"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa

Celebdae

Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Drakthar kirjoitti:On se hiano! Sitten pitääkin enää luoda liiga ja silleen ni ollaankin melkeen jo pelaamassa... Liiganimiehdotuksia saa antaa. Lisäks jos joku juttu kusee ni kertokaa et osaan korjaa.
ASIAA!

Perinteistä BB-liiganimeämiskulttuuria noudattaen liigan nimi olisi luonnollisesti Noppakerho Blood Bowl League. Lyhennettynä NBBL tai vaikka NoBBLe.

Tällanen virheilmotus tuli, kun rekisteröidyin:
Request failed : Registration was successful, but the administrators were NOT notified via email. It may take longer to activate your account.
Ilmeisesti ei haittaa, jos sä noita rekisteröitymisiä seuraat.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Rexou

Viesti Kirjoittaja Rexou »

Pitäiskö Blood Bowl liiga kuitenkin metata jossain muussa threadissa, esim ihan Blood bowlin puolella, niin tänne voidaan postaa muuta turhaa? Nimi on hyvä, mutta katsotaan osallistunko itse.
Celebdae

Joo ehkä tätä keskustelua voi jatkaa jossain muualla. Nyt ainakin suurehko osa parhaasta kohderyhmästä näkee, että tällanen on vireillä.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Koska kukaan ei oo siirtänyt tai alottanut muualla, kommentoin tähän.

UIJUIJUIJ! Toi on kyl hiano softa. Onko meillä jotain sääntöjä, pääsis tekee tiimiä sit ku Henry on hyväksynyt mun käyttiksen.

Ehdotetut säännöt (onko jollain ollut jotain puhetta ja jos niin mitä?):

-Uusin Living Rule Book
-1000k aloitukseen (vai joku muu summa?)
-Lisäjengit (slannit, chaos pact ja joku muu) sallittu
-Pelit pelataan ennalta määrätyssä järjestyksessä, vapaan aikataulun mukaan, mutta kuitenkin vähintään tahtiin yksi peli joka kalenterikuukausi
-Illegal procedure käytössä, elleivät MOLEMMAT pelaajat sovi ettei käytetä kyseisessä pelissä
-4 minuutin vuorot, elleivät MOLEMMAT pelaajat sovi ettei käytetä kyseisessä pelissä

Säännöt vois kirjata tonne sääntösivulle. Tossa on hyvä pohja, mitä muokata:

http://tabble.arabuusimiehet.com/index. ... tion=rules
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

Joo noi Teron ehdottamat on hyvät perusteet liigan säännöille.

Kokonainen hieno versio sääntökirjasta muuten löytyy vaikka täältä:
http://www.slideshare.net/jackdeelee/blood-bowl-lrb-60
GW:hän ei sallinut tän version julkaisua virallisena, vaan sen karsitun "competition rules" härpäkkeen, josta puuttuu fluffiosuudet sun muut.

Voitais muuten liigassa pelata noi viralliset turnaukset läpi. Eli eka liigakausi Spike Magazine Trophy, sit Dungeonbowl jne.

Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

petskules kirjoitti:Koska kukaan ei oo siirtänyt tai alottanut muualla, kommentoin tähän.

UIJUIJUIJ! Toi on kyl hiano softa. Onko meillä jotain sääntöjä, pääsis tekee tiimiä sit ku Henry on hyväksynyt mun käyttiksen.

Ehdotetut säännöt (onko jollain ollut jotain puhetta ja jos niin mitä?):

-Uusin Living Rule Book
-1000k aloitukseen (vai joku muu summa?)
-Lisäjengit (slannit, chaos pact ja joku muu) sallittu
-Pelit pelataan ennalta määrätyssä järjestyksessä, vapaan aikataulun mukaan, mutta kuitenkin vähintään tahtiin yksi peli joka kalenterikuukausi
-Illegal procedure käytössä, elleivät MOLEMMAT pelaajat sovi ettei käytetä kyseisessä pelissä
-4 minuutin vuorot, elleivät MOLEMMAT pelaajat sovi ettei käytetä kyseisessä pelissä

Säännöt vois kirjata tonne sääntösivulle. Tossa on hyvä pohja, mitä muokata:

http://tabble.arabuusimiehet.com/index. ... tion=rules
Tuolta ihan pointtina on se et kuolleet pelaajat, mercit eikä tähtipelaajat ota mvp:tä. Imo se on hyvä lisä.
Celebdae kirjoitti:
Voitais muuten liigassa pelata noi viralliset turnaukset läpi. Eli eka liigakausi Spike Magazine Trophy, sit Dungeonbowl jne.
En pidä ajatuksesta, NAF kuitenki järjestää kaikki noi vuotuisesti ympäri maailmaa :P
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Celebdae

The_Edge kirjoitti: Tuolta ihan pointtina on se et kuolleet pelaajat, mercit eikä tähtipelaajat ota mvp:tä. Imo se on hyvä lisä.
Toi koskee tuolla vaan uusia tiimejä liigassa, jossa on mukana myös kokeneempia tiimejä. Sinänsä ihan sama kyl mulle vaikka meillä laajennettaisiin koskemaan kaikkia.

JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Tokenit ja muut widgetit tuli eilen ja nopealla vilkaisulla Tatu oli ainoa jolle tuli vähän tyhjempi arpa. Oman huolimattomuuteni takia 30mm proxybaseja tuli tilattua vain 1 kpl ja objektivemarkkereita tuli 3 teron nimellä ja 1 ilman, kun tilaus oli 2+2. Katson vielä illalla tarkemmin sisällön ja laitan mailia tosta virhetoimituksesta, mutta muuten torstaina voi tulla hakemaan.
Wolfram

Viesti Kirjoittaja Wolfram »

Hey guys, sorry I didn't make it to the tournament, turns out the concert was on Saturday night, and then I woke up on Sunday with a hangover at 1pm... Shall definitely visit again on Thursday, and not get eDenny'd so easily...
Prkl

Wolfram kirjoitti:Hey guys, sorry I didn't make it to the tournament, turns out the concert was on Saturday night, and then I woke up on Sunday with a hangover at 1pm... Shall definitely visit again on Thursday, and not get eDenny'd so easily...
You could've visited the club after the concert on saturday, as people we're still up at 6 am playing board games and warmachine. Yeah, sunday was a long day for some of the players.. :D

See you on thursday! I'll make it around 8 pm again but someone is probably there right after work / school.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

Jahas, pitänee ruveta pelaamaan Wood Elffeillä Blood Bowlia :)
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Celebdae

MaSSacRe kirjoitti:Jahas, pitänee ruveta pelaamaan Wood Elffeillä Blood Bowlia :)
Hyvä valinta. Toivottavasti pelataan ekalla kiekalla vastakkain.
#verilöyly

Mites liigan perustaminen muuten etenee? Kun on valmista, mä voisin kysäistä saisko tosta mun vanhasta liigasta jonkun vahvistukseksi. Sellanen 8-10 pelaajaa lienee hyvä koko.

MaSSacRe

Saa nähä vaihtuuko vielä, lähinnä modelien konffaminen jostani WHFB hötöstä saattaa vaikuttaa päätökseen... Voi olla kyl liian vaikee pelata agility teamia, jos ainoat pelikokemukset on Blood bowl korttipelistä...

#Cage Breaking

Edit:
Norset on helpompi aloittaa,joten aloitan niillä. Myöskin Rosteri Excel pohjalle löytyi:
http://z10.invisionfree.com/NCOMWGA/ind ... wtopic=682
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Celebdae

Jees mä pelaan myös norsella =)

Kuhan toi liigasivusto saadaan pygeen, niin joukkueet tehään ja päivitetään sinne. Ei tartte siis välttämäti muunlaista rosteria, mutta toki tolla on ihan hyvä testailla mitä jengiin ottaa.

Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Noniin, sainkin softan peruslogiikasta kiinni. Huonona puolena kaikki joutuu rekisteröitymään uusiksi. Tämä siksi, että kun käyttäjälle on schedulattu matsi, ei käyttäjää tai matsiin osallistuvaa tiimiä saa poistettua kauhean helposti tietokannasta, enkä ajatellut katella hamaaseen ikuisuuteen mun testitiimejä ja käyttäjiä. DROP DATABASE tietokannannimi; ja asennusskriptien uudelleenajo oli mun silmissä helpoin tapa päästä niistä eroon, kun mitään ei vielä edes alottelemaan oltu päästy. Nyt voi mennä luomaan tunnareita, aktivadeeraan ne ja päästän liigaan heti kun huomaan. Kun tunnus on aktivoitu, voikin jo luoda tiimin liigaan (eikä vaan voi, vaan olisi myös paras).
MaSSacRe

apua! Pitääks oikeesti päättää tiimi? mites noi advanced alussa (saako ostaa vai no?) Tiimin koko? Raha? Jne...
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

MaSSacRe kirjoitti:apua! Pitääks oikeesti päättää tiimi? mites noi advanced alussa (saako ostaa vai no?) Tiimin koko? Raha? Jne...
Kannattaa alottaa jollain heikolla av7 -haltiatiimiä ni oppii ihan alkuun ettei kiinny liikaa nappeihinsa ;)
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Päivitys edelliseen viestiin, että oli siellä toinenkin objektive Tatulle. Pidän ton ylimääräisen objektiven sitten itse. Mutta sori Tatu, että mokasin tossa tilauksessa sulle vaan yhden 30mm proxyn. (Mutta siis maksutiedot on kerätty kuitista, eli olet maksanut myös vain yhdestä)

Noin normaalipaksuiset (1,5mm) on aika joustavia ja reunasta vähän tahmeita, mutta niissä näkyy tekstit tosi hyvin. 3mm paksut taas on tosi jämäköitä, mutta tekstit näkyy niissä selvästi huonommin. Jos jostain tuntuu, että haluaa osan rinkuloista jämäkämpinä, niin voisin jopa olla kiinnostunut vaihtamaan ainakin yhden 3" rinkulan ohuempaan.
Prkl

MaSSacRe kirjoitti:Myöskin Rosteri Excel pohjalle löytyi:
http://z10.invisionfree.com/NCOMWGA/ind ... wtopic=682
Ei tartte rosteria, jos pitää tuolla Henryn softassa, sieltä saa tiimin kohdalta valittua roster -> pdf, jolloin saat yhden sivun kokoisen rosterin jossa on paikat inducementeille, ym. On se hiano softa. Mulla on jo tiimi ni voitte mennä kuikuilemaan.

Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Mennään noilla Teron ehdottamilla säännöillä. Ne löytyvät nyt -ylläri ylläri- sääntösivulta. Laitan ne nätimmin joskus kun ehtii/jaksaa, nyt ei.

edit: Voisinpa laittaa pystyyn liigalle ihan oman keskustelupalstan kanssa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Peliporukat”