WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.
En yhtään ihmettele. Ainakin minuun nuo Khadorin karvareuhkat ja "täällä mikään kylmä ole, tule joskus kotikonnuille visiitille" -asenne vetoavat kybällä. Cryxin napit taas ovat rumuudessaan niin uskomattoman kauniita, sulavalinjaisia ja vaikka mitä, että niiden perään on pakko kuolata.Murhe kirjoitti:Khador ja Cryx vaikuttavat varsin suosituilta armeijoilta.
Säännöistähän minä en tietty tiedä (vielä) mitään, mutta tämä on minun subjektiivinen arvioni kys. armeijoiden esteettisistä ominaisuuksista.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Khadorilla kai tuo ulkonäkö ja jalkaväki vetoavat pelaajiin. Cryxillä nopeus, erikoissäännöt ja se tietty evil lookki. Menoth olisi mielestäni vallan hauskan näköinen myös ja vähän yllättynyt, ettei se ole suosiossa. Sen pitäisi olla mukavan pyöreä armeija kaikin puolin. Cygnar on jotenkin väliin putoaja. Mielestäni mitään sanomaton, mutta siellä on varsin kivojakin joukkoja. Journeyman warcasteri on aivan upea lisä.
Minulle Menothista puuttuu Se Jokin(tm). Liekö se sitten tuo väriskaala vai tuo jaskojen "kävelevä luterilainen kirkkorakennus"-tyyli, mutta jokin siinä vain on, etteivät ne näytä "käännyt tai itket ja käännyt" -ideologian omaavilta kavereilta. 40k on pilannut minut.Murhe kirjoitti:Khadorilla kai tuo ulkonäkö ja jalkaväki vetoavat pelaajiin. Cryxillä nopeus, erikoissäännöt ja se tietty evil lookki. Menoth olisi mielestäni vallan hauskan näköinen myös ja vähän yllättynyt, ettei se ole suosiossa. Sen pitäisi olla mukavan pyöreä armeija kaikin puolin. Cygnar on jotenkin väliin putoaja. Mielestäni mitään sanomaton, mutta siellä on varsin kivojakin joukkoja. Journeyman warcasteri on aivan upea lisä.
Toisaalta Cygnarin tyyli on minusta hauskan korkeafantasia-länkkärimäinen, eli tykkään ihan kybällä.
Viimeksi muokannut Attila, Su 22.01.2006 00:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Minä päädyin cryxeihin figujen tyylikyyden, pelityylin ja evilin takia 
Toinen armeija millä voisin aloittaa pelaamaan olisi cygnarit niistä saisi sen verta ärsyttävän porukan kaikkine vihaa cortexeja judansejen kanssa
Oikeastaan kaikki armeijat ovat jollain tavalla kiehtovia riippu ihan mistä pitää.
Piakoin minullekkin pitäisi saapua mieletön kasa cryxejä niin pääse sitten hieman maalaus puuhiinkin
Toinen armeija millä voisin aloittaa pelaamaan olisi cygnarit niistä saisi sen verta ärsyttävän porukan kaikkine vihaa cortexeja judansejen kanssa
Oikeastaan kaikki armeijat ovat jollain tavalla kiehtovia riippu ihan mistä pitää.
Piakoin minullekkin pitäisi saapua mieletön kasa cryxejä niin pääse sitten hieman maalaus puuhiinkin
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Silläkin uhalla että minut kivitetään kuoliaaksi kun en varsinaisesti pelaa warmachinea, niin haluaisin kuitenkin jatkaa juttua itse figuista.
Näköjään khador on aika suosittu ja itsekin pidän erityisesti siitä tyylistä. JV:n kohdalla widowmakerit ovat suosikkejani. Jackit ovat oikestaan kaikki aika hienoja, eli tämä olisi varmaan se armeija jolla pelaisin.
Toinen cooleja nappeja sisältävä porukka on Palkkasotilaat. Näistä erityisesti Gorten Grunback-loota on niitä todennäköisiä hankintoja tulevaisuudessa, ja erityisesti nuo Grundback Gunnerit ovat minusta aika veikeitä. Pelillisestihän ne saattavat olla ihan mitä sattuu. Myös Mule Heavy Warjack on minusta yksi hienoimmista jakeista.
Entäs loput...
Menothin jotkut jackit ovat ihan hienoja, mutta muista figuista en ole juuri innostunut, ainakaan maalausmielessä. Cygnar ei kuitenkaan ole IMO mitenkään erityisen tympeä figujensa puolesta, ja siksi tavallaan mielekkäämpi valinta kuin menoth.
Oikeastaan mitään figujensa puolesta tosi surkeaa armeijaa ei ole, sillä cryxinkin joukoista löytyy monia mielenkiintoisia nappeja, vaikka tosin monet jackeista eivät ole niin hienoja. Tämä tosin on melkein pakko ostos
http://www.wargamesworkshop.co.uk/Image ... P34029.jpg
Erittäin hauska malli, ja sopisi vaikka 40k:hon nurglen demoni prinssiksi.
Näköjään khador on aika suosittu ja itsekin pidän erityisesti siitä tyylistä. JV:n kohdalla widowmakerit ovat suosikkejani. Jackit ovat oikestaan kaikki aika hienoja, eli tämä olisi varmaan se armeija jolla pelaisin.
Toinen cooleja nappeja sisältävä porukka on Palkkasotilaat. Näistä erityisesti Gorten Grunback-loota on niitä todennäköisiä hankintoja tulevaisuudessa, ja erityisesti nuo Grundback Gunnerit ovat minusta aika veikeitä. Pelillisestihän ne saattavat olla ihan mitä sattuu. Myös Mule Heavy Warjack on minusta yksi hienoimmista jakeista.
Entäs loput...
Menothin jotkut jackit ovat ihan hienoja, mutta muista figuista en ole juuri innostunut, ainakaan maalausmielessä. Cygnar ei kuitenkaan ole IMO mitenkään erityisen tympeä figujensa puolesta, ja siksi tavallaan mielekkäämpi valinta kuin menoth.
Oikeastaan mitään figujensa puolesta tosi surkeaa armeijaa ei ole, sillä cryxinkin joukoista löytyy monia mielenkiintoisia nappeja, vaikka tosin monet jackeista eivät ole niin hienoja. Tämä tosin on melkein pakko ostos
Emmehän me nyt niin tekisi. Korkeintaan kertoisimme sinulle, miten erinomainen syteemi on kyseessä, ja uhkaisimme kivittää ellet lupaa sitä kokeilla... :)Gorkiporki kirjoitti:Silläkin uhalla että minut kivitetään kuoliaaksi kun en varsinaisesti pelaa warmachinea, niin haluaisin kuitenkin jatkaa juttua itse figuista.
Widowmakerit ovat varmaan kaikkien rakastamia figuja kyllä, aika monen olen kuullut aloittaneen warmachinen ihan puhtaasti sen widowmaker kaptainin (silmälappuinen tyttö) takia.Näköjään khador on aika suosittu ja itsekin pidän erityisesti siitä tyylistä. JV:n kohdalla widowmakerit ovat suosikkejani. Jackit ovat oikestaan kaikki aika hienoja, eli tämä olisi varmaan se armeija jolla pelaisin.
Peliteknisesti siinä on yhdet parhaista warjackeista koko pelissä, mule ja gunnerit siis (hinta/laatu suhde on erinomainen).Toinen cooleja nappeja sisältävä porukka on Palkkasotilaat. Näistä erityisesti Gorten Grunback-loota on niitä todennäköisiä hankintoja tulevaisuudessa, ja erityisesti nuo Grundback Gunnerit ovat minusta aika veikeitä. Pelillisestihän ne saattavat olla ihan mitä sattuu. Myös Mule Heavy Warjack on minusta yksi hienoimmista jakeista.
Kaikillafactioneilla kieltämättä on helmensä. Minuun vetosi kaikkein eniten juurikin Gygnarin koneet. Erityisesti Iron Clad oli aivan ehdoton hankinta, vaikka ei warmachinen peluusta tuolloin ollut mitään suunnitelmaa vielä.Entäs loput...
Sikäli Warmachine toimii kivasti, että tuntuisi olevan helppoa kasata tuollainen 500p porukka, missä käyttää vain ja ainoastaan modeleja joista todella pitää. Esim. oma cryxini koostuu Scarresta, satyxis raidereista ja helljackeista. Ei mikään pelitehon huipentuma ehkä, mutta tyyli on todella mieleinen. Cygnarini sitten on gunmageja ja raskasta rautaa Cainen johdolla. Jälleen kerran optimoitavaa kyllä olisi (focus on todella kortilla), mutta onpahan mieleiset modelit ja asenne.
Menoth kolahtaa kaikkein vähiten minulle, crusader on hieno IC kopio, mutta siihen se minun osaltani jääkin. Khadorilla kyllä olisi satsi todella houkuttelevia figuja, mutta niiden kiusausta olen sentään vielä pystynyt vastustamaan onneksi :)
No, Protektoraattijoukko kyllä näille seuduille on tulossa, itseäni tuo faktio kiinnostaa kaikkein eniten (lukuunottamatta Exemplar Seneschalkkia, joka on aivan kammottava epäonnistuneen figuskulptauksen taidonnäyte - ei pelkästään se, että figu on ruma, mutta kun vielä asentokin on täysin luonnoton).Teräratas kirjoitti:Menoth kolahtaa kaikkein vähiten minulle, crusader on hieno IC kopio, mutta siihen se minun osaltani jääkin.
Erinomaista! Jotain mistä ei itse pidä, on tietenkin kaikkein mukavinta (yrittää) kurittaa... :)Grond kirjoitti:No, Protektoraattijoukko kyllä näille seuduille on tulossa, itseäni tuo faktio kiinnostaa kaikkein eniten (lukuunottamatta Exemplar Seneschalkkia, joka on aivan kammottava epäonnistuneen figuskulptauksen taidonnäyte - ei pelkästään se, että figu on ruma, mutta kun vielä asentokin on täysin luonnoton).Teräratas kirjoitti:Menoth kolahtaa kaikkein vähiten minulle, crusader on hieno IC kopio, mutta siihen se minun osaltani jääkin.
Menothilla kyllä näyttäisi olevan todella mukvasti potentiaalia, ainoastaan nopeuden puute näyttää olevan selvä rajoitin, ja varmaan siihenkin ratkaisuja löytyy.
Sikäli jännä, että PP:llä tuntuu no figut olevan juuri tuolla tavalla omalaatuisia, että saman linjan toinen modeli näyttää (ainakin omaan silmään) uskomattoman hienolle, kun taas seuraava näyttää melkoisen hirveältä. Lienekö vaihtelevat skulptaajat, vai vain reipas kokeiluhenki, mikä sitten toisinaan onnistuu ja toisinaan ei. Onneksi noita kammotuksia on varsin vähän kuitenkin, kun taas hienoja modeleita ainakin minun mittapuun mukaan on enemmän kuin lompakkoni tahtoo tukea.
Jack Marshaleista
Ensimmäistä listaani tehdessä törmäsin mielenkiintoisiin sääntöviritelmiin ja ensivilkaisulla Kovnik Jack Marshal -kykyineen vaikutti loistavalta valinnalta. "Jannuhan pystyy kontrolloimaan Devastatoria ja tämän takia Vladimirille jää kaksi pistettä focusta ihan vapaaseen käyttöön, kunhan Drive -kyky toimii! Ei tarvitse kuin onnistua 9+ command testistä! Miksei jokainen Khador pelaaja käytä tätä hemmoa?!" Onnesta soikeana lykkäsin Kovnikin listaani, hymyäni kuitenkin hyydytti Kovnik -miniatyyrin syntisen ruma asento.
Tarkempi perehtyminen kuitenkin paljasti negatiivisia puolia. Nimittäin Jack Marshal -kyvyn omaavan hepun heittäessä lusikansa nurkkaan tämän hallinnoima Warjack jää ilman käskyttäjää. Lisäksi Warjack ei jää Inert-tilaan, vaan siitä tulee käytännössä iso möhkäle rautaa, joka ei pysty rynnäköimään, ei osu mihinkään - jollei kohteena ole toinen selin oleva Khador Jaska - ja oma warcaster ei voi tulla ottamaan Jaakkoa hallintaansa Marshalin kuoltua.
Oma listani on vielä siitä huono, että kummatkin Warjackit tuottavat pieniä ongelmia Marshlille. Kodiakin painellessa rough terrainin läpi Kovnik jää auttamattomasti jälkeen. Devastator puolestaan kestää enemmän runtua kuin Kovnik ja yksi Devun tehokkaimmista käyttötavoista on sen juoksuttaminen keskelle vihollismerta. Ei kovin mieluisa paikka hieman heiveroisemmälle Kovnikille. 9" hallintasäde auttaa asiaa kummankin Warjackin kohdalla, mutta sekään ei aina ole riittävästi.
Asioihin pystyy kuitenkin vaikuttamaan. Ainakin omalla listallani. Mikäli Kovnik potkaisee tyhjää, niin Signs & Portents ja Boundless Charge -loitsujen avulla lobotomian kärsinyt kolossi voi vielä rynnäköidä ja on tehokas meleessäkin. Kummatkin loitsut syövät kallisarvoisia focus -pisteitä, joten molempien loitsujen käyttö ei läheskään aina käy päinsä. Hätätapauksessa pelkästää toinen loitsu riittää, tilanteesta riippuen ja todella pahassa paikassa Devu saa luottaa panssarointiinsa.
Ja ainahan voin matsin alussa jättää molemmat Jaskat Prinssini hoteisiin, mutta ainakaan vielä en ole havainnut itsessäni ennustajan lahjoja. Kuitenkin päädyin ottamaan Kovnikin listaani, Sen säästämät kaksi focus -pistettä voi hyvillä mielin käyttää loitsuihin.
Toivottavasti omien pohdintojeni tuloksista on apua muillekin, jotka saattavat harkita vastaavia viritelmiä.
Tarkempi perehtyminen kuitenkin paljasti negatiivisia puolia. Nimittäin Jack Marshal -kyvyn omaavan hepun heittäessä lusikansa nurkkaan tämän hallinnoima Warjack jää ilman käskyttäjää. Lisäksi Warjack ei jää Inert-tilaan, vaan siitä tulee käytännössä iso möhkäle rautaa, joka ei pysty rynnäköimään, ei osu mihinkään - jollei kohteena ole toinen selin oleva Khador Jaska - ja oma warcaster ei voi tulla ottamaan Jaakkoa hallintaansa Marshalin kuoltua.
Oma listani on vielä siitä huono, että kummatkin Warjackit tuottavat pieniä ongelmia Marshlille. Kodiakin painellessa rough terrainin läpi Kovnik jää auttamattomasti jälkeen. Devastator puolestaan kestää enemmän runtua kuin Kovnik ja yksi Devun tehokkaimmista käyttötavoista on sen juoksuttaminen keskelle vihollismerta. Ei kovin mieluisa paikka hieman heiveroisemmälle Kovnikille. 9" hallintasäde auttaa asiaa kummankin Warjackin kohdalla, mutta sekään ei aina ole riittävästi.
Asioihin pystyy kuitenkin vaikuttamaan. Ainakin omalla listallani. Mikäli Kovnik potkaisee tyhjää, niin Signs & Portents ja Boundless Charge -loitsujen avulla lobotomian kärsinyt kolossi voi vielä rynnäköidä ja on tehokas meleessäkin. Kummatkin loitsut syövät kallisarvoisia focus -pisteitä, joten molempien loitsujen käyttö ei läheskään aina käy päinsä. Hätätapauksessa pelkästää toinen loitsu riittää, tilanteesta riippuen ja todella pahassa paikassa Devu saa luottaa panssarointiinsa.
Ja ainahan voin matsin alussa jättää molemmat Jaskat Prinssini hoteisiin, mutta ainakaan vielä en ole havainnut itsessäni ennustajan lahjoja. Kuitenkin päädyin ottamaan Kovnikin listaani, Sen säästämät kaksi focus -pistettä voi hyvillä mielin käyttää loitsuihin.
Toivottavasti omien pohdintojeni tuloksista on apua muillekin, jotka saattavat harkita vastaavia viritelmiä.
Re: Jack Marshaleista
Vähän samanlainen ongelma, kuin Cygnarin journeymanilla, se ajaisi Defenderiä varsin tehokkaasti, Mutta Def 14/Arm 17, viisi woundinen kaveri on kuitenkin aika äkkiä telottu hengiltä (ilman arcane shieldiä itseensä, vielä nopeammin), jolloin yli 120p rautaa jumittuu käyttökelvottomaksi.Chukie kirjoitti:... Tarkempi perehtyminen kuitenkin paljasti negatiivisia puolia. ...
Yleensäottaen ratkaisu siis on käyttää sen verran edullista ja haavoittuvaista kalustoa, että pikkuohjastajan kalusto rutataan ennemmin kuin itse kuski. Ymmärtääkseni Berserker on melko hyvä valinta Kovnikille, kun marshalin kuollessa ei tunnu pisteissä niin paljoa, ja berserker on sen verran helpommin tuhottavissa (kuin esim. deva), että vastustaja voi hyvinkin keskittyä siihen.
Sinäälläänhän ei meleejackit pahasti focusta normaalisti niele, kun vain liikettä täytyy monesti boostailla. Devastatorkin taitaa varsin hyvin pärjätä yhdelläkin focuksella suurimman osan peliä. Lähitaisteluunkin kahdella focuksella tuntuu usein saavan tarpeeksi puhtia, eli kyllä minä hienot ja kalliit jackit pitäisin warcasterin ohjastuksessa kuitenkin. Warcasterin kuolema kumminkin yleensä on pelin päätös, joten ainakaan ei kallis tuhonmasiina mene hukkaan, kun vastustaja joutuu mitä luultavimmin tärvelemään sen hankalimman kautta.
Devastatorin parina ohjastaja saa liki takuuvarmasti ennemmin kuulan päähänsä kuin tuo deva itse, huonosti kontrolloitu khador jack on kuitenkin useimmille armeijoille melko helposti välteltävissä.
Ihan hyviä pointteja, itseänikin mietitytti Kovnikin hengissä säilyminen. Kyseinen hemmo on kuitenkin aika kestävää sorttia, joten sitä ei hevin yhdellä iskulla tyrmätä. Kestävyyden lisäksi Kovnikin on pätevä lähitaistelija. Tuossa aikaisemmin mainitsin vaihtoehtoisen kontrollointitavan, mikäli Kovnikille kuitenkin käy kehnosti. Focusta säästämällä Wind Wall loitsun ja muiden loitsujen käyttöön riittää focusta jo aikaisemmin (Wind Wall tehtäisiin luonnollisesti muiden jälkeen) ja myöhemmässä vaiheessa nuo kaksi focusta voisi käyttä Signs & Portentsin loitsimiseen, joka on mielestäni varteenotettava vaihtoehto perinteisten boostien sijaan. Tällöin Kodiakin tehostamiseen jäisi enemmän focusta.Teräratas kirjoitti:Devastatorin parina ohjastaja saa liki takuuvarmasti ennemmin kuulan päähänsä kuin tuo deva itse, huonosti kontrolloitu khador jack on kuitenkin useimmille armeijoille melko helposti välteltävissä.
Tuntuuhan tuo Kovnikin käyttö hieman uhkapeliltä. Olisiko parempi vaihtoehto tiputtaa Kovnik pois listastani ja käyttää vapautuneet pisteet ylimääräisiin Iron Fangeihin? 37:llä pisteellä saa 4 'Fangia, jolloin yksikön saisi täyteen vahvuuteen vai kannattaisiko ennemmin ottaa Attachment neljän ylimääräisen 'Fangin sijaan? Parempiakaan vaihtoehtoja ei liiemmin ole tarjolla.
Toinen ehdotus tuli Aasimarilta IRCissä: Kovnik voisi olla käytännöllisempi 1000+ pisteen listassa. Itse aloin miettimään tätä ehdotusta... Vihollisella saattaa olla enemmän varteenotettavia teilauskohteita, jos itselläni on kentällä enemmän tavaraa ja Kovnikin elinikä saattaisi pidentyä huomattavasti, eikä yhden Warjackin rampautuminen tarkoita maailmanloppua kun niitä on pöydällä neljä kappaletta.
Lähinnähän kyse tosiaan on siitä, miten ison siivun armeijastasi vastustaja saa eliminoitua tehokkaasti tappamalla Kovnikin. Jos sillä on halpa jack komennossaan, on houkutus keskittää siihen tulta paljon pienempi. Jos taas pistät armeijasi parhaan koneen sen vastuulle, voit olla melko varma, että Kovnik saa melkoisen määrän tulta niskaansa aina kun paikka tarjoutuu. Satunnaiset osumat Arm18 toki pelastaa, mutta määrätietoisempi tapon yritys luultavimmin onnistuu kuitenkin.Chukie kirjoitti:Tuntuuhan tuo Kovnikin käyttö hieman uhkapeliltä. Olisiko parempi vaihtoehto tiputtaa Kovnik pois listastani ja käyttää vapautuneet pisteet ylimääräisiin Iron Fangeihin? 37:llä pisteellä saa 4 'Fangia, jolloin yksikön saisi täyteen vahvuuteen vai kannattaisiko ennemmin ottaa Attachment neljän ylimääräisen 'Fangin sijaan? Parempiakaan vaihtoehtoja ei liiemmin ole tarjolla.
Sanoisin siis, että Kodiak ja Deva ovat liian hyviä (ja arvokkaita) Kovnikin ohjastettavaksi, ellei sinulla ole jotain oikeasti hyvää suunnitelmaa. Ei silti, Vladin merkkien ja kuningasveren kutsuminen ON ihan hyvä suunnitelma :)
Toisaalta, kyllähän tuota kokeilla kannattaa, jos vastustajalla ei ole riittävän järeää kantama aseistusta, niin kyllä Kovnik ja devastator luultavimmin aika vaikeasti tapettava pari lähitaistelussa on.
Itseasiassa journeymanin ongelma ei ehkä ole niin suuri tietyssä mielessä kuin varsinaisten jack marshallien. Jos journeyman puree multaa niin kontrolloitava jackihan sammuu (menee inertiksi siis) ja tämän sammuneen jaskanhan Warcaster voi napata taas omaan battlegrouppiinsa mukaan. Jack marshallin kuoltua taas jaska ei mene inertksi vaan muuttuu hitaaksi peltikaksi, joka ei juokse, chargeile, power hyökkää tai osu mihinkään lähistelyssä.Teräratas kirjoitti:
Vähän samanlainen ongelma, kuin Cygnarin journeymanilla, se ajaisi Defenderiä varsin tehokkaasti, Mutta Def 14/Arm 17, viisi woundinen kaveri on kuitenkin aika äkkiä telottu hengiltä (ilman arcane shieldiä itseensä, vielä nopeammin), jolloin yli 120p rautaa jumittuu käyttökelvottomaksi.
Jep, tosin turhan usein sinne jumittuneelle jackille on yllättävän pitkä ja kivinen tie. :)Ironman kirjoitti:Itseasiassa journeymanin ongelma ei ehkä ole niin suuri tietyssä mielessä kuin varsinaisten jack marshallien. Jos journeyman puree multaa niin kontrolloitava jackihan sammuu (menee inertiksi siis) ja tämän sammuneen jaskanhan Warcaster voi napata taas omaan battlegrouppiinsa mukaan. Jack marshallin kuoltua taas jaska ei mene inertksi vaan muuttuu hitaaksi peltikaksi, joka ei juokse, chargeile, power hyökkää tai osu mihinkään lähistelyssä.
Se on kyllä täysin totta:)Teräratas kirjoitti: Jep, tosin turhan usein sinne jumittuneelle jackille on yllättävän pitkä ja kivinen tie.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Minkäläinen jacki on tuo stalker Cryxillä..? Onko arc node?
Entäs Goreshade the Bastard?
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- Stormdaemon
Eiväykö Mercit enää niin kiinnostakaan? Käsittääkseni Stalker on "salamurhaaja", joka pärjää lähiksessä, mutta jolta puuttuu Arc Nod. Goreshadesta en tiedä kuin, että on mies, joka tekee tyttöystäviä ja ilmeisesti teleporttailee armeijaa hieman.Morhgoz kirjoitti:Minkäläinen jacki on tuo stalker Cryxillä..? Onko arc node?
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Kyllä mercit kiinnostaa, mutta Cryx on (aina) kiinnostanut enemmän...
BTW, tule lautapelikerhoon keskiviikkona, jos pääset, otetaan parit proxymatsit...
BTW, tule lautapelikerhoon keskiviikkona, jos pääset, otetaan parit proxymatsit...
Warbands of Wastelands