"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

"eviloverguessit"

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Enhän minä sanonut että overguessaan. Hispaniasta tuodulla artillery nopalla meinasin lähinnä mokoman saavuttaa. ;)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Mortarin pitää nähdä kohde, jota ampuu. Mortarilla siis eviloverguessit eivät ole sallittuja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Sachse

Viesti Kirjoittaja Sachse »

Kyllähän sillä stonarilla saa overguessata mutta onko se sitten kivaa? Itse en ehkä menisi tekemään sitä hyvän pelin nimissä.
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

darkus kirjoitti:Kyllähän sillä stonarilla saa overguessata mutta onko se sitten kivaa? Itse en ehkä menisi tekemään sitä hyvän pelin nimissä.
Minä olen tulkinnut säännön niin, että stonarilla ei ole varsinaisesti eviloverguessia, vaan puskavelho on täysin sääntöjen ja pelin hengen mukaisesti vapaata riistaa. Niin kauan kuin molemmat pelaajat tämän säännön ovat sisäistäneet, kyse ei ole overguessaamisesta vaan kehotuksesta pitää velhot yksiköissään tai sellaisessa paikassa, että huolimaton katapultin miehistö ei "vahingossa" lobbaa kiveä juuri kohdalle.

Sama juttu kuin rättäreiden snaippaaminen parent unitin vierestä kanuunoilla. Täysin sallittua ja hyväksyttävää.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”