SM Scout haulikko

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
The Captain
Valvoja

Re: hetkonen

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Half-breed kirjoitti:
Range Str AP Type
18" 4 5 Assault 1
Veikkasin, että tuo olisi kakkosedikan ajoilta, tai sitten tuosta Necromundasta.
Eipä ollut kakkosedikassa sen enempää kuin Necromundassakaan tuon tyyppisiä aseiden stattirivejä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

The Captain kirjoitti:
Half-breed kirjoitti:
Range Str AP Type
18" 4 5 Assault 1
Veikkasin, että tuo olisi kakkosedikan ajoilta, tai sitten tuosta Necromundasta.
Eipä ollut kakkosedikassa sen enempää kuin Necromundassakaan tuon tyyppisiä aseiden stattirivejä.
Ok, olin sitten väärässä.

@vompovompatti ja Varjonkutoja

Olen havainnut, että mitä epätodennäköisempää jokin on, niin sitä useammin se onnistuu, kuin todennäköisempi asia (Olen esim pudottanut terminaattori yksikön boltteritulella, vaikka ne saivat osumia monista plasmoista ja lascannoneista.). Haulikolla on epätodennäköisempää haavoittaa, kuin boltterilla, joten se myös tappaa termareita yms. varmemmin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Half-breed kirjoitti:
The Captain kirjoitti:
Half-breed kirjoitti:
Range Str AP Type
18" 4 5 Assault 1
Ok, olin sitten väärässä.

@vompovompatti ja Varjonkutoja

Olen havainnut, että mitä epätodennäköisempää jokin on, niin sitä useammin se onnistuu, kuin todennäköisempi asia (Olen esim pudottanut terminaattori yksikön boltteritulella, vaikka ne saivat osumia monista plasmoista ja lascannoneista.). Haulikolla on epätodennäköisempää
haavoittaa, kuin boltterilla, joten se myös tappaa termareita yms. varmemmin.
Jaahas... no miten vain :)
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
RiviSotilas

Viesti Kirjoittaja RiviSotilas »

Ehkä Half-Breed on jotenkin psyykkisesti epämuodostunut ja aiheuttaa näin häiriöitä todennäköisyysjatkumosssa? Itsellä ainakin on aina tullut raskaalla boltterilla aina enemmän vihuja maahan kuin pikkuveljellään perusbolterilla.

Noh, mutta sinähän voit käyttää tuota hyväksesi: esim saat paljon tuhoa aikaan IGn guardsmeneillä, eikkä sinun tarvitse tuhlata koskaan raskaisiin aseisiin!
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"

Tämän käyttäjän voi poistaa.
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Lasgunhan ON pelin juustoisin ase ;)
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

TankkiMies kirjoitti:Ehkä Half-Breed on jotenkin psyykkisesti epämuodostunut ja aiheuttaa näin häiriöitä todennäköisyysjatkumosssa?
No tällä minun heittotuurilla tuo on ihan mahdollinen teoria.

Itse pysyn tosin siinä teoriassa, että onnetar on antanut minulle huonon tuurin, sitä varten että etsisin lääkettä huonoon tuuriini ja tällöin löydettyäni sen parannan monia huono-onnisia..
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”