muita figuvalmistajia?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Heresyltä ei koskaan vastattu tiedusteluuni figujen hankinnasta.

Samaten Reaperin asiakaspalvelu jätti kokonaan huomiotta vääriä paloja sisältäneen blisterin reklamaation. Paitsi, että kahden viikon kuluttua valituksesta (jossa halusin oikeastaan vain paria pientä palaa puuttuvien tilalle) sieltä kysyttiin uudestaan, että mitäköhän minä olin vailla (?!) ja vastattuani siihen, en mitään enää sieltä kuullut. Pari vuotta olen tässä odotellut...

Black Tree Designia uskallan suositella (homma toimii jopa käteisostoksilla). Samaten Spirit Games (http://www.spiritgames.co.uk).
Muutama oikein onnistunut ja nopsa tilaus. Spirit on kyllä jälleenmyyja eikä valmistaja, mutta heillä on tarjolla useita tuotelinjoja, joiden saaminen on *jokseenkin* hankalaa (erityisesti eksoottisempiin skaaloihin, kuten 1/2400 laivat ja avaruusalukset sekä 1/285 ja 1/300 scifi vermeet, joita käytän DirtSide -figupelissä).
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

shaman of waaagh kirjoitti: Ratsastavia tosin ei valitettavasti löydy...
Kyllä ainakin ennen on löytynyt.

Neljä tuomion ratsumiestä nyt ainakin ovat minulla! Dark heaven linjaa edustavat. Niihin kuuluu Lord of Pestilence ja sen semmoisia kivoja nimiä. Ja ovat ratsuineen päivineen *niin* epäkuolleita ettei paremmasta väliä. En tiedä sitten tehdäänkö niitä enää, mutta itselleni tuli ainakin hankittua joskus aikoinaan Chronopian Devout -armeijan loitsuja varten. Viikatetta ja sen semmoista aseina ja yksi heiluttaa kädessään irti hakattua päätä.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

behemoth kirjoitti:
shaman of waaagh kirjoitti: Ratsastavia tosin ei valitettavasti löydy...
Kyllä ainakin ennen on löytynyt.

Neljä tuomion ratsumiestä nyt ainakin ovat minulla! Dark heaven linjaa edustavat. Niihin kuuluu Lord of Pestilence ja sen semmoisia kivoja nimiä. Ja ovat ratsuineen päivineen *niin* epäkuolleita ettei paremmasta väliä. En tiedä sitten tehdäänkö niitä enää, mutta itselleni tuli ainakin hankittua joskus aikoinaan Chronopian Devout -armeijan loitsuja varten. Viikatetta ja sen semmoista aseina ja yksi heiluttaa kädessään irti hakattua päätä.
Nykyisin noita ei käsittääkseni löydy. Eikä myöskään niitä rotta
ratsastajia rottakenguruilla. En ainakaan löytäny verkkosivuilta. =(
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”