Sotulaisten maalauspaikat näytille!
Re: Sotulaisten maalauspaikat näytille!
Hui kun on keltainen valo, ehdotan pöytävalaisimen/lampun vaihtamista. Turha kysyä minkälainen olisi parempi, kun en noihin ole tutustunut, mutta kuitenkin.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
- mummomikael
Keltaisuus johtuu kännykkäkamerasta, joka keltaistaa kaikki kuvat:S
Elämää jo vuodesta '94 ... Vuoteen '09.
GW:tä vuodesta '09.
Örkkejä, gobliineja sekä skaveneita kuvallisen kerronnan keinoin.
Jos haluat että maalaan armeijasi tai joitain figuja, laita YV:tä!
- Kaapelikala
Ratkaisu: Osta oikea kamera.mummomikael kirjoitti:Keltaisuus johtuu kännykkäkamerasta, joka keltaistaa kaikki kuvat:S
Ratkaisu 2: Muokkaa kuvien värit oikeaksi.
- mummomikael
Omistan myös oikean kameran, mutta en jaksanut sillä kuvata kun en ajatellut tarvitsevani tästä aiheesta kovin tarkkoja kuvia.
Onko tuosta keltaisuudesta nyt kovinkin hurjasti haittaa elämäänne, eli otanko kunnollisella kameralla uudet kuvat?
Onko tuosta keltaisuudesta nyt kovinkin hurjasti haittaa elämäänne, eli otanko kunnollisella kameralla uudet kuvat?
Elämää jo vuodesta '94 ... Vuoteen '09.
No ei nyt sentään, mutta ajattelin vaan maalaamisesi parasta, itse kun inhoan keltaisessa valossa maalaamista.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Eldar FTW!jamovoima kirjoitti:
Zen.
- Half-breed
Hirveää piilomainontaa.Waltio kirjoitti:
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Khorne Marien
TUPLA ja Vuoden SaukkoHalf-breed kirjoitti:Hirveää piilomainontaa.Waltio kirjoitti:
Pelaan säbää ja pitää olla snacksiäKhorne Marien kirjoitti:TUPLA ja Vuoden SaukkoHalf-breed kirjoitti:Hirveää piilomainontaa.Waltio kirjoitti:
Kyllä tuo suomelta ainakin näyttää... Joku tekee jotain ja pitää olla jotain.
Luumumehu on soturien juomaa
Nostetaampas tätäkin topiccia hieman.
Eli tässä oma työpisteeni:
Yleiskuva:

Itse pöytä:
-Ei mitään ihmeellisyyksiä, pöydän alta löytyy roskis ja jotain basetus ja maalinpoisto kamaa,,,

Työkalu/maali loota:
-Eli tuosta löytyy päältä plasticcardit ja sisältä työkalut, pensselit ja maalit, muutamassa alimmaisessa lootassa on jotan pensselin alle meneviä figuja...

Sitten Bitzbox:
-ELi tuosta löytyy niin ylimääräiset bitzit kuin jotkut keskeneräiset konversio projektit...

Siinäpä se!
-banks
Yleiskuva:

Itse pöytä:
-Ei mitään ihmeellisyyksiä, pöydän alta löytyy roskis ja jotain basetus ja maalinpoisto kamaa,,,

Työkalu/maali loota:
-Eli tuosta löytyy päältä plasticcardit ja sisältä työkalut, pensselit ja maalit, muutamassa alimmaisessa lootassa on jotan pensselin alle meneviä figuja...

Sitten Bitzbox:
-ELi tuosta löytyy niin ylimääräiset bitzit kuin jotkut keskeneräiset konversio projektit...

Siinäpä se!
-banks
Life is not necessarily happy
Death is not necessarily painful
MacBook tietokone? Nicebanks kirjoitti:Nostetaampas tätäkin topiccia hieman.
Yleiskuva:
Haahaa, ei oo kyll mäkkiin varaa, toi on tommonen samsungin halppis miniläppäri...Waltio kirjoitti:MacBook tietokone? Nicebanks kirjoitti: Eli tässä oma työpisteeni:
Life is not necessarily happy
Näyttää MacBookiltä :D mun moka
Runtin maalaus/työpiste.
Lipaston sekä kirjoituspöydän laatikot ja kaappi ovat omistettu tavaroiden säilytykseen (poislukien yksi (1) lipaston laatikko). Tämän tarkemmin ei sisältöön puututa mutta lähes kaikki tarpeellinen löytyy työpisteen läheisyydestä.

Sitten vitriiniä, joka sijaitsee heti ensimmäisen kuvan vasemmalla puolella. Vitriini on osittain omistettu projektien sekä muiden sinne kuulumattomien tavaroiden säilytykseen. Joskus tulevaisuudessa kun tilan puute saadaan ratkaistua tarkoitus omistaa vitriini näite figuille. Loppuun todettakoon kyllä, vitriinissä olevan kellon olen itse veistänyt.

Valaistus pitäisi vielä jollain aikaa laittaa uusiksi, tosin mitään en juuri sen eteen ole valmis tekemään joten se saa toistaiseksi odottaa.
Mitä kuviin ei mahtunut niin säilytän eteisen kaapissa kuten: spayt, pelipöytä tarvikkeet yms.
Lipaston sekä kirjoituspöydän laatikot ja kaappi ovat omistettu tavaroiden säilytykseen (poislukien yksi (1) lipaston laatikko). Tämän tarkemmin ei sisältöön puututa mutta lähes kaikki tarpeellinen löytyy työpisteen läheisyydestä.

Sitten vitriiniä, joka sijaitsee heti ensimmäisen kuvan vasemmalla puolella. Vitriini on osittain omistettu projektien sekä muiden sinne kuulumattomien tavaroiden säilytykseen. Joskus tulevaisuudessa kun tilan puute saadaan ratkaistua tarkoitus omistaa vitriini näite figuille. Loppuun todettakoon kyllä, vitriinissä olevan kellon olen itse veistänyt.

Valaistus pitäisi vielä jollain aikaa laittaa uusiksi, tosin mitään en juuri sen eteen ole valmis tekemään joten se saa toistaiseksi odottaa.
Mitä kuviin ei mahtunut niin säilytän eteisen kaapissa kuten: spayt, pelipöytä tarvikkeet yms.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.

Kuva otettu vähän hassusta kulmasta jotta ledilampuilla toteutettu valaistusratkaisu näkyisi. Ei se ihan täydellisesti toimi, pöytälamppua tarvitsee yhä lisäksi, mutta ihan ok yleisvalo.
Pöytä on Ikeasta ja hylly kierrätyskeskuksesta, mutta saattaa olla Ikeasta alunperin sekin.
Helkutti mitä lepakkoluolia täällä oikein onkaan porukalla! : D
Itse yritän pysyä omalla puolella pöytää kun kämppiksen kanssa vain yksi pöytä huoneessa... Sen takia onkin pöydänalunen täynnä puukkoja, veitsiä, polystyreeniä, bitz laatikoita, sprueja, tyhjät laatikot heivaan aina jonnekin, jotta niitä ei näy. Pöytälamppukin pysyy aina välillä kiinni pistorasiassaan, saa aina maalauksen välissä kiinnitellä uudestaan, odottelen että lamppu pamahtaa siitäkin paskasta.. : P
Ja tietenkin tietokone on pakko olla messissä!

Seinällä edustuskelpoiset piirrustukset!
Itse yritän pysyä omalla puolella pöytää kun kämppiksen kanssa vain yksi pöytä huoneessa... Sen takia onkin pöydänalunen täynnä puukkoja, veitsiä, polystyreeniä, bitz laatikoita, sprueja, tyhjät laatikot heivaan aina jonnekin, jotta niitä ei näy. Pöytälamppukin pysyy aina välillä kiinni pistorasiassaan, saa aina maalauksen välissä kiinnitellä uudestaan, odottelen että lamppu pamahtaa siitäkin paskasta.. : P
Ja tietenkin tietokone on pakko olla messissä!

Seinällä edustuskelpoiset piirrustukset!
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Keittiön pöytä. Tavarat kaapissa odottelemassa kun aikaa ja tahtoa löytyy, niin tavarat tarjottimella pöytään, lamppu kiinni pöydän reunaan ja eikun sutimaan.

http://www.antirauhanturvaaja.com
WH40k 2008–12.03.2026 W243 D31 L60
WH40k 2008–12.03.2026 W243 D31 L60