Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut
*Niuhotus* Se on kylläkin Espoossa. */Niuhotus*Grom Hardhammer kirjoitti:Hmm... Ja että Helsinkiinkö asti sitä täältä pitäisi lähteä? Toinen isompi Hmm... Tietysti voisitte kerätä yhdessä rahaa ja kustantaa minulle limusiinin ja viiden tähden hotellin sieltä päin.
Lisäksi kuka nyt mitään hotelleja kaipaa kun makuupussikin on keksitty! Oman pöydän alle kolmeksi tunniksi kauneusunille (etteivät vastustajat karkaa) ja johan figuttaminen onnistuu.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
-
Slayer-3651
- Viesti:
Hmm.. Pitäisiköhän lainata joku kavereiden hengenvaarallisista kapistuksista, joita ne kutsuvat boffereiksi? Niillä kun lyö niin on henki pois.
Onkohan conissa jotain tallelokeroa/valvottua säilytystilaa, jonne voisi jättää figusalkun sillä välin kun kiertelee tapahtumaa monttu auki? Ei jaksa raahata sitä laukkua joka paikkaan, varsinkin kun sisässä on melko kunniotettava määrä metallifiguja.
Onkohan conissa jotain tallelokeroa/valvottua säilytystilaa, jonne voisi jättää figusalkun sillä välin kun kiertelee tapahtumaa monttu auki? Ei jaksa raahata sitä laukkua joka paikkaan, varsinkin kun sisässä on melko kunniotettava määrä metallifiguja.
-
Oberon
*tutkii ropeconin sivustoja* Näköjään maksullinen narikka on(sisältyy pääsymaksuun) johon voi jättää kamojaan.JarLoz kirjoitti:Onkohan conissa jotain tallelokeroa/valvottua säilytystilaa, jonne voisi jättää figusalkun sillä välin kun kiertelee tapahtumaa monttu auki? Ei jaksa raahata sitä laukkua joka paikkaan, varsinkin kun sisässä on melko kunniotettava määrä metallifiguja.
Juuh... minä olen miitissä kyllä paikalla. JA SITÄ MIITTIÄ EI PIDETÄ SEMMOSENA AJANKOHTANA, ETTEN MINÄ PÄÄSE!! Se on yks ja varma asia ;D
Joo ja ilmottaudun myös vapaehtoisena järkkäämään miittiä, täten varmistan, että ajankohta käy minulle hyvin =)
Okei käytännässä siis lauantai-ilta on ainoa about mikä minulle ei käy. Ja tietenkin koko 'con on yhtä suurta miittiä. Ainakin viimevuonna tuli sotulaisten kans juteltua muutakin kuin miitissä ja tänäkin vuonna saa minua tulla kiskomaan letistä ja juttelemaan jos uskaltaa ja on asiaa
Joo ja ilmottaudun myös vapaehtoisena järkkäämään miittiä, täten varmistan, että ajankohta käy minulle hyvin =)
Okei käytännässä siis lauantai-ilta on ainoa about mikä minulle ei käy. Ja tietenkin koko 'con on yhtä suurta miittiä. Ainakin viimevuonna tuli sotulaisten kans juteltua muutakin kuin miitissä ja tänäkin vuonna saa minua tulla kiskomaan letistä ja juttelemaan jos uskaltaa ja on asiaa
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
Iron within, iron without.
40K turnauksen ajankohta:
Aika paljon näyttää aikaa vievän... Ehkäpä miitti 'conin alkuun tai loppuun?Pe 23.7.
Alkusarja lohko A
1. kierros 16.00 - 18.30
2. Kierros 19:00 - 21:30
3. Kierros 22.00 – 00:30
La 24.7.
Alkusarja lohko B
1. Kierros 10:00 - 12:30
2. Kierros 13:00 - 15:30
3. Kierros 16:00 - 18:30
La & Su 25.7.
Jatkopelit
4. Kierros la 20:00 - 22:30
Paras armeija –äänestys su 10:00 – 11:00
5. Kierros su 11:00 - 14:30
- minisaarnaaja
Okei, seuraavaksi täytyisi saada tietää milloin sunnuntaina on se vimonen yhteisjuhla, jossa palkinnot jaetaan. Jos sen ja viidennen kierroksen välissä olisi aikaa, niin siinähän voisi olla oiva paikka jurottaa tuppisuuna muiden vasaralaisten kanssa. Yhteiskuva pitää tänäkin vuonna toki ottaa, se taisikin olla viime vuoden paras anti:P
Ei mutta vakavasti nyt. Otetaanko tapaaminen luovan hörhöilyn periaatteella, vai pitäisikö sitä organisoidakin jotenkin? Esimerkiksi lyhyet esittelyt, parhaan nimikyltin äänestys, äänestys siitä, kuka aiheutti suurimman järkytyksen ollessaan täysin erilainen livenä kuin verkossa jne.?
Ei mutta vakavasti nyt. Otetaanko tapaaminen luovan hörhöilyn periaatteella, vai pitäisikö sitä organisoidakin jotenkin? Esimerkiksi lyhyet esittelyt, parhaan nimikyltin äänestys, äänestys siitä, kuka aiheutti suurimman järkytyksen ollessaan täysin erilainen livenä kuin verkossa jne.?
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
MITÄ?! Pamp-pu ei pääse? Hmh. No, ehkä hänet näkee ensi 'conissa... Mutta minä tuskin olen siellä sunnuntaina, joten jos se on silloin, minä en paikalle pääse. Tosin tapaan kyllä varmaan sotulaisia muutenkin tuolla, mikäli piisaa yhtään tuuria. Mitenkäs meidät tunnistaa? Laitanko oikeasti valtavan nimilapun, jossa lukee kissankokoisin kirjaimin "T A P S A"?pamp-pu kirjoitti:Harmi, etten pääse paikalle
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
HAH! Ette ole vielä nähneet mitään... Ja toivokaa etten uskalla tulla 'Coniin.pamp-pu kirjoitti:Älä luulekaan, Grom. Minä voittaisin ihan puhtaasti. Harmi, etten pääse paikalleminisaarnaaja kirjoitti:kuka aiheutti suurimman järkytyksen ollessaan täysin erilainen livenä kuin verkossa jne.?...
Anteeksi OT:sta.
niih.
Mie en kyllä kehtaa mitään nimilappuja laittaa. Pistän sitten conin alla tuntomerkkejä vaatteista. Saa sitten tulle nykimään hihasta jos välttämättä haluaa tavata.
Miitissä olisi hyvä olla edes jotain pientä organisointia. Ainakin lyhyt esittelykierros kuullostaisi ihan kivalta, turha kävellä miittiin jos siellä ei tapaa oikeasti ketään. Myös "suurin järkytys"-äänestys kuullostaisi ihan hauskalta.
Miitissä olisi hyvä olla edes jotain pientä organisointia. Ainakin lyhyt esittelykierros kuullostaisi ihan kivalta, turha kävellä miittiin jos siellä ei tapaa oikeasti ketään. Myös "suurin järkytys"-äänestys kuullostaisi ihan hauskalta.
Taidanpa laittaa nimilapun. Ainakin miittiin.
Tuosta esittelykierroksesta. Minä en ole sitten tulossa miittiin jos siellä on jonkinlainen "leirimäinen ota vessapaperirullasta niin monta palasta, kuin uskoisit 'conin aikana tarvitsevasi ja sitten kerro sama määrä asioita itsestäsi"-leikki. Päätin, että ripari oli viimeinen paikka, missä tuollaiseen otan osaa.
Tuo äänestys kuulostaa hyvältä.
Tuosta esittelykierroksesta. Minä en ole sitten tulossa miittiin jos siellä on jonkinlainen "leirimäinen ota vessapaperirullasta niin monta palasta, kuin uskoisit 'conin aikana tarvitsevasi ja sitten kerro sama määrä asioita itsestäsi"-leikki. Päätin, että ripari oli viimeinen paikka, missä tuollaiseen otan osaa.
Tuo äänestys kuulostaa hyvältä.
Viimeksi muokannut Froggy, Ke 30.06.2004 19:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.