älä nyt oo kateellinen !vaarinhammeri333 kirjoitti:Giantti on ******** ruma.
O&G armeijani
- Kaapelikala
-
Dark Master
Niin!!!
Mitä te valitatte!? Kerrankin saa nähdä jotain todella inspiroivaa!
Aloin juuri tässä miettimään että vois tehä armeijan örkkejä siihen pari maagia ja sitte giantteja! Ja sen mä aion tehäkki! Kiitos inspiraatiosta sinulle!
Aloin juuri tässä miettimään että vois tehä armeijan örkkejä siihen pari maagia ja sitte giantteja! Ja sen mä aion tehäkki! Kiitos inspiraatiosta sinulle!
Repetitius Est Marum Studiorum
(tai jotain sinne päin)
(tai jotain sinne päin)
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Täytyy vain ihailla henkilöä joka on saanut melkein maalattua koko vihernahka armeijansa. Itselläni on vielä maalaamatta kolme neljäs osaa armeijastani...
Tuon ison pään tuolla täytyy olla varmaan Effigy of Gork, vähän pulleahko ja muodoton. Sehän on vain iso kokkare, koeta veistää jotain muotoja siihen.
Maalaus jälki on aika yksinkertaista mutta ihan peli kelpoista, ja tarkkaa.
Pumppu vaunu taita olla itse tehty, ihan näyttävän näköinen. Joskin hieman huteran oloinen...
Inkkejä suosittelisin käyttämään ainakin nuissa örkeissä.
Yö hiidet näyttävät aika tyylikkäiltä vaikka näissäkään ei näyttäisi olevan kummoista maalaus tekniikkaa käytetty.
Nuo huppujen nyöritykset kannattaa maalata jollain toisella värillä.
Käsi aseet kannattaa hiisille tehdä muovi levystä, tulee hienompia kuin nuista nykyisistä.
Lobbakin loppuunsa ihan tyylikäs.
Musta ihoinen jättiläinen...Eh...Puheitta paras.
Örkki kärry on ehkä vähän liian suuri goboille, kannattaa tehdä mieluummin vaikkapa itse kärry jos ei halua ostaa GW:een susi kärryä.
Muoviset possu pojat olivat kyllä aika tyylikkään näköisiä.
Musta örkeilä liaan kiiltävät panssarit ja liaan vaaleahko iho.
Kokonaisuudessaan ihan peli kelpo armeija. Kuvat olivat tarkkoja ja miellyttäviä katsella.
Tuon ison pään tuolla täytyy olla varmaan Effigy of Gork, vähän pulleahko ja muodoton. Sehän on vain iso kokkare, koeta veistää jotain muotoja siihen.
Maalaus jälki on aika yksinkertaista mutta ihan peli kelpoista, ja tarkkaa.
Pumppu vaunu taita olla itse tehty, ihan näyttävän näköinen. Joskin hieman huteran oloinen...
Inkkejä suosittelisin käyttämään ainakin nuissa örkeissä.
Yö hiidet näyttävät aika tyylikkäiltä vaikka näissäkään ei näyttäisi olevan kummoista maalaus tekniikkaa käytetty.
Nuo huppujen nyöritykset kannattaa maalata jollain toisella värillä.
Käsi aseet kannattaa hiisille tehdä muovi levystä, tulee hienompia kuin nuista nykyisistä.
Lobbakin loppuunsa ihan tyylikäs.
Musta ihoinen jättiläinen...Eh...Puheitta paras.
Örkki kärry on ehkä vähän liian suuri goboille, kannattaa tehdä mieluummin vaikkapa itse kärry jos ei halua ostaa GW:een susi kärryä.
Muoviset possu pojat olivat kyllä aika tyylikkään näköisiä.
Musta örkeilä liaan kiiltävät panssarit ja liaan vaaleahko iho.
Kokonaisuudessaan ihan peli kelpo armeija. Kuvat olivat tarkkoja ja miellyttäviä katsella.
juma meitä ammutaan...
- mieoonmursu
- Viesti:
haukuin hänen omaa darf cannonia peiskaksi ja hän lähetti minulle yv:llä että V**** OOt TYHMÄvaarinhammeri333 kirjoitti:Giantti on ******** ruma.
Ei mikään järki veikko tuo vaarinhammeri.
Ja se giantti on ihan hieno ja niin ne muutkin figut highlighteihin ja drybrusheihin olisi voinut panostaa mutta muuten ihan kivoja figuja kaikki.
käy kotisivuillani täällä