"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

round baset.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Tuhatkauno

Viesti Kirjoittaja Tuhatkauno »

Kyllä se toimii. Siihen tarvitsee vain hankkia Hyvin paksua pahvia. Samanlaista, kuin käytetään arkkitehtien pienoismalleissa. Superliima imeytyy nätisti pahviin ja tekee kunnon sidoksen. Pyöreitä Baseja on kyllä vaikeampi leikata näteiksi, mutta netistä tilaamisen vaihtoehdoksi ne tulevat aika paljon halvemmiksi.

Itselläni on aika paljon DBM-figuja pahvialustoilla, ja varsinkin sotakoneiden alustat on tullut tehtyä siitä. Tunnen itse ainakin yhden harrastajan, joka ei muita käytäkkään.
Tuhatkauno
"If Slaanesh is the God/Goddess of Lust, Why Tzeentch has Thousand Sons?"
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

DBM?
minä olen swamphead
Tuhatkauno

Viesti Kirjoittaja Tuhatkauno »

De Bellis Multitudinis, historiallinen miniatyyripeli Wargames Research Groupilta. Lite-versio on DBA eli De Bellis Antiquitatis. Itse käytän 15mm figuja. On aika vanha, mutta kannattaa kokeilla. DBA-sännöt ovat kai jossain sivuilla muistaakseni ilmaislevityksessäkin.
Tuhatkauno
"If Slaanesh is the God/Goddess of Lust, Why Tzeentch has Thousand Sons?"
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

nyt mä tilasin newwavesta. kuinka monta beissia siin citadelin pakkauksessa tulee? ja onko ne niitä beissejä joissa on sellanen ihme viivan muotonen reikä?
minä olen swamphead
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Tuhatkauno kirjoitti:DBA-sännöt ovat kai jossain sivuilla muistaakseni ilmaislevityksessäkin.
Tuosta en ole varma mutta ainakin DBM100-säännöt (DBM:ää sadan pisteen armeijoilla eli DBA-maisesti yhdellä commandilla) löytyvät verkosta.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Swamphead kirjoitti:no kyllä sä tiedät mitä mä tarkoitan. siis siinä beississä ei ole yhtään tasaista kohtaa joten jos figun liimaa siihen kiinni jää sen alle epätasainen kohta ja figu saattaa irrota :)
2-komponenttiliima.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”