Tulossa ohjelmistoon! Flames of War: Firestorm Market Garden
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Tulossa ohjelmistoon! Flames of War: Firestorm Market Ga
Hmm, ei ehkä pelattu, ellei Harri ja Tero ottaneet matsia. Itse on tarkoitus pelata huomenna.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Pelattiin Teron kanssa tosiaan. Liittoutuneet ottivat ensimmäisen voittonsa. Tänään sitten Pekka ja Timo ottavat mittaa toisistaan tankkirallissa.
Kalat meni kotio...
Mahtaako huomenissa olla jotain peli meininkiä?
Saattaisin ehtiä siinä ~15.00 paikanpäälle pällistelemään...
Saattaisin ehtiä siinä ~15.00 paikanpäälle pällistelemään...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Tänään ei ole mitään peliä tiedossa, koska Sakut on vähissä. Ensiviikonloppuna luulisi taas olevan.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
joo pahoittelut. Natseilla taisteluväsymystä tänään, ensi viikolla voi olla pelejä iltaisella. Ilmoittelen tänne, jahka tiedän.
Kalat meni kotio...
REBOOT TULOSSA!
Syksyllä tarkoitus taas alkaa uudestaan toi Market Garden -kamppis. Armeijat varustautuvat parhaillaan sotaan! Mukaan ehtii vielä.
Viime kamppis vähän kurjasti tyssäsi heti alkuunsa, lähinnä siis minun avioeroprosessiin, kun ei siinä niin jaksanut organisoida pelejä. Nyt uudella tarmolla tulta päin!
Ja sota ohi jouluksi!
Syksyllä tarkoitus taas alkaa uudestaan toi Market Garden -kamppis. Armeijat varustautuvat parhaillaan sotaan! Mukaan ehtii vielä.
Viime kamppis vähän kurjasti tyssäsi heti alkuunsa, lähinnä siis minun avioeroprosessiin, kun ei siinä niin jaksanut organisoida pelejä. Nyt uudella tarmolla tulta päin!
Ja sota ohi jouluksi!
Kalat meni kotio...
No niin ja kun jo aattelin et saan heittää pensselit santaan...Kai sitä sit pitää ruveta suttaamaan noita natsi tankkejakin. Nyt kun vihdoin sain loput ajoneuvot panzerspäh porukkaani. Tilasin ne hmm...helmikuulla, tulivat viime viikolla. No puokki kyllä hyvin ilmotti et valmistajalla toimitus??? ja sovittiin et tulee kun tulee.
Mutta mopo kun tässä olen niin heitäs hartsa pieni esittely hommasta. Onko joku tietty pistekoko läpi kampanjan vai muuttuuko jne.. Mutta mukaan tullaan
edit. ja mitä kirjoja/listoja voi käyttää...jalkaväkeähän ei tueta
Mutta mopo kun tässä olen niin heitäs hartsa pieni esittely hommasta. Onko joku tietty pistekoko läpi kampanjan vai muuttuuko jne.. Mutta mukaan tullaan
edit. ja mitä kirjoja/listoja voi käyttää...jalkaväkeähän ei tueta
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Joo, toi eka postaus kertoo aika paljon. Eli Market Garden oli se liittoutuneiden operaatio, jossa pyrittiin saamaan sota loppumaan jouluksi 1944. Todella iso laskuvarjo-operaatio jossa yritettiin nopeasti vallata Hollannissa monta strategisesti tärkeää siltaa kerralla. No se ei mennyt ihan putkeen. Niinkuin tuosta ekan postauksen videolinkistä näät. Tällä kertaa tosin, ehkä historiaa kirjoitetaan uudestaan.
Pääasiassa Samalla listalla mennään, tosin saa sitä muutella. Tärkeintä on, että se on etukäteen tiedossa, ettei räätälöi tiettyjä pelaajia vastaan listaansa. Pelataan 1500 pisteellä. Tähän tulee usein päälle 300-600 pistettä ns. firestorm joukkoja, jotka on kamppaniakartalta tulevia bonuksia. Kartta on siis tuo lautapelihomma, missä FoW -matsit ratkaisee sen, miten alueet kuuluu toisille.
[/quote]
Mitään rajoitusta ei joukkojen valinnoissa ole. Tietty Historiallista toivotaan, mutta pääasia että saadaan pelaajia ja pelejä. Tohonhan on ne omat Market Garden kirjat, mitkä on liittoutuneille "Market Garden" ja saksalaisille "Bridge by Bridge"
Pääasiassa Samalla listalla mennään, tosin saa sitä muutella. Tärkeintä on, että se on etukäteen tiedossa, ettei räätälöi tiettyjä pelaajia vastaan listaansa. Pelataan 1500 pisteellä. Tähän tulee usein päälle 300-600 pistettä ns. firestorm joukkoja, jotka on kamppaniakartalta tulevia bonuksia. Kartta on siis tuo lautapelihomma, missä FoW -matsit ratkaisee sen, miten alueet kuuluu toisille.
[/quote]Mitään rajoitusta ei joukkojen valinnoissa ole. Tietty Historiallista toivotaan, mutta pääasia että saadaan pelaajia ja pelejä. Tohonhan on ne omat Market Garden kirjat, mitkä on liittoutuneille "Market Garden" ja saksalaisille "Bridge by Bridge"
Kalat meni kotio...
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Jos saat puun läpi LOS:in voi siitä toki concealmentin vaatia... Hyvältä näyttää meininki, täytyy koittaa innostaa väkeä meilläkin tuohon.harkkari kirjoitti:Maaston paljous on osittain silmänlumetta, peliteknistä vaikutusta esim. yksittäisillä puilla ei juuri ole, näyttävät vaan hyvältä.
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Pääkaupunkiseudun pelikerho
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Joo Hartsa kattelin kyl noita bridge by bridge listoa....Ei nappaa/sovi mun joukoille. Eli sallitaanko esim E&S panzerspäh lehr lista? Simmosel tullaan paikal jos kelpuutetaan. Ja varmaan kelpuutatte. Jos vaiks lupaan etten murjo sua ihan kypal sit bowlissa :D
Joo toki toki kelpuutetaan. Lähinnä se on jo tosi historiallista, jos länsirintaman joukoilla mennään. Mutta kaikki on sallittuja. Jos haluaa pelata neukuilla esim. Liittoutuneiden puolella, niin sitten pelaa. Toki siihen saa jo ihan hitusen nyrpistellä. Mutta eiköhän tuo sinun valintasi ole varsin sopiva.
Kalat meni kotio...
Niin, nuohan nyt on vaan ajelleet sieltä ranskanmaalta pohjoseen.
Siis ollaanko nyt järkkääs jotain Fow peliä vai onko siis tämä se lautapeli homma.
Jos fowia ollaan pelaas ni voin lähteä mukaan mun briteillä.
Jos fowia ollaan pelaas ni voin lähteä mukaan mun briteillä.
FoWia ollaan pelaamassa. Mutta matsit vaikuttaa tohon lautapelikartan tilanteeseen ja lautapelikartan tilanne vaikuttaa jonkun verran peleihin. Tervetuloa mukaan vaan! Brittitankit ovat erittäin tervetulleita!
Kalat meni kotio...
Tarvisi katsoa puolenkuun peleistä tai jostain brittien tankkeja. Tarttee terolta katsoa jotku hyvät tankit listaan. En tiedä yhtään mitä kannattaa hankkia, lähinnä kiinnostaa stuartit yms. ei sherman kopiot.
Market Garden reboot on sovittu aloitettavaksi perjantaina 8.11. ja pelejä olisi tarkoitus pelailla myös 9.11.
10.11. on isänpäivä, että silloin varmaan vähemmän pelailua, mutta teoriassa mahdollista.
10.11. on isänpäivä, että silloin varmaan vähemmän pelailua, mutta teoriassa mahdollista.
Kalat meni kotio...
Päädyttiin nyt vaan pelailemaan ihan perus FoW pelejä. Tai no tiimipelejä, mutta kuitenkin. Kampanja jäi aloittamatta. Vähän sitä siinä pohdittiin, että se saattaa olla vähän sellainen raskas kamppis, etenkin kun ei olla aikoihin pelattu kamppista, tai toiset juuri koskaan.
Tästä lähtikin ajatus siitä, että voisi pelata pienemmän pistekoon kamppiksena Caenin tai vaikka mahdollistesti Warsawin. Olen vähän haistellut, että länsirintamalle olisi ehkä enemmän tilausta. Vaikka omat ambitiot itärintamalla onkin.
Siitä tulikin mieleeni, että aloitan uuden topicin.
Sitten pelataan Market Gardenia, kun ollaan saatu kamppishampaat terotettua ja semmonen jonkinlainen rutiini niihin hommiin.
Tästä lähtikin ajatus siitä, että voisi pelata pienemmän pistekoon kamppiksena Caenin tai vaikka mahdollistesti Warsawin. Olen vähän haistellut, että länsirintamalle olisi ehkä enemmän tilausta. Vaikka omat ambitiot itärintamalla onkin.
Siitä tulikin mieleeni, että aloitan uuden topicin.
Sitten pelataan Market Gardenia, kun ollaan saatu kamppishampaat terotettua ja semmonen jonkinlainen rutiini niihin hommiin.
Kalat meni kotio...