Fabassa sain yhden äänen
Ja se oli omasta mielestäni parempi teksti.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Kyllä! Kaikki tai ei mitään! Tai kaikki ja ei mitään! Olen tulokseen varsin tyytyväinen (kun en FaBa:sta edes mitään tiedä)Slingblade kirjoitti:Erityismaininta Viikatteelle molempien ääripäiden haltuun ottamisesta. Siinä on kaveri, joka ei tee kompromisseja. Asennetta!
Sitä se galleriairkki aiheuttaa.Rune kirjoitti:Aww...Cannonball kirjoitti: 1. Joku antoi tarinalleni täydet pinnat! Yeah! *näyttää Runelle pitkää nenää*Ihan kuin itsetuntoani ei olisi jo valmiiksi ammuttu haulikolla jalkaan, oli tuokin ihan pakko sitten tehdä...
Onko näin? Toisena äänestäjänä oli Merrywinds, joka postasi julkisesti tarinansa "Autiosaari", joka kyllä löytyi kisasta.Grond kirjoitti:Äänestysketjun kaksi ensimmäistä eivät ole kisailijoita, eli ne äänet eivät kuulu mukaan.
Itseasiassa tällä konseptilla tuo ei niin hirveää työmäärää aiheuta, eli jos olen Sotun maisemissa ensi vuonnakin niin enköhän tuon voine hoidella.Dalamar kirjoitti:Moi. Ihan ensimmäiseksi kiitos Grondille, joka vielä viimeisen kerran vaivautui tämän järjestämään. Mikäli Grond uhkauksiensa mukaan ei järjestä tätä enää ensi vuonna ja lopettaa sotun parantamisen kaikkivoivalla olemuksellaan, lupaudun tässä voitonhuumassani järjestämään tämänkin ensi vuonna.
Ai onvai? Vaikka minä jumalasta seuraava (ylöspäin) olenkin, en minä nyt aivan kaikkea voi tietää minäkään. Joku varmaan laskee vaikuttaako nuo äänet sijoituksiin, itsellä on hieman kiire, pitäisi taas vaihteeksi opiskellakin.Hetkinen. Merrywinds taitaa olla Riftin uusi nimimerkki, ainakin allekirjoituksesta päätellen, joten kyllä hän taitaa saada äänestää.