Storm of Chaoksen loppuhuipennus selvillä!
Elikä ainoa joka kuoli koko kamppanjan aikana (varmasti) oli Valten? Ihanaa, kyllä sai tosiaan pelaajat taas päättää kuinka kamppanjassa käy. Päättää sen käännetäänkö kaaoksen armeija (suurin menetyksin) middenheimin porteilla vai pari kilometriä itään... "hurraa"
Suomi uskoo väkivaltaan ja asevoimiinsa enemmän kuin Jumalaan.
Sisälsipä teksti paljon typoja! Noh, ei aivan se mieleisin loppu, mutta kyllä sydäntä lämmittää kun Teclis pistää pataan voita käristää siinä demoniarmeijan!
Mutta ei se nyt NIIN huono loppu ollut. Grimgorilla oli aika suuri rooli. YLLÄTTÄVÄN suuri. Mannfred oli suuri pettymys. Nostattaa nyt pirun iso armeija ja sitten lähteä karkuun. Dwarffit jäi vähän liian pimentoon. Vähän enemmän olisi voinut näistäkin karvaisista olennoista kirjoittaa.
No - oli se nyt ihan... hyvä.
No - oli se nyt ihan... hyvä.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Pyllykääpiö(aka.Garagrim Ironfist) kuoli myös :(Johan silver kirjoitti:Elikä ainoa joka kuoli koko kamppanjan aikana (varmasti) oli Valten? Ihanaa, kyllä sai tosiaan pelaajat taas päättää kuinka kamppanjassa käy. Päättää sen käännetäänkö kaaoksen armeija (suurin menetyksin) middenheimin porteilla vai pari kilometriä itään... "hurraa"
Saatasiinko Arskasta uusi Krell?
Nyt voisi Empire sortua jolloin voitaisiin tehdä uusia ihmisaremeijoita.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Noniin, kiva kiva
... Jopas oli hyvä taas vaihteeksi.
Entäpä kääpiöt? Ungrimin poika nyt tietty pääsi hengestään, sehän on selvä, mutta olisihan niistä nyt jotain voinut kertoa.
Entäpä kääpiöt? Ungrimin poika nyt tietty pääsi hengestään, sehän on selvä, mutta olisihan niistä nyt jotain voinut kertoa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Suoraan sanottuna säälittävää. Olisivat viimein tappaneet sen hemmetin Arskan, guy lacks seriously attitude. Valten kuoli, todella säälittävästi. Grimgor käväisi, todella säälittävästi. Mannfredista ei tiedä mitä sanoa, laimein tapahtuma WH:ssa koskaan. Olipa todellakin säälittävää. Tosin Hussissa oli asennetta, siinä on oikea jätkä.
Sigmar!
Tarkistin asian, archaon ei todennäköisesti kuollut. Arska lähti pakenemaan brass keeppiin päin. Tosin todella epätodennäköinen (mutta fluffiin sopiva) teoria on että arska muuttui siellä spawniksi. Brass Keepissä nimittäin kerrotaan olevan jokin suuri hirviö.
On myös alkanut kulkea huhuja että:
1. Valten olis kuollut vammoihinsa/Snitch olisi tappanut hänet ja green knight olisi tullut laittamaan miekkansa Valtenin rintaan kunnianosoitukseksi. Roskaa sanon minä. Tosin, ehkäpä bretonnian perustaja (mikäli green knight on Gilles) halusi osoittaa kunnioitusta empiren perustajalle (Sigmarhan oli Valtenin ruumiissa). En kuitenkaan usko.
2. Karl Franz ja/tai hänen alaisensa hoitivat Valtenin hengiltä varmistaakseen Karlin vallan.
Itse kyllä olen 100% Deathamster Snitchin kannalla. Kunhan kerroin lisää teorioita.
On myös alkanut kulkea huhuja että:
1. Valten olis kuollut vammoihinsa/Snitch olisi tappanut hänet ja green knight olisi tullut laittamaan miekkansa Valtenin rintaan kunnianosoitukseksi. Roskaa sanon minä. Tosin, ehkäpä bretonnian perustaja (mikäli green knight on Gilles) halusi osoittaa kunnioitusta empiren perustajalle (Sigmarhan oli Valtenin ruumiissa). En kuitenkaan usko.
2. Karl Franz ja/tai hänen alaisensa hoitivat Valtenin hengiltä varmistaakseen Karlin vallan.
Itse kyllä olen 100% Deathamster Snitchin kannalla. Kunhan kerroin lisää teorioita.
- puolisukeltaja
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Olen täysin samaa mieltä. Huomaa "ikävä kyllä" eli vaikka kyseiset armeijat pääosissa olivatkin niin olisin toivonut muilta enemmän näkyvyyttä ja osallistumista.Tohtori-SyFilis kirjoitti:Jos Kaaos hyökkää Empireen niin veikatenkin pääosissa on Empire ja Kaaos. Vai oletko erimieltä?Wompatti kirjoitti:Morathistakaan en ole mitään kuullut. Kyllä tämä taisi ikävä kyllä jäädä "Kaamos vs. Empire ja muut rodut ympärinsä hyppimään" asetelmaan.
- Rectunator
Jos nyt aivan suoraan sanotaan niin homma oli aikaslailla perseestä. Pelaajat saavat päättää lopputuloksen? Paskanmarjat! Ja sitten loppu? Aivan, just joo ja sellaista. Huomaa että joku kesätyötekijä on rustannut tuon vapaa ajallaan.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
Jep jep - sitäpaitsi Archaonin lopullinen "voittajakin" kelpaa kyllä minulle.jullevi kirjoitti:Valten olisi voinut jäädä eloonvoisko kampanja huonommin loppua
Make my day GW - Karl Franz palkkasi skaven assasinin tappamaan hankalan kilpailijan...
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?