Mitenni? Minusta tuon voi ymmärtää ihan tasan kummallaki tavalla. Everymodel takes a wound on 4+.Kaapelikala kirjoitti:Kaikille erikseen.Captain-Jake kirjoitti:Haa! Lisäkysymys. Ottaako ryhmän kaikki modelit haavan yhdellä 4+ heitolla vai heitetäänkö joka modelille erikseen sitä neljäplussaa?
Cleansing flame
-
Captain-Jake
Re: Cleansing flame
- Kaapelikala
Eli vastaavasti kaikki lätyt sun muut, joissa sanotaan "Every model under the template suffers a wound on a 4+" tappaisivat mitävaan ihan käsittämättömän eeppisesti?
Tulkinnan varainen homma tietty, mutta itse en ainakaan rupeaisi tuolle linjalle.
Tulkinnan varainen homma tietty, mutta itse en ainakaan rupeaisi tuolle linjalle.
-
Captain-Jake
Toki, itekki oon erikseen heittelyn kannalta. Sillä lähinnä kysyin että jos löytyy vastaava esimerkkiä. Juurikin tuo lätty homma kelpaa mulle kyllä esimerkkitapaukseksi.Kaapelikala kirjoitti:Eli vastaavasti kaikki lätyt sun muut, joissa sanotaan "Every model under the template suffers a wound on a 4+" tappaisivat mitävaan ihan käsittämättömän eeppisesti?