Viimeiset kirjoitukset

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Virad

Re: Viimeiset kirjoitukset

Viesti Kirjoittaja Virad »

Rod kirjoitti:Sori oli pakko...

Tartuin näppäimistööni...

Kävin istumaan...

Ja toivoin pystyvän samaan kuin muut yhtä rasittavat trollit...

En pystynyt...

13.6.945
Selaan sotulaisten foorumia, niitä on joka puolella, enkä usko pääseväni pakoon. Tälläkin hetkellä yksi foorumin modeista selaa galleria-osastoa. Jos joskus pääsen täältä, minusta tuskin on samanlaiseksi trolliksi kuin ennen.

14.6.945
Minua on arvosteltu täällä. Olen myös nähnyt, kuinka ystäviäni teloitetaan kovilla sanoilla... en ihmettelisi, jos minuakin odottaisi samanlainen kohtalo. Minulta on kyselty kaikenlaista, olinhan sentään joukkomme johtaja (niin ainakin luulen)...mutta kehumpa sillä kavereilleni, mitään muuta en minä saanut aikaan kuin spämmiä... epäonnekseni omille joukoilleni eniten.

20.6.945
Heidän päällikönsä on usein tullut kyselemään minulta, missä loput joukoistamme sijaitsevat. En ole kertonut (en tiedä), ja hän uhkaa potkaista pois foorumilta, jos en kerro sitä viikon sisällä. Olen sitä mieltä, että parempi tulla potkaistuksi, kuin jäädä tänne trollailemaan. Koitan silti miettiä lisää keinoja spämmäämiseen.

26.6.945
Minut potkaistaan pois huomenna (toivottavasti), toivon että muistatte minut aina. Pakeneminen tuskin onnistuu enää tässä vaiheessa.

27.6.945
Minut potkaistaan pois kahdenkymmenen minuutin päästä. Nämä ovat siis viimeiset trollailuni jotka tänne kirjoitan...
Jotakin on pielessä... Minua ei syötetty...He eivät potkaisseetkaan minua pois... täällä ...sir...Kaikki unohtivat minut... trollailuni olikin turhaa...minä...

...Sormiani särkee...kipu on lähes tulkoon sietämätön. Kirjoitan niillä, mutta en saa spämmättyä tarpeeksi nopeaa...
En voi palata entiseen ...minun kasvoni... ei niitä ole enää... Tässä siis viimeinen asia, jonka toivon teidän muistavan...

...unsuccessful troll...is unsuccesful
:D

Yrsa... voisit... vähentää... noita... pisteitä...
Yrsa

Viesti Kirjoittaja Yrsa »

Ensinnäkään mä en kirjoittanut tuota, mikäli et vielä huomannut.

Onneksi olkoon Rod, sinusta on juuri tullut trolli!
Voitto ei ole tärkeintä, vaan se, että Ruotsi häviää!
DragonRider

Viesti Kirjoittaja DragonRider »

Rod kirjoitti:Sori oli pakko...

Tartuin näppäimistööni...

Kävin istumaan...

Ja toivoin pystyvän samaan kuin muut yhtä rasittavat trollit...

En pystynyt...

13.6.945
Selaan sotulaisten foorumia, niitä on joka puolella, enkä usko pääseväni pakoon. Tälläkin hetkellä yksi foorumin modeista selaa galleria-osastoa. Jos joskus pääsen täältä, minusta tuskin on samanlaiseksi trolliksi kuin ennen.

14.6.945
Minua on arvosteltu täällä. Olen myös nähnyt, kuinka ystäviäni teloitetaan kovilla sanoilla... en ihmettelisi, jos minuakin odottaisi samanlainen kohtalo. Minulta on kyselty kaikenlaista, olinhan sentään joukkomme johtaja (niin ainakin luulen)...mutta kehumpa sillä kavereilleni, mitään muuta en minä saanut aikaan kuin spämmiä... epäonnekseni omille joukoilleni eniten.

20.6.945
Heidän päällikönsä on usein tullut kyselemään minulta, missä loput joukoistamme sijaitsevat. En ole kertonut (en tiedä), ja hän uhkaa potkaista pois foorumilta, jos en kerro sitä viikon sisällä. Olen sitä mieltä, että parempi tulla potkaistuksi, kuin jäädä tänne trollailemaan. Koitan silti miettiä lisää keinoja spämmäämiseen.

26.6.945
Minut potkaistaan pois huomenna (toivottavasti), toivon että muistatte minut aina. Pakeneminen tuskin onnistuu enää tässä vaiheessa.

27.6.945
Minut potkaistaan pois kahdenkymmenen minuutin päästä. Nämä ovat siis viimeiset trollailuni jotka tänne kirjoitan...
Jotakin on pielessä... Minua ei syötetty...He eivät potkaisseetkaan minua pois... täällä ...sir...Kaikki unohtivat minut... trollailuni olikin turhaa...minä...

...Sormiani särkee...kipu on lähes tulkoon sietämätön. Kirjoitan niillä, mutta en saa spämmättyä tarpeeksi nopeaa...
En voi palata entiseen ...minun kasvoni... ei niitä ole enää... Tässä siis viimeinen asia, jonka toivon teidän muistavan...

...unsuccessful troll...is unsuccesful
Ei hele kun repesin!:D
Huhhuhh.....
kartza

Viesti Kirjoittaja kartza »

paha sanoa, kumpi oli parempi, Yrsa vai Rod, kun repesin molemmille.
Virad

Viesti Kirjoittaja Virad »

Yrsa kirjoitti:Ensinnäkään mä en kirjoittanut tuota, mikäli et vielä huomannut.
Kyllä minä alunperin tiesin että Rod on kirjoittanut sen mutta tämä kommentti oli sinun tarinallesi:
topiasta kirjoitti:Yrsa... voisit... vähentää... noita... pisteitä...
Yrsa

Viesti Kirjoittaja Yrsa »

No siitä nyt on puhuttu aika paljon aikaa sitten, jos ei ole mitään uutta, voi jättää vanhoista asioista valitukset pois.

Vai onko niin, että on aina pakko valittaa?
Voitto ei ole tärkeintä, vaan se, että Ruotsi häviää!
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Mitäs muutakaan kun ei kehuttavaa ole.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
kartza

Viesti Kirjoittaja kartza »

tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus = itsestäänselvyys
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”