Tau armeija blogi (päivitetty 29.4 Devilfish valmis! \o/)
- nomic
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Kiitoksia kommenteista!
Eipä ole kyllä lähiaikoina suunnitelmissa, joulun aikaan tilattu Krieg lähetyskin odottaa vielä koskemattomana hyllyssä ja muutenkin säästöt on menossa pian kunnon kynäruiskuun ja kompressoriin.Wahtisaari kirjoitti:Ja vielä sellanen kysymys: Kuinka usein sinä tilaat tuolta forgeworldistä? oletkos lähiaikoina tilaamassa, kun olen itsekkin tilaamassa sieltä jossain vaihees pari juttua, et sais kato samaan tilaukseen.
- nomic
Kiitosta vaan. Näistä jätin tietoisesti damaget ja liat pois, että joskus tulee valmistakin, ja parempihan se on ensin hioa tekniikkaa, kuin alkaa peitteleen virheitä niillä scratcheillä ja chipeillä (tähän se omalla kohdalla kuitenkin menisi). Seuraavassa projektissa vahinkoa ja sotkua tuleekin sitten ihan riittämiinmigsula kirjoitti:TODELLA SIISTI ARMEIJA TULOSSA.
Näihin ku sais chippiä, ja likaa ja pientä detskua, niin ettei näyttäs leluilta, vaan sotakalustolta, ni sais multa täydet maalauspiteissä. TAU kodeksin taiteesta vaan referenssiä!
- Hammer_p1ru
Heijastumia? Katoppas tarkemmin, en itse tiiä yhtään 40k:sta enkä Tau:sta, mutta mun silmään noi näyttää joltain yksikkötunnuksilta tai jtn muuta. Antaa maalaajan selittääexe ds kirjoitti:Tuosta herää kysymys, Mitä nuo oranssit kuviot on? olettaisin että heijastumia jostain mutta mistä?
Mutta noihin figuihin, kaikki figut näyttävät erittäin hienoilta, yhtä hienoilta kuin 'eavy metal maalareiden tekemät
- nomic
Saattaa tuo ihme tapahtuakin, joskin sääntöjen osaaminen ja turnaukseen meneminen tuntuu jotenkin tällä hetkellä aika vieraalta ajatukselta.Chrono kirjoitti:Toivottavasti tän pääsee joskus näkeen livenäkin.
Kattoo jos jaksaaHammer_p1ru kirjoitti:Mihin ne krootit jäi...?
Sinne päin, jotain tyyliteltyjä sept merkkejä ja/tai muuten vaan hyvän näköisiä kuvioita nuo olenevat.Masapuke kirjoitti:Heijastumia? Katoppas tarkemmin, en itse tiiä yhtään 40k:sta enkä Tau:sta, mutta mun silmään noi näyttää joltain yksikkötunnuksilta tai jtn muuta. Antaa maalaajan selittääexe ds kirjoitti:Tuosta herää kysymys, Mitä nuo oranssit kuviot on? olettaisin että heijastumia jostain mutta mistä?
- nomic
Nyt on sitten tämä fisu diorama vihdoin valmis. Kaikkien turhautumisten jälkeen täytyy sanoa että olen todella tyytyväinen lopputulokseen, osittain tietysti sen takia että yleensäkin sain sen valmiiksi. En kyllä uskalla edes lähteä laskemaan montako työtuntia tähän meni...

jätti kollaasi
vielä muutama yleiskuva
yksityiskohtia(lähinnä palosotilaista)
hyvin sulautuu muuhun joukkoon (kuva tosin nopeasti salamalla räpsäisty)

jätti kollaasi
vielä muutama yleiskuva
yksityiskohtia(lähinnä palosotilaista)
hyvin sulautuu muuhun joukkoon (kuva tosin nopeasti salamalla räpsäisty)
-
Necron Loiri