LordHamish kirjoitti:Siis hetkinen! Mä oon aina luullut että Space Marineksi synnytään, ei ruveta. Jos mä nyt rupeisin marineksi, niin mitä mun täytyis tehdä? Varmaan ekana pääsykoe ja sen jälkeen kaikkien uusien elinten siirto, sit varmaan koulutusta... Jos jollaan on jotaa tietoo ni valaiskaa mua.
1. Lähetä hakupaperit lähimpään Space Marine chapteriin [lomake 343221-0291 Astartes]. Minimivaatimukset ovat:
ikä alle 30 maan standardivuotta
loistava fyysinen kunto ja terveys
taistelukoulutus / kokemus
palveluskelpoisuusluokka Alpha
näön tarkkuus vähintään 1,0 kummassakin silmässä ilman laseja (silmä-/piilolasien käyttö on este koulutukseen pääsylle, vaihtoehtoisesti silmät voidaan korvata siirrännäisillä jos kokelas on muuten erittäin lupaava)
tarkka väriaisti
normaalit näkökentät
normaali kuuloaisti
uimataito vähintään 1000 metriä
Karsivia tekijöitä ovat mutaatiot, vaikeat sairaudet sekä (Chapterista riippuen) rikosrekisteri tai rangaistukseen johtaneet teot
2. Esivalinta tapahtuu hakupapereiden perusteella. Valinnan läpäisseet tullaan noutamaan valintakokeisiin chapterin toimesta.
3. Valintakoekausi kestää useista kuukausista vuosiin, riippuen chapterista. Tänä aikana kokelas suorittaa erittäin vaativia fyysisiä ja psyykkisiä testejä päivittäin. Kokelas sitoutuu sopimukseen jossa hän ymmärtää että koulutuksen luonteesta johtuen kokelaan kuolema ei ole chapterin syytä, eikä chapter vastaa mihinkään korvausvaatimuksiin kokelaan perheen/edunsaajien taholta.
4. Valintakoekauden suorittaneille tehdään psyykkinen psyko-hypnoosi jolla heidän mielensä vahvistetaan/tutkitaan ja heidät opetetaan rakastamaan keisaria ja toimimaan aina Imperiumin hyväksi kyselemättä ja henkensä tarvittaessa uhraten.
5. Psyko-hypnoosissa rajatapauksiksi todetut kokelaat tuhotaan, onnistuneille valmistellaan elinsiirrot jotka mahdollistavat kasvaessaan Space Marineksi tulemisen.
6. Lopullinen Marineksi kastaminen tapahtuu kun kokelaalle luovutetaan hänen Power Armor sekä Boltter. Näiden pyhien varusteiden saamisen jälkeen kokelaan koulutus on ohi ja hän on chapterin veljeskunnan jäsen. Hän sitoutuu loppuelämäkseen chapterin joukkoihin ilman valitusoikeutta.
HUOM:
Keskimäärin vain puolet kokelaista selviää valintakoekaudesta, chapter kehottaa ottamaan yhteyttä perheeseesi/omaisiisi hyvissä ajoin ja varautumaan ennenaikaiseen poismenoosi, sillä kun koekausi alkaa, kaikki siteesi perheeseesi katkaistaan ja heille ilmoitetaan ainoastaan selvisitkö kokeista vai et. Epäonnistuminen tarkoittaa lähes aina fyysisen ruumiin kuolemaa ja hengen liittymistä ikuisen keisarin huomaan.
Valintakokeisiin tarvitsee ottaa mukaan vain henkilökohtaiset hygieniavarusteet, muut tarvikkeet tulevat chapterin puolesta.