Eipä ollut kakkosedikassa sen enempää kuin Necromundassakaan tuon tyyppisiä aseiden stattirivejä.Half-breed kirjoitti:Veikkasin, että tuo olisi kakkosedikan ajoilta, tai sitten tuosta Necromundasta.Range Str AP Type
18" 4 5 Assault 1
SM Scout haulikko
- The Captain
- Valvoja
Re: hetkonen
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Half-breed
Ok, olin sitten väärässä.The Captain kirjoitti:Eipä ollut kakkosedikassa sen enempää kuin Necromundassakaan tuon tyyppisiä aseiden stattirivejä.Half-breed kirjoitti:Veikkasin, että tuo olisi kakkosedikan ajoilta, tai sitten tuosta Necromundasta.Range Str AP Type
18" 4 5 Assault 1
@vompovompatti ja Varjonkutoja
Olen havainnut, että mitä epätodennäköisempää jokin on, niin sitä useammin se onnistuu, kuin todennäköisempi asia (Olen esim pudottanut terminaattori yksikön boltteritulella, vaikka ne saivat osumia monista plasmoista ja lascannoneista.). Haulikolla on epätodennäköisempää haavoittaa, kuin boltterilla, joten se myös tappaa termareita yms. varmemmin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Varjonkutoja
Jaahas... no miten vainHalf-breed kirjoitti:Ok, olin sitten väärässä.The Captain kirjoitti:Eipä ollut kakkosedikassa sen enempää kuin Necromundassakaan tuon tyyppisiä aseiden stattirivejä.Half-breed kirjoitti:Veikkasin, että tuo olisi kakkosedikan ajoilta, tai sitten tuosta Necromundasta.Range Str AP Type
18" 4 5 Assault 1
@vompovompatti ja Varjonkutoja
Olen havainnut, että mitä epätodennäköisempää jokin on, niin sitä useammin se onnistuu, kuin todennäköisempi asia (Olen esim pudottanut terminaattori yksikön boltteritulella, vaikka ne saivat osumia monista plasmoista ja lascannoneista.). Haulikolla on epätodennäköisempää
haavoittaa, kuin boltterilla, joten se myös tappaa termareita yms. varmemmin.
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
-
RiviSotilas
Ehkä Half-Breed on jotenkin psyykkisesti epämuodostunut ja aiheuttaa näin häiriöitä todennäköisyysjatkumosssa? Itsellä ainakin on aina tullut raskaalla boltterilla aina enemmän vihuja maahan kuin pikkuveljellään perusbolterilla.
Noh, mutta sinähän voit käyttää tuota hyväksesi: esim saat paljon tuhoa aikaan IGn guardsmeneillä, eikkä sinun tarvitse tuhlata koskaan raskaisiin aseisiin!
Noh, mutta sinähän voit käyttää tuota hyväksesi: esim saat paljon tuhoa aikaan IGn guardsmeneillä, eikkä sinun tarvitse tuhlata koskaan raskaisiin aseisiin!
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"
Tämän käyttäjän voi poistaa.
Tämän käyttäjän voi poistaa.
- Master Calgar
- Half-breed
No tällä minun heittotuurilla tuo on ihan mahdollinen teoria.TankkiMies kirjoitti:Ehkä Half-Breed on jotenkin psyykkisesti epämuodostunut ja aiheuttaa näin häiriöitä todennäköisyysjatkumosssa?
Itse pysyn tosin siinä teoriassa, että onnetar on antanut minulle huonon tuurin, sitä varten että etsisin lääkettä huonoon tuuriini ja tällöin löydettyäni sen parannan monia huono-onnisia..
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.