Tarinakisa 2011
Re: Tarinakisa 2011
Minäpäs istunkin sängyssä juuri herättyäni ja käkätän itsekseni maailman hullunkurisuudelle.
Korvia vihloo, ai perkele.
Ei ole kuulkaas yhtään hyvä asia tämä ei ollenkaan.
Ihgedit: Huhuu. Jo toinen sivu. Huikeaa *blingbling*
Korvia vihloo, ai perkele.
Ei ole kuulkaas yhtään hyvä asia tämä ei ollenkaan.
Ihgedit: Huhuu. Jo toinen sivu. Huikeaa *blingbling*
- Da Big Boss
Pitäisiköhän mun oikeasti korjata minun infinity figuja? Yhden jalka katkesi kun maalinpoistossa painoin liikaa, ja maali ei edes lähtenyt figujen pinnalta paljoa.
Ja mä söin eilen sitä maailman tulista chiliä ruokamessuilla. Pieni pala, iso kärsimys.
Ja mä söin eilen sitä maailman tulista chiliä ruokamessuilla. Pieni pala, iso kärsimys.
Viimeksi muokannut Da Big Boss, La 30.10.2010 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Ja minä pelasin iltayhdeksästä aamukolmeen "Apo"-peliä, joka siltikin jäi vasta kolmannelle kierrokselle, kun yhdellä pelaajista oli tarvis lähteä jo aamukuudelta..
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
-
Alien of Change
'' Ja minä pelasin '' Killzonea, joka oli niin huono, että tuli oikein päänsärkyä ja kuumetta sitä pelatessa. Ja minä en keksi hyvää väriteemaa Grey Knighteille tavallisen harmaan valkoisen sävyn sijasta.
Rune herätti mut kaksi tuntia sitten tekstarilla jossa oli runo. Että hyvää huomentaa vaan teillekin :D. Toinen päivä biletystä, kuvataidetta ja tuoksuvia hiuksia putkeen. Aurinkokin ehti jo laskea.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Da Big Boss
Kuka oikeasti nukkuu kello neljän aikoihin iltapäivällä? :D
Meneeköhän tämänkin ketjun mukana mun maine sotussa hetkeksi minimaalikseksi, ellei se ole jo sitä?
Hanki elämä.halko kirjoitti:Mulla onkin 20min päästä turnaus mie olen maalaamassa figuja ja kertomassa siitä tänne
Meneeköhän tämänkin ketjun mukana mun maine sotussa hetkeksi minimaalikseksi, ellei se ole jo sitä?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Maine on yliarvostettua.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
- Da Big Boss
Siis, ylempi viestini oli pääasiassa vain viittaus siihen, että kuinka vakavasti tämänkin voi ottaa. Heheh. Hehe. He. ... Olipas hauskaa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Pitkätukka.Da Big Boss kirjoitti:Kuka oikeasti nukkuu kello neljän aikoihin iltapäivällä? :D
Kunnon ihmisethän heräävät siinä kuuden aikoina ja joskus vähän yli viisi kun on ollut rankka ja pitkä päivä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Väsyttää pirusti. Eihän 5 tunnin metsässä, ilman painoinen MP5 olalla, rämpiminen voi väsyttää!
PS: Missä kaikki ovat!
Ja näin päätty Inkohen tarina. Niin urhoollinen ja viekas kuin tämä suuri historian hahmo olikin, hän kuoli suuren mustan mäyrän aiheuttamiin vammoihin takapuolessaan. "Hirvittävää, kerrassaan hirvittävää."
Mitä ihmettä mie oikin höpisen? Puhukaa nyt ihmiset, antakaa minulle puhuttavaa, sillä minulla on toivottoman tylsää ja väsyttääkin. Kaiken lisäksi *Tuhahtaa*.
PS: Missä kaikki ovat!
Ja näin päätty Inkohen tarina. Niin urhoollinen ja viekas kuin tämä suuri historian hahmo olikin, hän kuoli suuren mustan mäyrän aiheuttamiin vammoihin takapuolessaan. "Hirvittävää, kerrassaan hirvittävää."
Mitä ihmettä mie oikin höpisen? Puhukaa nyt ihmiset, antakaa minulle puhuttavaa, sillä minulla on toivottoman tylsää ja väsyttääkin. Kaiken lisäksi *Tuhahtaa*.
Viimeksi muokannut Nummi, La 30.10.2010 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos ei ole mainetta, ei tarvitse huolehtia mistään
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Sen takia myös maineettomat saavat naisia vailla huolia. Hetkonen, eihän se näin toimi! Huijausta. Nyt menen nurkkaan mököttämään.halko kirjoitti:Jos ei ole mainetta, ei tarvitse huolehtia mistään
- NorjanPaavi
Lauantai ja alla tukeva pizza with nachos. Oli muuten erikoisen hyvä pizza. Toki tiedän että nyky suomen mukaan se pitäsi kirjoittaa pitsa, kuten myös shamaani= samaani ja shakki= sakki, mut mie oon sen verran gansteri että pysyn edelleen vanhoissa kirjoitus asuissa.
Miten olisi että mie leasaan jollekin tarinan ja joku kirjoittaa sen vain ylös ja osallistuu kilpailuun? Olen suhteellisen hyvä tarinoija, mutta kirjoittaminen ei onnistu... ei edes insinöörityön teko.
Any way joko deadline (kuoleman linja... hyvä nimi tarinalle?) mahtanee olla? Meneekö pahasti ristiin tuon inkkari työn kanssa? Ääh tuskin koulu on ihan tois arvoinen seikka.
Miten olisi että mie leasaan jollekin tarinan ja joku kirjoittaa sen vain ylös ja osallistuu kilpailuun? Olen suhteellisen hyvä tarinoija, mutta kirjoittaminen ei onnistu... ei edes insinöörityön teko.
Any way joko deadline (kuoleman linja... hyvä nimi tarinalle?) mahtanee olla? Meneekö pahasti ristiin tuon inkkari työn kanssa? Ääh tuskin koulu on ihan tois arvoinen seikka.
Niin, onhan se koulunkäyntikin vähän yliarvostettua..
Mitä on rakkaus?
- Da Big Boss
Kai sentään muistit syödä nachot salsan kanssa?
Ja vartin päästä alkaa Batman Begins, samalla kun ainon luumujäätelö kruunaa nautinnon! w00t!
Ja vartin päästä alkaa Batman Begins, samalla kun ainon luumujäätelö kruunaa nautinnon! w00t!
- NorjanPaavi
Hei hei kuitenkin nyt puhutaan vain ammattikorkeakoulusta joka on ihan pili pali touhua. Jos olet ikinä kuullut Metropoliasta (ex stadia+evtek), niin ei haittaa et ole missannut mitään. Sitä paitsi kyllä niitä insinöörin töitä voi tehdä ilman sitä kuuluisaa todistusta. Kaikki on kiinni niin sanotusta pers tuntumasta. Eli älä kämmää tai jos kämmäät niin kämmää niin pahasti että kaikki kaatuu. Se on suhteellisen hyvä motto nykyajan insinöörille, joka ei juuri mitään enää koulussa opi. Kaikki pitäsisi lukea omaehtoisesti kotona ja tehdä jotain perhanan itsearvionteja.Weedeeo kirjoitti:Niin, onhan se koulunkäyntikin vähän yliarvostettua..
Joo kyl siis pizzan päällä oli salsaa, cuacamolea ja creamfreshiä tai siis jotain sinne päin.
PS. BB pitää katsoa kypärä päässä.
Mainoskatko
Joo tuo koulua koskeva osa meni ihan ohi, katotaan vuoden päästä..
Edit. Älä nyt lannista ehkä tulevaa sähköinsinööriä.
Mutta kun nyt koulusta puhutaan, niin sanotaan vaikka että kesäloma saisi jo mun puolesta alkaa, joululomakin käy.
Edit2. Onnistuin vielä rikkomaan kajaritkin viime yönä-L-
Mutta kun nyt koulusta puhutaan, niin sanotaan vaikka että kesäloma saisi jo mun puolesta alkaa, joululomakin käy.
Mitä on rakkaus?
Traagista, niin traagista.
Sai aikaan 5% edistyksen CA:n rankissä. Hiphei.
Sai aikaan 5% edistyksen CA:n rankissä. Hiphei.
- NorjanPaavi
Ei enhän toki, tässä olisi tosiaan insinöörityötä vaille oleva sähköinsinööri, keväällä tulossa paperit käteen ja sitten aloitellaan tuota kuuluisaa työ elämää. Ei ihan oikeasti ei se insinöörin homma mitään huonoa ole, kannattaa ihan vakavasti miettiä. Pahoittelen tuota koulun dissausta aina ei voi muistaa että osalla on vielä tuo vaihe tulossa. Jos vain mahdollista niin aina kannattaa opiskella se ei mene koskaan hukkaan. Oppi ei tosiaan ojaan kaada.Weedeeo kirjoitti:Mainoskatko
Kyllä se voi kaataa. Jos on hyvä tuuri, kyllä se on kai mahdollista.NorjanPaavi kirjoitti:Ei enhän toki, tässä olisi tosiaan insinöörityötä vaille oleva sähköinsinööri, keväällä tulossa paperit käteen ja sitten aloitellaan tuota kuuluisaa työ elämää. Ei ihan oikeasti ei se insinöörin homma mitään huonoa ole, kannattaa ihan vakavasti miettiä. Pahoittelen tuota koulun dissausta aina ei voi muistaa että osalla on vielä tuo vaihe tulossa. Jos vain mahdollista niin aina kannattaa opiskella se ei mene koskaan hukkaan. Oppi ei tosiaan ojaan kaada.Weedeeo kirjoitti:Mainoskatko
Biblististä Tsologiaa hyvät ystävät. Onko kukaan ihastunut Band of Brothersin soundtrackiin yhtä kovin kuin minä?