros 10:00 - 12:30
2. Kierros 13:00 - 15:30
3. Kierros 16:00 - 18:30

La & Su 25.7.
Jatkopelit
4. Kierros la 20:00 - 22:30
Paras armeija –äänestys su 10:00 – 11:00
5. Kierros su 11:00 - 14:30
Aika paljon näyttää aikaa vievän... Ehkäpä miitti 'conin alkuun tai loppuun?
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

alku on omalta kannalta todella huono ajankohta, kun en varmaan pääse lomille (jos pääsen ollenkaan!) perjantaina kun vasta klo 18. Eli la tai su olisi minun puolestani parhaat, tuo loppu voisi olla ihan ok.
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

Okei, seuraavaksi täytyisi saada tietää milloin sunnuntaina on se vimonen yhteisjuhla, jossa palkinnot jaetaan. Jos sen ja viidennen kierroksen välissä olisi aikaa, niin siinähän voisi olla oiva paikka jurottaa tuppisuuna muiden vasaralaisten kanssa. Yhteiskuva pitää tänäkin vuonna toki ottaa, se taisikin olla viime vuoden paras anti:P

Ei mutta vakavasti nyt. Otetaanko tapaaminen luovan hörhöilyn periaatteella, vai pitäisikö sitä organisoidakin jotenkin? Esimerkiksi lyhyet esittelyt, parhaan nimikyltin äänestys, äänestys siitä, kuka aiheutti suurimman järkytyksen ollessaan täysin erilainen livenä kuin verkossa jne.?
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

minisaarnaaja kirjoitti:kuka aiheutti suurimman järkytyksen ollessaan täysin erilainen livenä kuin verkossa jne.?
Hah, tämän minä voittaisin varmasti!

GromEdit: I'm sorry for Off Topic
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

minisaarnaaja kirjoitti:kuka aiheutti suurimman järkytyksen ollessaan täysin erilainen livenä kuin verkossa jne.?
Älä luulekaan, Grom. Minä voittaisin ihan puhtaasti. Harmi, etten pääse paikalle :(...

Anteeksi OT:sta.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

pamp-pu kirjoitti:Harmi, etten pääse paikalle
MITÄ?! Pamp-pu ei pääse? Hmh. No, ehkä hänet näkee ensi 'conissa... Mutta minä tuskin olen siellä sunnuntaina, joten jos se on silloin, minä en paikalle pääse. Tosin tapaan kyllä varmaan sotulaisia muutenkin tuolla, mikäli piisaa yhtään tuuria. Mitenkäs meidät tunnistaa? Laitanko oikeasti valtavan nimilapun, jossa lukee kissankokoisin kirjaimin "T A P S A"? ;)
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

pamp-pu kirjoitti:
Älä luulekaan, Grom. Minä voittaisin ihan puhtaasti. Harmi, etten pääse paikalle :(...

Anteeksi OT:sta.
HAH! Ette ole vielä nähneet mitään... Ja toivokaa etten uskalla tulla 'Coniin.
niih.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Mie en kyllä kehtaa mitään nimilappuja laittaa. Pistän sitten conin alla tuntomerkkejä vaatteista. Saa sitten tulle nykimään hihasta jos välttämättä haluaa tavata. ;)

Miitissä olisi hyvä olla edes jotain pientä organisointia. Ainakin lyhyt esittelykierros kuullostaisi ihan kivalta, turha kävellä miittiin jos siellä ei tapaa oikeasti ketään. Myös "suurin järkytys"-äänestys kuullostaisi ihan hauskalta. ;)
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Taidanpa laittaa nimilapun. Ainakin miittiin.

Tuosta esittelykierroksesta. Minä en ole sitten tulossa miittiin jos siellä on jonkinlainen "leirimäinen ota vessapaperirullasta niin monta palasta, kuin uskoisit 'conin aikana tarvitsevasi ja sitten kerro sama määrä asioita itsestäsi"-leikki. Päätin, että ripari oli viimeinen paikka, missä tuollaiseen otan osaa.

Tuo äänestys kuulostaa hyvältä.
Viimeksi muokannut Froggy, Ke 30.06.2004 19:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Äänestys miitin ajakohdasta kuulostaisi myös hyvältä, siis kunhan saamme lisää tietoa aikatauluista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”