Apocalypsen Jatkopeli

Jyväskylän peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Mehu

Re: Apocalypsen Jatkopeli

Viesti Kirjoittaja Mehu »

Mut ku mä haluun demonien kanssa samalle pöydälle! Sehän on sitä paitsi fluffikkain ratkaisu. Kyllä multa 4000 pistettä onnistuu siinä missä 3000:kin, jos siitä kiikastaa.

Juhannus onnistunee, jos niin täytyy. Heinäkuun neljäs olisi tietenkin ollut minulle parempi. Mun puolesta onnistuis hyvin myös 20. päivä.
Varjous

Viesti Kirjoittaja Varjous »

Juu tuossa kävin liikkeellä ajatuksen kanssa niin että peli päiväksi muotoutuu vasta 8.8.2010
Itse sain tässä juuri tietää että koko heinäkuu on buukattu täyteen sukujuhlia :S
Jolloin tuo olisi ensimmäinen vapaa....

saisin ainakin ehkä kaupunkia enempikin valmiiksi.
Mehu

Varjous kirjoitti:Juu tuossa kävin liikkeellä ajatuksen kanssa niin että peli päiväksi muotoutuu vasta 8.8.2010
Ainakin minulle tuo sopii erinomaisesti. Ehtiipähän sutimaan ukkoja parempaan kuntoon odotellessa.

Kuulin huhuja, ettei Demonit haluaisi tulla mun kanssa samalle pöydälle. Taitaa Daemonhunterit olla turhan pelottavia... ^^
Varjous

Non niin eli saisíko kaikilta osallistujilta varmistuksen pääseekö 8.8. ja millä armeijalla ja haluaako "pienelle" pöydälle vaiko isolle.
Mehu

Minulle sopii 8.8. Daemonhuntereilla tulen ja haluan isolle pöydälle demonien kanssa!
Jupalmro

Viesti Kirjoittaja Jupalmro »

8.8. passaa ja minähän voin olla tarpeen mukaan kummalla puolella tahansa. Mutta mieluusti tietoa mahdollisimman pikaisesti kummalle puolelle menen niin pääsee vihdoin vääntämään listaa...

Ihan kumpi pöytä tahansa kelpaa.
Jukka
Fantasiapelit Jyväskylä
tsaarinen

Viesti Kirjoittaja tsaarinen »

Juu, näillä näkymin ainakin 8.8. (Khornelaisuuden päivä?) käy minullekin. Armeijoita ja pisteitä löytyy joka lähtöön, mutta jos tarkoitus on liittää tätä jollain tapaa edelliseen, niin demonit lienevät todennäköisin vaihtoehto. 4000 pistettä onnistuu kyllä. Pöydän suhteen ihan sama.
Varjous

Eli tällä haavaa 2vs2 pöydällä Mehu, Minä (hyvikset) ja Tapani, jukka (pahikset)

eli mariinit/grey knightit yrittävät blokata demoni/chaaoksen hyökkäyksen hive cityyn.
Mehu

Hyvältä kuulostaa.

Mites muuten säännöt toimii, kun pelataan Cities of Deathia Apona? Tärkein kysymys lienee se, tuleeko scoring unitit peruskirjan vai CoD-sääntöjen mukaan?
Varjous

Cities of Deathin mukaan kaikki. Eli myös liikkuminen joka tarkoittaa että jos heittää difficult terrain testiin kuutosen voi liikkua 6" vertikaalisesti ja horisontaalisesti. (nopeuttaa huomattavasti siellä raunioissa seikkailua). Ainut mitä nyt ei käytetä on Cities of deathin LOS säännöt.
Varjous

Juu eli Skartasis on ainakin varalla jos ei sitten saada toista pelaajaa siihen 3k pienenpään pöytään.
Varjous

Okei elikkä kun päivä on hieman lähenpänä niin kyselisin vielä varmistuksia että kaikki pääsee silloin 8.8.?
Mehu

Edelleen mukana.

Voisiko pistemääristä ja käytössä olevista säännöistä tehdä yhteenvedon aloitusviestiin, kun kaikki pelaajat ovat varmistaneet tulonsa? Pääsisi vähän miettimään listaa ja taktiikoita.
Varjous

Juu pistelen sen tämän viikonlopun aikana.
Varjous

Juu eli päivittelin tuon ekan viestin jos jotain kysyttävää niin nyt olis viimoiset hetket. Pitänee sen verran ainakin itse kysyä että monenko aikaan sinne fantsuun pääsee silloin sunnuntaina?
Varjous

Elikkä ilman isonpia draamoja siirretään tämä hamaan tulevaisuuteen :P

Jotenka odottelen tässä että fantsun puolelta tulee viikonloppu ehdotuksia milloinka onnistuu.

Itekkin tässä kipeänä niin on jäänyt tuo maaston tekokin minimiin
Jupalmro

Viesti Kirjoittaja Jupalmro »

22.8. klo 10?
Jukka
Fantasiapelit Jyväskylä
Mehu

Jupalmro kirjoitti:22.8. klo 10?
Ei onnistu mitenkään. Mites seuraava viikonloppu, 29.8. samaan aikaan?
Varjous

ilmeisesti onnistuu, jos Tapanille käy.
Varjous

Ai niin melko hyvinkin tärkeä sääntö tuossa Scenaariossa tulee olemaan se että RESERVEJÄ ei ole jos ei joku Special sääntö sitä kyseiselle yksikölle anna esim. Terminattorit saa aina deepata jolloin ne on reservissä ja kaikki Demonit tietenkin etc.. poikkeuden tähän saa vain ja ainoastaan Stratagemillä Deep-strike.

Jolloinka Outflankit ei toimi... (kun sitä scout yksikköä ei voi laittaa reserviin josta se vois scout säännöllä outflankta)

Eli jos yksiköllä ei ole automaattista aina deepstrike sääntöä TAI jos yksiköllä on deepstrike sääntö ja omistat Deepstrike stratagemin saat ne kyseiset yksiköt laittaa reserviin.(jotka toimivat Apon Strategic reservi sääntöjen mukaan)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jyväskylä”