Helf ja kääpät(alottelevat armeijat)
-
Vieras
Et ole varmaankaan kuullut siitä, miten hauskaa on laittaa kotka kaaosritariyksikön eteen kulmittain. Tässä on ideana, että kotka on asettunut siten, etteivät ritarit mahdu ohittamaan sitä. Jos ne rynnäköivät, rynnäkkö otetaan vastaan. Tämän jälkeen kotka luultavasti heittää henkensä tai lähtee karkuun. Jos ritarit jäävät paikalleen, oma ratsuväki tai jopa jalkaväki on valmiina rynnäköimään ritareiden kylkeen ja jos ne lähtevät perään/tekevät overrunin, ne joutuvat metsään tai toisen kylkichargen kohteeksi.Archibald kirjoitti:Kotkat ei toimi kaamosta vastaan, ehkä maraudereita vastaan. 50pts on normaalihinta, mutta toimivat parhaiten maagi- ja sotakonemetsästyksessä.
Illidan kirjoitti:Mikäs se sellainen sotakone on olevinaan...? Oletteko varmoja, että teiltä eivät puutu armeija-ja sääntökirja(t)?
Osta heti se silverhelm, vaikka kaksikin yksikköä niitä, raskas ratsuväki ei koskaan ole pahasta. Sitten toinen paketti spearmaneja, 6 shadow warrioria ja great eagle. Niin, ja commander. Ei koskaan pahasta sekään.
En ole löytänyt Great eagleja fantasiapeleistä vaikka olen etsinyt, onko niitä myynniissä siellä vai olenko sokea?
-
Sir_Jacolo
Luultavimmin et ole sokea mikäli tämänkin topicin olet lukenut
. Kyllä niitä siellä luultavimmin on, mutta kun tilauksia tehdään "kerran vuodessa" on hyvin mahdollista, että niitä saa etsiä pitemmän aikaa. Itsekkään en niitä ole fantsussa nähnyt kuin kerran ja silloin rahat olivat lopussa, nyyh. Helpoiten nuo saa tilaamalla netistä.
Archerit eivät ole kovinkaan hyviä, vaikka omaa kokemusta ei ole. Lähinnä niitä olen nähnyt käytettävän maagin kanssa.
Harkitsisin kotkan sijasta bolttista, koska uskoisin sen tekevän enemmän tuhoa vaikkapa kaaosta vastaan. Kaiken lisäksi bolttis ilmestyy muovisena keväällä ( eikös samalla julkaista joku batalion box? siinä olisi hyvä ostos vasta-alkajille)
Archerit eivät ole kovinkaan hyviä, vaikka omaa kokemusta ei ole. Lähinnä niitä olen nähnyt käytettävän maagin kanssa.
Harkitsisin kotkan sijasta bolttista, koska uskoisin sen tekevän enemmän tuhoa vaikkapa kaaosta vastaan. Kaiken lisäksi bolttis ilmestyy muovisena keväällä ( eikös samalla julkaista joku batalion box? siinä olisi hyvä ostos vasta-alkajille)
-
Vieras