*!* Muoviset Cadianit *!* (jos joku ei oo vielä nähnyt)
Kuulemma kaikki 5 eri heavy (vai special, mitä ne nyt on) weaponia tulis boxissa, kertoo heppu joka jutteli sculptorin (Brian Nelson) kanssa. Ja Com-Link trooperilla on kuulemma aika hervottomasti kamaa messissä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Pari kuvaa lisää:
http://members.optushome.com.au/brenny/cadian5.JPG
http://members.optushome.com.au/brenny/cadian6.JPG
http://members.optushome.com.au/brenny/cadian7.JPG
http://members.optushome.com.au/brenny/cadian5.JPG
http://members.optushome.com.au/brenny/cadian6.JPG
http://members.optushome.com.au/brenny/cadian7.JPG
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
bonesripper
Catachanien T-paidoissahan on hikeä jota on hikoiltu Keisarin kunniaksi...bonesripper kirjoitti:Jotenki vakuuttavampi asustus ku catachaneilla
Mutta oikeasti, jotain olisi melkein pakko tehdä Catachaneille. Ainakin nyt kun uudet Cadianit ovat ilmestyneet...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
- Henri Ketonen
Mitääh? Veistääkö ne noille mold linet figuihin valmiiksi? Katsokaa tota kuvaa 7.
Mutta todella upeita figuja kuitenkin. Kypärien suhteen on vähän paha sanoa mitään, sillä moni kuvissa ei niin siisti figu on paljastunut livenä ihan kohtalaiseksi. Hitto kun rupes tekeen mieli steel legion armeijaa..
Mutta todella upeita figuja kuitenkin. Kypärien suhteen on vähän paha sanoa mitään, sillä moni kuvissa ei niin siisti figu on paljastunut livenä ihan kohtalaiseksi. Hitto kun rupes tekeen mieli steel legion armeijaa..
And they wonder how he dealt with stress so well..
Lol, se on figun leikkaajalle ohje msitä laikataan, eli juu, se on se muitinraja josta jää se valusauma. Se on mustan tussin viiva... :-)VJ kirjoitti:Mitääh? Veistääkö ne noille mold linet figuihin valmiiksi? Katsokaa tota kuvaa 7.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Siiiis uuuh... Aloitan kyllä IG armeijan heti kun noita saa ostettua kaupoista.
Sen verran hienoja ne kyllä on.
Mulla ei ainakaan ole mitään pahaa sanottavaa noista kypäristä. Cadianit on ihan selvästi tajunnu, että jos haluaa kunnon suojausta, niin pitää vähän tinkiä kosmeettisissa asioissa.
Toi uus lasgunkin näyttaa ihan hyvältä. Ja todellakin, noi panssarit on kertakaikkiaan upeita.
Mulla ei ainakaan ole mitään pahaa sanottavaa noista kypäristä. Cadianit on ihan selvästi tajunnu, että jos haluaa kunnon suojausta, niin pitää vähän tinkiä kosmeettisissa asioissa.
ÄH! Kirottu GW! Luulin pääseväni figu-addiktiostani yli kunhan olen kerännyt eldarini valmiiksi mutta pakko sanoa, että nyt näyttää pahalta...
Siis kerta kaikkiaan upeita figuja. Sanokaa te muut mitä haluatte, mutta mitä enemmän katon noita kypäriä, sen paremmalta ne näyttää. Fantastinen kokonaisuus!
Siis kerta kaikkiaan upeita figuja. Sanokaa te muut mitä haluatte, mutta mitä enemmän katon noita kypäriä, sen paremmalta ne näyttää. Fantastinen kokonaisuus!
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
Se on sellainen käsite, tekosyy (esimerkiksi tietty pistemäärä tjms.) johon haluaa uskoa oikeuttaakseen toisen armeijan aloittamisen. Voi hyvällä omalla tunnolla törsätä taas kaikki rahansa figuihin kun uuden armeijan alottamiseenhan menee aina vähän enemmän. Ei sitä sitten kulu enää niin paljoa kun se toinenkin armeija on "valmis"VonCarstein kirjoitti:"valmiiksi"... mitä se on?LordHamish kirjoitti:kunhan olen kerännyt eldarini valmiiksi
Valhallaa ja mordiaa peräänkuuluttaneille: Eihän GW ole puhunut muista regimenteistä toistaiseksi mitään... Jotenkin tuntuisi siltä että catachan ja cadia on ainakin parin vuoden sisään jäämässä ainoiksi muovisiksi ... Onhan tuo steel legion metallisina.... kaikki muut kaartin regimentit on kai jo lakkautettu, eli mail orderista tilaamalla niitä enää saa tai sitten kauppojen jämiä (esim helsingin fantsusta ei mordialle ole saatavissa missileä .... jos tarvitsee niin ostaa praetoriaa jota on enemmän vaikkakin sekin on lakkautettu... ja vaihtaa päät)
-Touko "Squirrel" Kästämä
-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Pirun hienon näköisiä, itse asiassa paljon paremman näköisiä kuin vanhat. Kunhan nuo tulevat kauppoihin, niin pääsen aloittelemaan kauan suunnittelemaani IG-armeijaa.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Siis onhan noi ihan siistejä mutta se että en vaa jaksa odottaa ens kesään asti et noi tulis ulos. :?
Kyllähän cadianssien armiejasta tulis siisti mutta ei vaa jaksa odottaa.
Ja muutenki jos fantasiapeleissä maksaa vielä sillonki lascannon/heavybolter/autocannon/missile launcher 11e KPL!
Ni tulee armeijalle hintaa ite laskin että mulla menis 200e pelkkiin heavy weaponsseihin 8)
Kyllähän cadianssien armiejasta tulis siisti mutta ei vaa jaksa odottaa.
Ja muutenki jos fantasiapeleissä maksaa vielä sillonki lascannon/heavybolter/autocannon/missile launcher 11e KPL!
Ni tulee armeijalle hintaa ite laskin että mulla menis 200e pelkkiin heavy weaponsseihin 8)
Eli olen saattanut missata jotakin mutta milloin noi ilmestyy kauppoihin Suomeen? Ja muuttuuko noiden heebojen peliarvot mitenkään tai sellasta? Ku olen suunnitellut IG:tä jo pidemmän aikaan ja ajattelin kysästä täältä et milloin ne sitten vihdoin ilmestyy tänne pohjolaan?
"Fear Me Mortals For I Am The Anointed Favoured Son Of Chaos.."