mitä morialle
- coiled one
Et niin, mutta ei vastustaja saa kuin yhden kutosen kuudesta heitosta, eli yhden varman voiton kolmesta taistelussa jossa on kaksi haltiaa. Näin siis olettaen, eihän tämä tietysti pidä paikkaansa. Itse olen monesti voittanut haltiat goboilla ja jos olen hävinnyt, niin ei se niiden kutosten vika ole. Gobboja on enemmän kuin haltioita, eli sinulla on paremmat mahdollisuudet hyviin heittoihin. Kyllä haltioiltakin huonoja heittoja tulee, ei se kutonen niin varma ole.coiled one kirjoitti:mutta enhän voi iskee niitä jos ne saavat sen kutosen
- coiled one
- coiled one
Massa on kieltämättä gobojen vahvuus. tuli testattua kaverin kanssa niin että se pisti tirithit "roomalaiseen muodostelmaan" ja ite hyökkään goboilla kahesta suunnasta. oli kaveri kyrpä ottassa koko pelin ajan
. Ja rummut päälle laskemaan kentälle vihujen couragea. Cavetrollit crushii eturivin "ellei niitä ammuta sitä ennen mikä on erittäin epätodennäköistä"
/kysymys tähän loppuun pystyykö monstrous mountti jolla on keihäs tukemaan toista monstrous mounttia? esim. cave troll keihäällä cavetroll nuijaa
/kysymys tähän loppuun pystyykö monstrous mountti jolla on keihäs tukemaan toista monstrous mounttia? esim. cave troll keihäällä cavetroll nuijaa