SM prätkäkessu

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
AR15
Viesti:

Re: SM prätkäkessu

Viesti Kirjoittaja AR15 »

Pakko sanoa että tuo prätkä jätkä oli aika pirun tyyli jatka samaan malliin vaa ku näin ton kuvan tos prätkämiehestä ja vertasin sitä mun Taun ja Tau battlesuitin sekotuksee nii kyllä se mun ukko aika paljon kalpeni vierellä........ Jatka vaan samaa malliin nii ties mitä hyvää siitä seuraa
"You can kill ten of my men for everyone i kill yours, but even those odds, you will lose and i will win"
riimumestari

Re:

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Grimgor Jr kirjoitti:Liekit, NMM
Ai siis mikä ?
Wintersun

Viesti Kirjoittaja Wintersun »

Mopon maalaus on hyvää pelipöytä tasoa, tosin vähän tylsän yksivärinen(kaipaa kontrastia).Ledi on plussaa ja sopii mopon teemaan.Miinusta liekeistä jotka on pakoputkissa.Liekkien muoto ja maalaus ovat karmeita.
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
DaemonForest

Viesti Kirjoittaja DaemonForest »

Maalaus on ihan siedettävää, mutta ledit tuovat aina plussaa :) Liekit ovat huonoiten maalattu osa tässä figussa. Koita maalata vaalealla alta ja sitten tummenna "highlightit". Tummenna myös kärkeä kohti. Koska tuli on valonlähde tummempi väri tulee korkeampaan kohtaan (ainakin käsittääkseni). Voisit tehdä tau-armeijan joissa linssien sijalla on ledit :p olen nähnyt sellaisen kerran (1 fire warrior) ja on pirun tyylikäs. Maalaukseen vain lisää panostusta niin hieno figu tulee. Ja näitähän siis tulee lisää?
Ateistit keksivät uskonnon. Syyttäkää itseänne kiihkouskovaisista.
Möhkelö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Möhkelö »

MOCaaja kirjoitti:Ja näitähän siis tulee lisää?
Nojooh, kyllähän tässä ajatuksena on ollut aiemmin mainitsemani whirla, johon teen varta vasten vihreät neonvalot telaketjujen välihin, kun itse tankki on punainen. Ja ajovalot sekä "ylikuumeneva moottori", tietty ;). Tutoriaalia tästä olisi tarkoitus tehdä, mutta kun kesähelteethän ovat sitä parasta maalaus-/rakenteluaikaa. Sisällä nyhjöttäminen ei vain innosta niin kovasti.

Ja suunnitelmissa on toki Mopedimiesporukka jossa kaikilla olisi valot, tämä tosin hamassa tulevaisuudessa, jos silloinkaan. Ja jos saan tämän aikaiseksi, teen teille sotulaisille tutoriaalin, jonka avulla varmasti saa hyvää jälkeä. :)

Katsotaan nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

-Möhkelö

P.S. Ja niin, tuon firewarrun olen tainnut nähdä, on muuten aika komistus. Joska innostuisin tau armeijastakin joskus. ;)

Edit: eihän tätä mun figuani voi edes luokitella maalatuksi, tämän rinnalla. (kunhan ohimennen huomasin)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”