Masiinan nettikaupoista
Re: Masiinan nettikaupoista
Jups!
Discount games on hyvä pulju, voin suositella!
Jos joku on tekemässä tilausta niin voisin osallistua blisulla/boxilla!
Discount games on hyvä pulju, voin suositella!
Jos joku on tekemässä tilausta niin voisin osallistua blisulla/boxilla!
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Yep, sama täällä, Discount Gamesin palvelu on ollut hyvää jo reilut kaksi vuotta. Vaikka US Post teki hieman ikävästi muuttamalla flat rate-hinnoitteluaan tässä taannoin, ei tuo n.25 taalan postikulu niin kauhiasti nippaa kun tilaa kerralla koko laatikollisen ;) Viimeisin täydennyslähetys Jaylta ennen hinnannostoja saapui viime tiistaina, aikas lailla tasan viikko tilauksesta. Suosittelen todella lämpimästi.Nicodemus von Traube kirjoitti:Onko Discount Games jo sanottu? http://stores.ebay.com/Discount-Games-Inc
Loisto palvelu, halvat hinnat ja nopeat toimitukset. Siirryin täysin heidän käyttäjäkseen tuossa puoli vuotta sitten kyllästyttyäni ChaosOrcin "palveluun" (silloin kun kaikki meni hyvin kaikki meni hyvin, mutta jos jotain piti selvittää jälkikäteen niin Kaaoksen örkkipä alkoi ihan vittuilemaankin (voi olla että sillä oli paha päivä, mutta asiakkaalle se ei kuulu)).
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
http://www.maelstromgames.co.uk/index.php on kanssa aloittanut Masiinan ja Lauman myymistä...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- The Captain
- Valvoja
No TÄTÄ uutista onkin odotettu! Sinne meni tämän kuun tili...Morhgoz kirjoitti:http://www.maelstromgames.co.uk/index.php on kanssa aloittanut Masiinan ja Lauman myymistä...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Äh, nyt iski hinku vaihtaa Boostepista Maelstromiin, mutta en tiedä onko säästö sen odottamisen arvoinen? Tykkään kanssa maksaa figuni laskulla/postiennakolla, eikä Electronillanikaan ole yleensä vitosta enempää rahaa. Muutenkin jo 7% alennus boostepissä :/
Kuinka nopeasti ne figut tuolta oikeasti tulee?
Kuinka nopeasti ne figut tuolta oikeasti tulee?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Testasin piruuttani kauppaa. Tilasin viime torstain ja perjantain välisenä yönä, perjantaina tuli ilmoitus, että paketti matkalla, tiistaina sain pakettini. Päällä luki Royal Air Mail ja kuljetus oli ilmainen.
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä
Öljyväri-tutoriaali
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä
Öljyväri-tutoriaali
- The Captain
- Valvoja
Minä tilasin maanantaina, torstaina sain ilmoituksen, että paketti on lähetetty, ja perjantaina sain paketin. Vajaassa viikossa keskimäärin ovat tilaukset tuolta tulleet.Joonatin kirjoitti:Testasin piruuttani kauppaa. Tilasin viime torstain ja perjantain välisenä yönä, perjantaina tuli ilmoitus, että paketti matkalla, tiistaina sain pakettini. Päällä luki Royal Air Mail ja kuljetus oli ilmainen.
Kauemmin niillä kotimaisilla nettikauppoilla tuntuu toimituksessa menevän.
-
Der Dexter
njaah, boostepilta olen kyllä 3 päivässä saanut aina kaiken, minkä varastosaldo ei ole nollissa, vasta sitten tuntuu suomen sijainti toimitusajoissa.
jakelijaltahan tilatessa alkavat nuo erot vasta tuntua, eivät välivarastoissa...
jakelijaltahan tilatessa alkavat nuo erot vasta tuntua, eivät välivarastoissa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Teinpä tässä pikku tilauksen Scifigenreltä Jenkeistä ja aattelin sitten huvikseen laskea mitä sama kasa ois maksanut muualla. Tuotteet valittu "sattumanvaraisesti" (eli mitä mä halusin) uusien ja vanhempien figujen joukosta. Tulivat noin viikossa, vaikka kaikkea ei ollut varastossa tilattaessa.
ScifiGenre 45e
Boostep 70e
Maelstrom 52e
Tällä huipputieteellisellä metodilla saamme Scifigenren edullisimmaksi (postikulut mukana, Boostepille laitoin 2,40e ja Maelstromille 0e). Kokonaisuutena Boostep on noin 55 pinnaa ja Maelstrom 15 pinnaa kalliimpi. Lukemaa saattaa aivan aavistuksen vääristää se, että yhtä uutuustuotetta ei näköjään Maelstrom vielä tarjoa lainkaan toisin kuin muut ja jouduin approksimoimaan sille hinnan.
Ensimmäisessä (Scifigenressä) huomattavaa on se, että tilauksen pitää olla 45e tai alle, tahi on riski joutua maksamaan 22 pinnaa tullia (tarkemmin arvonlisäveroa). Kahdessa jälkimmäisessä sitä pelkoa ei ole, kun tilaus on EU:n sisältä. Eli isompi tilaus olisi jo Maelstromilla hitusen edullisempi.
Nyt vastuu siirtyy lukijoille.
ScifiGenre 45e
Boostep 70e
Maelstrom 52e
Tällä huipputieteellisellä metodilla saamme Scifigenren edullisimmaksi (postikulut mukana, Boostepille laitoin 2,40e ja Maelstromille 0e). Kokonaisuutena Boostep on noin 55 pinnaa ja Maelstrom 15 pinnaa kalliimpi. Lukemaa saattaa aivan aavistuksen vääristää se, että yhtä uutuustuotetta ei näköjään Maelstrom vielä tarjoa lainkaan toisin kuin muut ja jouduin approksimoimaan sille hinnan.
Ensimmäisessä (Scifigenressä) huomattavaa on se, että tilauksen pitää olla 45e tai alle, tahi on riski joutua maksamaan 22 pinnaa tullia (tarkemmin arvonlisäveroa). Kahdessa jälkimmäisessä sitä pelkoa ei ole, kun tilaus on EU:n sisältä. Eli isompi tilaus olisi jo Maelstromilla hitusen edullisempi.
Nyt vastuu siirtyy lukijoille.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- The Captain
- Valvoja
Hyvä laskelma, kiitokset vertailusta. Tämä säätäminen tullin pelossa on tosiaan se syy, miksi mieluummin ostan Euroopasta. Vaikka puketti jäisikin alle tuon 45 euron eikä siitä joutuisi maksamaan alvia, sen joutuu silti yleensä hakemaan tullista, mikä on kovin epäkäytännöllistä, kiitos itänaapurin logistiikka-ammattilaisten.Celebdae kirjoitti: Ensimmäisessä (Scifigenressä) huomattavaa on se, että tilauksen pitää olla 45e tai alle, tahi on riski joutua maksamaan 22 pinnaa tullia (tarkemmin arvonlisäveroa). Kahdessa jälkimmäisessä sitä pelkoa ei ole, kun tilaus on EU:n sisältä. Eli isompi tilaus olisi jo Maelstromilla hitusen edullisempi.
Tokihan Boostepin kanta-asiakas- ja määräalennuksilla saadaan sitten kohtuullistettua tuota hintaeroa ulkomaan peelojen nettikauppoihin, ainakin Kouvolan kimppatilauksilla on yleensä saatu parikymmentä volttia irti listahinnoista.
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Celebdae, miten oikein noita laskeskelit? tuo 55 pinnaa on kyllä aika pahasti pihalla.
Mitä tuota olen its laskenut niin jenkkilästä tavaraa saa n.30% suomea halvemmalla(mukana postit, tullit, alv)
Kannattaa huomata että postituskulut lasketaan mukaan tuohon "tullittomuus" rajaan.
Mutta esim. boostep (ja muutkin) antanevat määräalennuksia sun muita joilla tuo ero kyllä kapenee.
Mutta tämähän on ihan jokaisen asia haluaako tukea pelin saatavuutta ja toimintaa suomessa vai saada figut hieman halvemmalla.
Sanoisin että ilman Boosteppia olisi WM/H rintamallakin hyvin paljon hiljaisempaa.
Mitä tuota olen its laskenut niin jenkkilästä tavaraa saa n.30% suomea halvemmalla(mukana postit, tullit, alv)
Kannattaa huomata että postituskulut lasketaan mukaan tuohon "tullittomuus" rajaan.
Mutta esim. boostep (ja muutkin) antanevat määräalennuksia sun muita joilla tuo ero kyllä kapenee.
Mutta tämähän on ihan jokaisen asia haluaako tukea pelin saatavuutta ja toimintaa suomessa vai saada figut hieman halvemmalla.
Sanoisin että ilman Boosteppia olisi WM/H rintamallakin hyvin paljon hiljaisempaa.
Kuten mä tohon ylös yritin kirjoittaa, niin kyse on alle 45 euron tilauksesta (postikuluineen). Jos tullille maksettava summa (alv + tullit) jää alle kymmenen euron, niin sitä ei peritä ja siksi tuossa ei ole laskettu sitä mukaan. Mikäli tilaus on suurempi (ja alv:n joutuu maksamaan), niin sitten päästään juurikin tuohon vajaan kolmenkymmenen pinnan eroon. Ja tosiaan ero varmasti pienenee entisestään, jos on jotain kanta-asiakas tms. alennuksia.Zarathustrian kirjoitti:Celebdae, miten oikein noita laskeskelit? tuo 55 pinnaa on kyllä aika pahasti pihalla.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
-
skullmonkey
- Viesti:
Sorri, englantiksi.
I've been following the discussion, and do agree with Zarathustrian, that without Boostep (and some dedicated players who have been pushing it quite a lot) the WM/ H community in Suomi wouldn't be where it is now. In the beginning it sure was fine to buy in the UK or even USA, but now that you have even some shops (Pelimaa, Fantasia Pelit, Boostep, etc.) which carry the goods it would be retarded to not buy at them, especially if you play also at their shops. Without your €uros they will close again, and then you need to go back and play somewhere else. That doesn't mean that you can't order sth from abroad, but how would it look like if you go to play at your shop but never buy anything there? I as a shop owner (rhetorically speaking now) would feel quite shagged in the arse if I see the people come in my shop with new Minis which they haven't bought there, time and again. Same for tournaments where there is prize support through sponsors.
Be smart, buy where you play, even if its a few €uros more expensive. They need to pay their rent, water and electricity, not to mention the paycheck for employees.
I've been following the discussion, and do agree with Zarathustrian, that without Boostep (and some dedicated players who have been pushing it quite a lot) the WM/ H community in Suomi wouldn't be where it is now. In the beginning it sure was fine to buy in the UK or even USA, but now that you have even some shops (Pelimaa, Fantasia Pelit, Boostep, etc.) which carry the goods it would be retarded to not buy at them, especially if you play also at their shops. Without your €uros they will close again, and then you need to go back and play somewhere else. That doesn't mean that you can't order sth from abroad, but how would it look like if you go to play at your shop but never buy anything there? I as a shop owner (rhetorically speaking now) would feel quite shagged in the arse if I see the people come in my shop with new Minis which they haven't bought there, time and again. Same for tournaments where there is prize support through sponsors.
Be smart, buy where you play, even if its a few €uros more expensive. They need to pay their rent, water and electricity, not to mention the paycheck for employees.
Reviving one Venger a turn: 3 focus.
Bringing the whole unit back after your enemy finally kills all of them: Priceless.
Bringing the whole unit back after your enemy finally kills all of them: Priceless.
- The Captain
- Valvoja
Skullmonkeylla on ihan hyvä pointti, ja periaatteessa tykkään asenteesta.
Meidän paikallinen kauppa myy vain GW:tä, mutta kauppiasta ei haittaa, jos pelaamme WM/H:ia, koska a) se ei itse hoksaa eroa, ja b) kaikki näkyvillä olevat hienot figut houkuttelevat yhtä lailla asiakkaita figuharrastuksen pariin, ja jos nassikka ei saakaan lähikaupasta Epic Skarrea, niin se voi ostaa Dark elf sorceressin.
Käynhän minä GW-figuillani PKP:ssakin pelaamassa, vaikken ole viime vuosina sieltä ostanut mitään figuja, mikä ei olisi poistolaarissa maannut. Toisaalta teen sitten sieltä lautapeliostokseni (ja yritän pitää niiden foorumia siistinä...), niin että ei niillä sen suhteen pitäisi valittamista olla.
Nettikauppojen osalta sitten tuen sitä, joka itseäni parhaiten miellyttää. Hyvää palvelua olen saanut useista, joten ei ole tarvinnut hirveästi karsia ostospaikkoja siksi, että kauppias olisi ollut mulkku (lähinnä Fantasialinnan suunnalta olen joutunut asennevammaa kokemaan asioituani puljun kanssa Huuto.netin kautta), eikä mikään niistä lähisukuakaan työllistä, joten en tunne velvollisuudekseni suosia suomalaista vain siksi, että se on suomalainen. Niin kauan kuin hintaero on vähäinen ja tavaraa on varastossa, ostan toki kotimaisesta, mutta jos hintaero on kymmeniä euroja parinhuntin tilauksessa, ja suomalaisesta kaupasta tilattaessa joutuisi odottamaan n+20 päivää, niin kyllä se Kusti saa Brittilästä asti käydä kääntymässä.
Eri juttu voisi tosiaan olla, jos tässä lähiseudulla olisi tavaraa myyvä kivijalkakauppa, mutta kun ei ole, niin kasvottomat nettikaupat joutuvat kisaamaan keskenään niillä avuilla, joita niillä on, eli lähinnä hinta, nopeus ja yleinen sujuvuus.
Meidän paikallinen kauppa myy vain GW:tä, mutta kauppiasta ei haittaa, jos pelaamme WM/H:ia, koska a) se ei itse hoksaa eroa, ja b) kaikki näkyvillä olevat hienot figut houkuttelevat yhtä lailla asiakkaita figuharrastuksen pariin, ja jos nassikka ei saakaan lähikaupasta Epic Skarrea, niin se voi ostaa Dark elf sorceressin.
Käynhän minä GW-figuillani PKP:ssakin pelaamassa, vaikken ole viime vuosina sieltä ostanut mitään figuja, mikä ei olisi poistolaarissa maannut. Toisaalta teen sitten sieltä lautapeliostokseni (ja yritän pitää niiden foorumia siistinä...), niin että ei niillä sen suhteen pitäisi valittamista olla.
Nettikauppojen osalta sitten tuen sitä, joka itseäni parhaiten miellyttää. Hyvää palvelua olen saanut useista, joten ei ole tarvinnut hirveästi karsia ostospaikkoja siksi, että kauppias olisi ollut mulkku (lähinnä Fantasialinnan suunnalta olen joutunut asennevammaa kokemaan asioituani puljun kanssa Huuto.netin kautta), eikä mikään niistä lähisukuakaan työllistä, joten en tunne velvollisuudekseni suosia suomalaista vain siksi, että se on suomalainen. Niin kauan kuin hintaero on vähäinen ja tavaraa on varastossa, ostan toki kotimaisesta, mutta jos hintaero on kymmeniä euroja parinhuntin tilauksessa, ja suomalaisesta kaupasta tilattaessa joutuisi odottamaan n+20 päivää, niin kyllä se Kusti saa Brittilästä asti käydä kääntymässä.
Eri juttu voisi tosiaan olla, jos tässä lähiseudulla olisi tavaraa myyvä kivijalkakauppa, mutta kun ei ole, niin kasvottomat nettikaupat joutuvat kisaamaan keskenään niillä avuilla, joita niillä on, eli lähinnä hinta, nopeus ja yleinen sujuvuus.
Ihan samalla linjalla. Ostakaa pelit sieltä, missä niitä pelaatte. Olettaen tietysti, että niitä sieltä saa :)
Itse tuen paikallista kauppaa aina kun se on edes jossain määrin järkevää. Hintaetua toki jenkeistä tilaamalla saisi, mutta maksan mielelläni muutaman euron ylimääräistä siitä, että on paikka, jossa on aika pelikavereita tarjolla, hyvännäköiset maastot ja pelipöydät veloituksetta käytössä.
Toki jos moista pelipaikkaa ei ole niin silloin tuskin kenelläkään on moraalista velvoitetta ostaa suomalaisesta nettikaupasta - varsinkin jos suomalaisella kestää toimittaa tavarat pidempään.
Boostepista olen aina saanut varastosta löytyvät tavarat 1-2 arkipäivässä, joten sen puoleen ei ole pätkääkään nurisemista. Lisäksi heidän warjack-klubinsa kohtuuhintaisen NQ-lehden vuositilauksen sisältävänä on tarjous, jota apinakaan ei voi ohittaa.
Itse tuen paikallista kauppaa aina kun se on edes jossain määrin järkevää. Hintaetua toki jenkeistä tilaamalla saisi, mutta maksan mielelläni muutaman euron ylimääräistä siitä, että on paikka, jossa on aika pelikavereita tarjolla, hyvännäköiset maastot ja pelipöydät veloituksetta käytössä.
Toki jos moista pelipaikkaa ei ole niin silloin tuskin kenelläkään on moraalista velvoitetta ostaa suomalaisesta nettikaupasta - varsinkin jos suomalaisella kestää toimittaa tavarat pidempään.
Boostepista olen aina saanut varastosta löytyvät tavarat 1-2 arkipäivässä, joten sen puoleen ei ole pätkääkään nurisemista. Lisäksi heidän warjack-klubinsa kohtuuhintaisen NQ-lehden vuositilauksen sisältävänä on tarjous, jota apinakaan ei voi ohittaa.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul