Dwarffit vai ogret

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Wermin

käps

Viesti Kirjoittaja Wermin »

ja olisivat niin tyhmiä että söosivät toisensa...
"There are no problems that cannot be solved with cannons"
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

JOU PUNK!!! HEY KAWERIT! Eikös tässä ollut kysymys aivan jostain muusta kuin armeijoitten omistajien huutosodasta? Kyllä minä valitsisin sinuna Ogret, syynä moni woundisuus ja melkein kaikki muukin, kuten "hassunhauskanverisetfigut" Movementtikin on huippua, kun vertaa Dwarffeihin.(Ja tietenkin HUNTER! Harmi vaan kun ei voi käyttää armeijan generaalina...)
PS: Ogret ja Skavenit tallois, taikois ja liiskais jokaisen armeijan maan rakoon!
Weedy_rat

Viesti Kirjoittaja Weedy_rat »

Assasin kirjoitti: PS: Ogret ja Skavenit tallois, taikois ja liiskais jokaisen armeijan maan rakoon!
No en oikein ogreista usko, mutta skavenit kirjaimellisesti tallovat massallaan muiden päältä (juoksevat yli). Vaikka osaahan ne vähän ampua ja taikoakkin.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
__devil91__

Viesti Kirjoittaja __devil91__ »

Weedy_rat kirjoitti: Vaikka osaahan ne vähän ampua
Mitä tarkoitat tuolla että ne osaavat vain vähän ampua?Nehän osaavat ampua aivan loistavasti varsinkin jezzailit
Weedy_rat

Viesti Kirjoittaja Weedy_rat »

Jezzailit ampuvat kovaa mutta eivät silti osaa ampumisen jaloa taitoa, tuo "vain vähän" oli hieman sarkastinen heitto.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Rommi

Viesti Kirjoittaja Rommi »

Ogret on syvältä. dwarffit parempi. Ainakin silloin jos saa doweja ynnä muuta hauskaa. Ogreilla ei voi pyyhkiä edes persettään, turnauksen voitosta puhumattakaan. (itse olen hommaamassa ogreja vaan niitten hienojen figujen tähden.)
Feeelix

Viesti Kirjoittaja Feeelix »

Eikös ne ogre herot maksa tosi monta

Ja se taikominenkin on kuulemma vaarallista enemmän itselle kuin viholliselle (olen kuullut).

LISKOT RULETTAA!!!
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”