"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mitä morialle

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
coiled one

Viesti Kirjoittaja coiled one »

mutta enhän voi iskee niitä jos ne saavat sen kutosen
mitä tähänki kirjottas...
no vaikka: hell bent for leather
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

coiled one kirjoitti:mutta enhän voi iskee niitä jos ne saavat sen kutosen
Et niin, mutta ei vastustaja saa kuin yhden kutosen kuudesta heitosta, eli yhden varman voiton kolmesta taistelussa jossa on kaksi haltiaa. Näin siis olettaen, eihän tämä tietysti pidä paikkaansa. Itse olen monesti voittanut haltiat goboilla ja jos olen hävinnyt, niin ei se niiden kutosten vika ole. Gobboja on enemmän kuin haltioita, eli sinulla on paremmat mahdollisuudet hyviin heittoihin. Kyllä haltioiltakin huonoja heittoja tulee, ei se kutonen niin varma ole.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Elrontti kirjoitti:Aika lähelle päästit gobbojouset kun sentinelit omaavat vakiovarusteene elven cloakin...
Aika kaukana pidin sentinelini, kun Volleylla minut ampuivat. Ja edessä oli normi welfit, joten eivät he sentinelejä nähneet.
Lalalaa
coiled one

ööh... ymmärsin sen näin että jos haltiat saa yhen kutosen ja minä esim 2 niin minä lyön??
(taisin ymmärtää väärin)
Clavos

Viesti Kirjoittaja Clavos »

coiled one kirjoitti:ööh... ymmärsin sen näin että jos haltiat saa yhen kutosen ja minä esim 2 niin minä lyön??
(taisin ymmärtää väärin)
Vain yksi isoin nopan lukema per taistelun osapuoli katsotaan. Eli se että heität neljä kutosta tai yhden kutosen on ihan sama tulos.

S.
coiled one

no hö
Himulus

Viesti Kirjoittaja Himulus »

Massa on kieltämättä gobojen vahvuus. tuli testattua kaverin kanssa niin että se pisti tirithit "roomalaiseen muodostelmaan" ja ite hyökkään goboilla kahesta suunnasta. oli kaveri kyrpä ottassa koko pelin ajan :P. Ja rummut päälle laskemaan kentälle vihujen couragea. Cavetrollit crushii eturivin "ellei niitä ammuta sitä ennen mikä on erittäin epätodennäköistä"

/kysymys tähän loppuun pystyykö monstrous mountti jolla on keihäs tukemaan toista monstrous mounttia? esim. cave troll keihäällä cavetroll nuijaa
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Cave Troll ei ole mikään Monsterous Mount.

Keihäällä saa tukea, jos edessä olevalla saman kokoinen tai pienempi alusta. Eli peikko voi tukea toista.
Phil Kelly says "No!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”