Balinin retkue aitohopean perässä, 490 pistettä
-
Sauron The Great
- makkarafolio
Pidä ihmeessä Radagast. Siisti Figu paperilla, pöydällä sekä pelissä. Tehokasta siitä ei saa, mutta et näemmä kaipaa sitä. Banneri on turha pistesyöppö noin pienelle joukolle, mutta hieno kentällä. Itse ottaisin sen pois. Tai tekisin pienemmän lipun, jolla ei ole pelillisesti merkitystä, toisi vain väriä kentälle.
Balin on hyvä gubbe. Joskin ehkä hieman tavallinen, mitä et halunnut.
hmm. Ori ja Oin on fluffillisesti ok, mutta pelillisesti alkaa mennä kohta jo miinuksen puolelle. Pitäisin joko Balinin tai nämä kaverukset, en molempia. Yhdistelmä Ori, Oin, Radagast + Perusmosuja olisi riittävän erityinen.
Itselläkin on Radagast ja kääpiöarmeija. En vain oikein 500 pisteen turnausarmeijassa uskalla pitää tätä, koska mulla on oikeasti mahdollisuuksia voittaa ja tämä osaltaan romuttaa tai ainakin vaikeuttaa menestymisetä.
Balin on hyvä gubbe. Joskin ehkä hieman tavallinen, mitä et halunnut.
hmm. Ori ja Oin on fluffillisesti ok, mutta pelillisesti alkaa mennä kohta jo miinuksen puolelle. Pitäisin joko Balinin tai nämä kaverukset, en molempia. Yhdistelmä Ori, Oin, Radagast + Perusmosuja olisi riittävän erityinen.
Itselläkin on Radagast ja kääpiöarmeija. En vain oikein 500 pisteen turnausarmeijassa uskalla pitää tätä, koska mulla on oikeasti mahdollisuuksia voittaa ja tämä osaltaan romuttaa tai ainakin vaikeuttaa menestymisetä.
Ei yhden turnauksen voittaminen vielä mitään kerro, on niitä yhden ihmeen kavereita nähty ennenkin, ei millään pahalla. Mutta revanssia odotellessa meen maalaamaan...makkarafolio kirjoitti: Itselläkin on Radagast ja kääpiöarmeija. En vain oikein 500 pisteen turnausarmeijassa uskalla pitää tätä, koska mulla on oikeasti mahdollisuuksia voittaa ja tämä osaltaan romuttaa tai ainakin vaikeuttaa menestymisetä.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!