Ovatko deldarit vielä mukana?
Kyllähän noita Deldareita ainakin vielä saa ihan hyvin, ainakin Fantsusta. Eikä se mail order nyt niin paljoa kirpaise, tilaa sitten kerralla enemmän.
Itse ainakin tykkään figuista, ja kyllä niiden listastakin ihan suht'toimivan shokkijoukon saa, vaikka armeijalistaa yleisesti ritsana pidetäänkin.
-A
Itse ainakin tykkään figuista, ja kyllä niiden listastakin ihan suht'toimivan shokkijoukon saa, vaikka armeijalistaa yleisesti ritsana pidetäänkin.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- Varjonkutoja
- The Captain
- Valvoja
Ettei vain viitannut siihen juuri ilmestyvään fluffioppaaseen? Olisi yllättävää laittaa nuo samaan codexiin, semminkin kun exodiitien ja harlekiinien kohtalo on ollut muutenkin erittäin epävarma.
Jos prätkillä ajavat lyhyet ja paksut helvetinenkelit olivat GW:n nykyisen politiikan mukaan huono idea, miten pitkät ja laihat klovnit sopivat kuvaan?
Jos prätkillä ajavat lyhyet ja paksut helvetinenkelit olivat GW:n nykyisen politiikan mukaan huono idea, miten pitkät ja laihat klovnit sopivat kuvaan?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Varjonkutoja
Ovat yksiulotteisia kuin matemaattinen viiva, ja kolmannen edikan armeijalista tuottaa tyhjiöpohjaista ilmamassojen siirtoa, suuressa skaalassa. Ainoa mikä käytännössä on pelikelpoista (lue: ei ole masokistin hupilista) oli juustohöylällä rakennettu armeija jossa ei ollut Grotesqueja, Mandrakeja, Special Charactereita, Hellioneja, Reavereita, Hæmonculuksia tai Warp Beastejä... Näitä ei koskaan nähty, eli käytännössä yksi choice per tyyppi (HQ, Elite, Troop, jne.) oli pelikelpoinen - ja Fast Attack oli aivan täysin ilman...pahvikani kirjoitti:mä en tajuu mitä vikaa deldareissa on? Armeija missä muutkin ja kyllä niita ainakin gw:ltä löytyy.
Mutta fluffpohja on hyvä; jos niille annettaisiin enemmän fluffia kuin yksi A4 ja parit pienruudut, rotu kiinnostaisi enemmän.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Mä en tiedä miksi, mutta jotenkin tuo kirjoitustyyli on jotain ihan mielettömän hupaisaaAacheron kirjoitti: Ovat yksiulotteisia kuin matemaattinen viiva, ja kolmannen edikan armeijalista tuottaa tyhjiöpohjaista ilmamassojen siirtoa, suuressa skaalassa. Ainoa mikä käytännössä on pelikelpoista (lue: ei ole masokistin hupilista) oli juustohöylällä rakennettu armeija jossa ei ollut..
And they wonder how he dealt with stress so well..
- Varjonkutoja
ei deldareista saa vääntää vitsiä...ne o ilkeitä pikku pahiksii...VJ kirjoitti:Mä en tiedä miksi, mutta jotenkin tuo kirjoitustyyli on jotain ihan mielettömän hupaisaaAacheron kirjoitti: Ovat yksiulotteisia kuin matemaattinen viiva, ja kolmannen edikan armeijalista tuottaa tyhjiöpohjaista ilmamassojen siirtoa, suuressa skaalassa. Ainoa mikä käytännössä on pelikelpoista (lue: ei ole masokistin hupilista) oli juustohöylällä rakennettu armeija jossa ei ollut..
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
- The Captain
- Valvoja
Tämäkin saattaa kertoa enemmän vastustajiesi taidoista kuin Dark eldarien hyvyydestä. Omat turnaussijoitukseni DEldareilla ovat poikkeuksetta olleet huonompia kuin muilla armeijoillani.pahvikani kirjoitti:Aacheron kommenttiin vielä. En ole havinnyt kuin 1 pelin deldareilla ja olen kumminkin ainakin yli 25 peliä pelannut niillä.
Kyllähän niistä saa toimivan ja tehokkaankin armeijan, mutta kuten Aacheron asian ilmaisi, niille saa yhtä monta tehokasta kokoonpanoa kuin necroneillekin. Ja toisin kuin necroneilla, Dark eldareilla ei ole varaa mokailla yhtään.
omasta mielestäni niin deldarien kuin necronien vika on yksinkertaisesti siinä, että ne on julkaistu 3 edikassa, eli ne on käynyt vähemmän päivityksiä läpi kuin muut armeijat... minkä takia ne sitten ei toimi niin hyvin.
toivottavasti uusi codex tulee...
mikä on mielestäni aika todennäköistä, olihan 4 edikan sääntökirjassakin deldarit yhtenä armeijana ja olivathan ne mukana deldar collectors quidessa.
toivottavasti uusi codex tulee...
mikä on mielestäni aika todennäköistä, olihan 4 edikan sääntökirjassakin deldarit yhtenä armeijana ja olivathan ne mukana deldar collectors quidessa.
- The Captain
- Valvoja
Olivat Squatitkin 2. editionin aloituspaketin armeijakirjassa, Codexia eivät ikinä saaneet (pitäähän ne Squatit saada mukaan tähänkin keskusteluun).Sipatus kirjoitti: