15.6.-09: Kääpiöitä: Thundererkonffeja (parempi kuva!)
Re: KÄÄPIÖITÄ - Päivitetty 18.1.-09; Thunkkuchamppa ja WIP-kamaa
Päivitetty 18.1. Kuvat Thunkkuchampasta ja WIP konffeista lisätty.
- kuningas66
Re: KÄÄPIÖITÄ - Päivitetty 18.1.-09; Thunkkuchamppa ja WIP-kamaa
Anteeksi en jaksanut lukea kaikkia edellisiä viestejä, mutta kommenttini tuosta:
Ensinnäkin, maalaan myös kääpiöitä, ja neuvoisin tuohon ihoon jotain(toivottavasti kukaan ei ole vielä neuvonut... ehkä onkin)
mutta itse ainakin käytän scorched brown higlighted with dwarf flesh high lighted with elf flesh tekniikkaa, ja hyvin on toiminut ;)
Ja toiseksi, maalaat todella hyvin! Melkein yhtä hyvin kuin minä ;) No ei, maalaat aivan yhtä hyvin. Thunu champpion on hieno mutta päästä en oikeen pidä, mutta se onkin mielipide kysymys, todella hyvin maalattu kalju ja rypyt :D
Ensinnäkin, maalaan myös kääpiöitä, ja neuvoisin tuohon ihoon jotain(toivottavasti kukaan ei ole vielä neuvonut... ehkä onkin)
mutta itse ainakin käytän scorched brown higlighted with dwarf flesh high lighted with elf flesh tekniikkaa, ja hyvin on toiminut ;)
Ja toiseksi, maalaat todella hyvin! Melkein yhtä hyvin kuin minä ;) No ei, maalaat aivan yhtä hyvin. Thunu champpion on hieno mutta päästä en oikeen pidä, mutta se onkin mielipide kysymys, todella hyvin maalattu kalju ja rypyt :D
Re: KÄÄPIÖITÄ - Päivitetty 30.5.-09; Uusi Slayer lisätty
30.5.-09: Päivitetty. Slayer lisätty ja aloitusviestiä muokattu.
Re: KÄÄPIÖITÄ - Päivitetty 30.5.-09; Uusi Slayer lisätty
Värit pysyvät paikallaan ja high-lightteäjäkin löytyy.
ja baseen voit laittaa vaikka kiviä.
ja baseen voit laittaa vaikka kiviä.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Re: 2.6.-09: Kääpiöitä: Kaksi thunderer-konversiota lisätty
Päivitetty 2.6. Pari konvattua thunkkua lisätty. Huono kuvanlaatu :( Lisään parempia kuvia parin viikon kuluessa.
Washit metalleihin niin Parantuisi varmaan huomattavsti kun sitä metallia noissa riittää. Oranssi kypärässä on hieman tylsä. siihen voisi laitta highlighteja. Muuten ihan hyvä.
Päivitetty 15.6.-09: Parempi kuva thunkkukonffeista. Työn alla tällä hetkellä vielä yksi thunkkukonffi sekä ensimmäinen kaaoskääpiöni.
Re: 15.6.-09: Kääpiöitä: Thundererkonffeja (parempi kuva!)
konfatut thundeneerit saavat ensimäisenä mieleen WoW:in haulikkomallit, toinen onkuin ilmiselvä blunderbuss ja toinen jonkin sortin snipperi.
Re: 15.6.-09: Kääpiöitä: Thundererkonffeja (parempi kuva!)
Parempia ovat kuin omat ensimmäiset figuni (joita en kenellekään kehdannut näyttää). Ilman muuta kelpo figuja pelipöydälle.
Edellä on iso liuta hyviä ohjeita; lisäisin ihon highlightauksen. Vaaleampaa ihon sävyä paljaille olkapäille, lihaksiin ja poskiin ja nenään, niin heräävät iho ja kasvot eloon. Itse asiassa kaikki värilliset pinnat kaipaavat highlihgteja: pipot ja hihat ja panssarin reunat. Odotan myös kuvia, joissa näkyy washien käyttöä. Se tulee parantamaan monia figuja kertaheitolla.
Muuten tosi kiva nähdä, että tällä foorumilla osataan antaa myös kautta linjan rakentavaa ja kannustavaa palautetta. Toivottavasti tämä omani sopii joukkoon.
-ile
Edellä on iso liuta hyviä ohjeita; lisäisin ihon highlightauksen. Vaaleampaa ihon sävyä paljaille olkapäille, lihaksiin ja poskiin ja nenään, niin heräävät iho ja kasvot eloon. Itse asiassa kaikki värilliset pinnat kaipaavat highlihgteja: pipot ja hihat ja panssarin reunat. Odotan myös kuvia, joissa näkyy washien käyttöä. Se tulee parantamaan monia figuja kertaheitolla.
Muuten tosi kiva nähdä, että tällä foorumilla osataan antaa myös kautta linjan rakentavaa ja kannustavaa palautetta. Toivottavasti tämä omani sopii joukkoon.
-ile