"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figutori

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: Figutori

Viesti Kirjoittaja Runt »

Itseltäni löytyisi tota chaosta laatiskosta ainakin 4 warrua 8 beastmeniä (vanhoja gw:n muovisia one bose figuja joilta kirveet katkaistu pois). Toki jos tuon koko setin haluat pois lunastaa niin sitten asia onkin jo aivan toinen. Ei jäisi ylimääräisiä figuja laatikon pohjille ilman käyttötarkoitusta.
Löytyy tuolta sitten liskojengikin vähän samanlaisessa kunnossa jos sellainen jotakuta kiinnostaa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

No tuo toki saattaisi ratkaista siis mun ongelman kerralla, jollei kellään muulla satu olemaan. Meidän täytynee keskustella vaihtokaupasta jossain välissä kun näkyy ei mulla tuon suhteen mikään hätä ole.
Runt

Niin juu, onhan mulla joku muovinen minotaurikin jolla nuija kädessä. Samaan settiin kuuluu, harrilta tuollaisenkin joskun käynyt haalimassa itselleni. Eli Chaos teamiin löytyis periaatteessa kaikki mitä tarvitsee.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Furinji
Viesti:

No minotauri onkin ainoa, mikä löytyy jo :D
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Ethän sekoita siihen minoon minkä annoin kuvattavaksi :D Mutta jos minotaureja joku kaipaa niin metallisia löytyy "ylimääräisinä"
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Furinji
Viesti:

Ai nii hyvä ku muistutit mullahan on tuolla siis jo muutama beasti ;)
Runt

Löytyykö muovisia BB örkkejä (blizzer ja blakc orc)? Toki jos vanhempaa vuosikertaa löytyy niin voi tarjoilla goblineista linjamiehiin ja heittäjiin.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Juu niitä startteri setissä tulevia löytyy
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Furinji
Viesti:

mulla on se yksi vanha faban klooni-black orc joka on lähes täysin samanlainen bb-vastineiden kanssa kun siltä leikkaa aseet pois. Tein niistä itekin lisää mustaörkkejä aikanaan
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Mullakin on kai jäljellä vielä yksi muovinen aloituslaatikon black orc. Gerazulle myydystä setissä oli 6 metalliblizeriä, että sillä saattaisi olla extroja.
Kalat meni kotio...
Kuutsa

Viesti Kirjoittaja Kuutsa »

Ostaisin yhden Rat Ogren, mieluiten muovia, kunnolla tai mallilla ei paljon väliä. Ympyräbeissi vois olla myös pop, bowlikentälle päätymässä. Lisäksi kaivataan tätä Elffitiimiä, jos ei ole kokonaista tiimiä myydä niin voisin ostaa kyseisen boksin heittäjiä, linjamiehiä ja/tai blitzerejä. Varsinkin heittäjät kiinnostaa ja yksittäisiäkin nappeja etsitään.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Mulla vois olla sulle Kuutsa tommonen Rat ogre. Muovia. Kasattu ja stuffattu, mutta maalaamaton. Menee Bowliin hyvin. Mitä siitä haluaisit maksaa? Vähän toisaalta itsekin olen Skaven tiimiä ajatellut, mutta hmm.
Kalat meni kotio...
Kuutsa

Viesti Kirjoittaja Kuutsa »

Olisko Harri 7€ paha?
Furinji
Viesti:

Ei kellään olisi myydä tuota nykyistä metallista Blood Bowlin kääpiötiimiä?

Olen tässä vaan pohtinut, että noi vanhat kääpiöt on GW:n tiimeistä varmaan ainoita, jotka retroudessaan miellyttää omaa silmää sen verran, että ne voisin hankkia alkuperäisinä convertoimisen tai vaihtoehtovalmistajan sijaan. Nostaa vaan päätään ajankohtaiseksi, kun GW:n varastot kerran hupenee, joten kannattaisi nyt tilata, jos meinaa saada, mutta sitten taas köyhänä opiskelija pitää kysyä ensin täältä, että ei teillä kellään olis myydä käytettynä?
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Yhdelle vanhalle rhinolle ois tarvetta, mielellään maalaamaton, kaaos sprue plussaa.
WH_freak

Viesti Kirjoittaja WH_freak »

voi voi, olisit aikasemmin huudellu noista veteraani röhnöistä.
Mulla olis ollu vielä männäviikolla, mutta meni jo
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Onko kellään Faban pieniä monster-baseja? Niitä 40*40mm:siä ögre, rölli ja kumppaneiden baseja. Myös chariot baseille olisi käyttöä. Tarvetta olisi isolle määrälle.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Jokunen base löytyy, en vain tiedä missä ne ovat. Magneetti tsydeemillä varustettuna ovat nuo baset. Voin jollain aikaa etsiskellä.
Furinji
Viesti:

Multakin löytyy ylimääräisiä neliöitä varmaan neljässä eri koossa, mutta lähinnä kaipaisin vaihtoa sitten vastaaviin pyöreisiin.
Julmala

Viesti Kirjoittaja Julmala »

Mie ettiskelen Chaos Warrioreita, Bestigoreja ( käyttäisin perus beastmenina ) ja minotauria Blood Bowl tiimiä varten.
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”