Sehän on tarkoituskin. Jos kaikki osat sopisivat yhteen ilman ylimääräistä työtä, GW:n muiden tavaroiden (kuten greenstuff, liima, viilat yms) eivät menisi niin hyvin kaupaksiThe Captain kirjoitti:Et ole yrittänyt koota vanhaa steam tankia? Siinä ei ole kahta osaa, jotka sopisivat yhteen ilman väkivaltaa. Myös vanhan Eltharionin griffonin puoliskot ovat täysin yhteensoimattomia - figussani on varmaan puoli paketillista stuffia tilkitsemässä reikiä...
Oletteko huomanneet GW:n laadunvalvonna tipahtaneen?
- Druzhina Captain
- Valvoja
- Druzhina Captain
- Valvoja
On GW:n valvonta sentään hieman parantunut, nykyään ei enää tule kovin usein puutteellisia boxeja/blistereitä vastaan(tai sitten mun onni on kääntynyt
). Mä oon joskus saanut mm. silver helmit hepoilla joilla ei ollut bardingia, great eaglen kahdella vasemman puolen siivellä, predatorin ilman sponson weaponeita, Kharn the betrayerin ilman reppua(tosin siinä oli 2 päätä..), lohikäärmeen hännästä puuttu puolet.. Siinä vain muutama esimerkki. Mutta jos näin käy niin kiikuttakaa paketti takaisin kauppaan!
"Born to RUNE"
-
manmangler
- Viesti:
- Druzhina Captain
- Valvoja
Onneksi omalle kohdalle ei ole vielä sattunut blistereitä joista puuttuisi osia. Mutta kannattaa kiikuttaa kauppaan nuo "rikkonaiset" figut takaisin, ei kenenkään tarvitse ostaa epäkuranttia tavaraa...
Ja joissakin figuissa kyllä on noita ihme röpelöitä, mutta onneksi on saanut ne kaikki hiottua pois ilman suurempia vaurioita...
Ja joissakin figuissa kyllä on noita ihme röpelöitä, mutta onneksi on saanut ne kaikki hiottua pois ilman suurempia vaurioita...
Tosimies syö lyijyä ja piereksii raketteja!!
No itselle tuli kerran von castellan boksi jossa on kaksi oikeata kättä(toinen oli viellä Devlanin käsi!). Onneksi oli tarkoitus käyttää toisen figun kättä vasemmassa kädessä joten ei haitannu ja tuli ylimmääräinen devlan käsi kaupan päälle!JouniKone kirjoitti:Onneksi omalle kohdalle ei ole vielä sattunut blistereitä joista puuttuisi osia. Mutta kannattaa kiikuttaa kauppaan nuo "rikkonaiset" figut takaisin, ei kenenkään tarvitse ostaa epäkuranttia tavaraa...
Viimeksi muokannut tneva82, Pe 15.11.2002 09:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
miten muuten, toimiiko tosiaan silleen, että jos tulee blisu, jossa vaikka käsi liian vähän, niin voiko siitä mennä valittamaan vaan..? Kuulostaa vaan silleen aika tyhmältä, kun kauppaan tuodaan avattu blisteri/boksi, josta puuttuu osia ja vaaditaan niitä takasin.. bitsinryöstöltä toi lähinnä kuulostaa, vaikka tietenki GW:n pitää puuttuvat osat korvata. Miten se korvaus sitten tapahtuu? Itelläni ei vielä omakohtasta kokemusta, mutta olis kiva, että jos näin käy, niin miten menetellä.
Kaaosdredin mukana tulee muuten yht. 2 ampumakättä ja 2 ccw kättä, joten noista jää 2 yli... Mut se luokitellaanki jo boksiksi.
Kaaosdredin mukana tulee muuten yht. 2 ampumakättä ja 2 ccw kättä, joten noista jää 2 yli... Mut se luokitellaanki jo boksiksi.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Mulla on useaan kertaan puuttunut blisusta/laatikosta osia, joita siellä olisi pitänyt olla. Jokakerta asia on hoitunut kuntoon, kun olen mennyt fansuun juttelemaan asiasta. Aina olen saanut puuttuvan osan. Pitää vain muistaa ottaa mukaan koko paketti, josta osa puuttui, koska fantyasiapelit tarvitsee siitä jonkun koodin, jotta saavat GW:ltä puuttuvaan osan tilalle.
Aina kannattaa valittaa jos et saa laatikossa sitä, mitä sielä pitäisi olla!
Aina kannattaa valittaa jos et saa laatikossa sitä, mitä sielä pitäisi olla!
ok... no siois näin EI tietenkään saa tehdä, mutta aika helpolta kuulostas huijata bitsin joka tarvii.. mutta tätä ei tueta, joten EI. Ei siis ole vielä ollut valittamisen aihetta, mutta helposti näyttää hoituvan. ok, kiitos.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
No itsellä oli kerran oikein hauska kokemus GW:n asiakaspalvelun kanssa. Lyhyesti olin ostanut realm of chaos boksin viidennenlaitoksen aikana ja kirja hajos kirjaimellisesti käsiin ekalla lukukerralla(ja ei EN käsitelly sitä kovakouraisesti!). No tuli myöhemmin juttutuokio Pirisen kanssa ja kysäisin mistäs tämä GW:n kirjojen heikkolaatuisuus johtuu ja paitsi että hän selitti ongelman syyn hän myös pisti asian mail orderin pojille jotka otti ja lähetti uuden kirjan ilman mitään maksuja...Tuota kutsun jo asiakaspalveluksi. Mielipiteeni GW:stä nousi kummasti moisen jälkeen.s2pid kirjoitti:miten muuten, toimiiko tosiaan silleen, että jos tulee blisu, jossa vaikka käsi liian vähän, niin voiko siitä mennä valittamaan vaan..? Kuulostaa vaan silleen aika tyhmältä, kun kauppaan tuodaan avattu blisteri/boksi, josta puuttuu osia ja vaaditaan niitä takasin.. bitsinryöstöltä toi lähinnä kuulostaa, vaikka tietenki GW:n pitää puuttuvat osat korvata. Miten se korvaus sitten tapahtuu? Itelläni ei vielä omakohtasta kokemusta, mutta olis kiva, että jos näin käy, niin miten menetellä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
maddog
Ei tuolla koodilla ole mitään tekemistä sen puuttuvan osan saamisen kanssa. GW vain haluaa sen koodin yhden pikkujutun takia ... (heh, heh, niskalaukaus!)VonCarstein kirjoitti:Pitää vain muistaa ottaa mukaan koko paketti, josta osa puuttui, koska fantyasiapelit tarvitsee siitä jonkun koodin, jotta saavat GW:ltä puuttuvaan osan tilalle.
Phil Kelly says "No!"
- The Captain
- Valvoja
Kuulostaa järkevältä menettelytavalta. Muinoin ostin rykmentin Empiren crossbowmaneja, jossa piti tulla 16 ukkoa. Paketissa oli 20 ukon jalat ja 12 ukon muut osat... No, ostin paketin siloin lähinnä varaopsiksi, niin että en jaksanut lähteä valittamaan...maddog kirjoitti:Itse avaan aina muovifiguboxit liikkeessä, siis maksun jälkeen, jotta näien heti onko jokainen valurunko paikalla ja kunnossa. Säästyy eestaas ravaamiselta, vaikka ei tähän asti olekaan tullut puutteellista pakettia vastaan. Aina kandee tarkistaa, tehkää tekin näin.
Olen huomannut, että myös blisterit kannattaa tarkistaa huolellisesti. Kerran löytyi dragon prince, jolla oli kaksi vasemman puolen hevosenpuolikasta. Sain sen kaupasta ilmaiseksi (ei, en sano, mistä kaupasta, koska se aiheuttaisi vain valtavan rynnistyksen sinne penkomaan blisterihyllyä).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Joo, no miun etherealissa oli siinä oikean reiden kohdalla sellainen varsin epämääräisen näköinen kraateri, siis ihan oikeasti siinä oli sellainen kolo. En jaksanut kuitenkaan mennä valittamaan asiasta kun sinne fantasiapeleihin on kuitenkin se päälle 300 km matkaa, ja green stuffilla sai kolon ihan hyvin paikattua.
Olen myös tavannut herra rangerin jonka puolikkaat (ssis valutekniset puolikkaat) kärsi noin puolenmillin keskitys häiriötä osasta kohtia.
Olen myös tavannut herra rangerin jonka puolikkaat (ssis valutekniset puolikkaat) kärsi noin puolenmillin keskitys häiriötä osasta kohtia.
no jos siihen figuun on valaessa vahingossa muodostunut jotain taivaallista, kuten Khornen merkki, tai lonkero tai jotain, siis vahingossa, niin ehkä se sillon menisikin kaupaksi, mutta tuskinpa kukaan nyt sentää OIKEASTI maksaa ylimäärästä siitä, että saa viallisen figun