Forgeworld Blood Thirster
No en oikeen näe mikä tuossa poskelleen skulptatussa figussa on niin hienoa, mutta katsojan silmissä piilee kauneus, joten ken tietää.Rumimmista figuista? lol
Tämä siis minun mielestäni.
Moi
Hope is a serum that never heals
- figunarkki
- Jänkäkoira
Ehkä paras forgen bloodthirsteri jota olen tähän mennessä nähnyt.
Värivalinnat ja tyyli iskevät todella hyvin.
Ainoat jotka vielä voisi parannella , on tuo leuka/ikenet whateva, saisivat olla hieman vaaleammat ja samoin suun sisäosa näytti maalamattomalta? Myös turkis/karva osiot kaipaavat väriä lisää.
Ihosta pidän jostainsyystä todella paljon. En tiedä sitten mitenpaljon kuva vääristää, mutta tuo radikaali tyyli sopii tähän figuun IMO hyvin. ^^
Panssarit jäivät hieman hämäriksi minulle, mitä niiden kuuluisi olla? Hyvän näköistä eniveis.
Hienoa työtä, kertakaikkiaan.
[/Edit] no hele... sehän onkin wip, miksen ymmärtänyt kun ekan kerran alotusviestin luin.. -.-
Värivalinnat ja tyyli iskevät todella hyvin.
Ainoat jotka vielä voisi parannella , on tuo leuka/ikenet whateva, saisivat olla hieman vaaleammat ja samoin suun sisäosa näytti maalamattomalta? Myös turkis/karva osiot kaipaavat väriä lisää.
Ihosta pidän jostainsyystä todella paljon. En tiedä sitten mitenpaljon kuva vääristää, mutta tuo radikaali tyyli sopii tähän figuun IMO hyvin. ^^
Panssarit jäivät hieman hämäriksi minulle, mitä niiden kuuluisi olla? Hyvän näköistä eniveis.
Hienoa työtä, kertakaikkiaan.
[/Edit] no hele... sehän onkin wip, miksen ymmärtänyt kun ekan kerran alotusviestin luin.. -.-
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
we don't feel no contamination!"