"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa 2006, keskustelu

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

*kurkistaa nurkan takaa ja kiskaisee päänsä nopeasti takaisin luotisateen pelossa*

...ku en mie millään kerenny ja pystyny ja osannu... ja kun kaikenlaista sattu ja kans aika monta sattumaa, ja sit piti käydä viel matkal ostaa raksuja, mut auto hajos enkä mä olis päässy tänne pyörälläkään, piti käydä suihkus ja sit piti viel syödä vähän, ja sit tuli matkal viel pari tuttuu vastaan...
*niin varmaan*
...no okei mä olin nukkumassa.

Juu-u, kaikenmaailman systeemit ja kiireet iski sen parhaan kirjotusfiiliksen alas ja sit vielä paino kuume sängyn pohjalle (kieltämättä olis ollu ehkä siistiä kirjottaa kuumehoureissa). Ei siitä sitten tullu mitään. Kaks sivua tekstiä ja siihen tyssäsi.

Koska en ollut antamassa kovaa vastusta kisassa lupaudun lukemaan jokaisen tänne postattavan FB-tarinan ja heittää hyvää kommenttia :)
Onnittelut Viikatteelle ja Dalamarille. Pitäis kai lukaista noita Dalan tarinoita, mennyt tällainen virtuoosi ihan silmien ohi :)
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Joku peikko tuuletin (älkää minua syyttäkö nikistä) valitteli minun laskeneen väärin. Laskekaahan joku millaisen tuloksen saatte.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Juu, olen ajoissa liikkeellä.

Lukekaa ylläoleva Gromin kommentti, minulla ei ole siihen yhtään mitään lisättävää. ;) Paitsi että minulla tarinaa on vain yksi sivu kahden sijasta.

Pitäisi kai lukaista noita tuttujen töitä, ja voittaja. Ihan huviksi. *haukotus* Mutta ei nyt. ZzzZzZzz...
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”