Warhammer 40.000, 6th edition
- Half-breed
Re: 6th edition huhuja
Oh god fucking dammit.
Kun kasi on vähän köhköh, niin 40k on aina ollut se kiva peli jossa saa ihan vaan pelata, eikä vain viskoa noppaa. Nytkö ne vie tämänkin ilon? petskules pitäisi oikeasti hakea pelisuunnittelijaksi GW:lle. En minä nyt paskempaa työtä kuin Matt Ward voi tehdä.
Kun kasi on vähän köhköh, niin 40k on aina ollut se kiva peli jossa saa ihan vaan pelata, eikä vain viskoa noppaa. Nytkö ne vie tämänkin ilon? petskules pitäisi oikeasti hakea pelisuunnittelijaksi GW:lle. En minä nyt paskempaa työtä kuin Matt Ward voi tehdä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Millaista on faban taikominen?
Mietin tuota, että ap lähisaseille. No jaa eipä tuolla liene kovin isoa merkitystä, ellei ne ole jotain ap4 vehkeitä. Vitosen armori kun ei muutenkaan pelasta mitään, mutta nelonen aika useasti. Minun mielestä lähitaistelun pitää olla avutonta lääppimistä ja todellinen tappovoima tulla ampumisesta, mutta olenkin tällainen kumma, jonka mielestä scifissä ammutaan :) Lähis on lällyä.
Ei focia? No toivottavasti on joku säännöstö listantekoon kumminkin. Parhaimmillaan saan ottaa enempi eliittiä mukaan :) Kaikki kiva on aina muualla, kuin troopissa. Voi olla tosi jännä parhaimmillaan. Voi olla tosi härö pahimmillaan. Onhan kyllä monia pelejä, joissa on vapaampi tämä homma ja oikein hyvin toimii, niinkuin vaikka wotrissa.
Fabaa käskettiin katsoa vinkiksi, mutta kun olen pelannut vain faban kolmoslaitosta, joka kyllä oli ihan hyvä, mutta aika pitkät pelit.
edit. Voi vitsi vielä tässä laskemaan sheikkejä tankeille. 3 sheikkiä ja tankki on kaputt. Plääh kuulostaa tarpeettomalta säätämiseltä.
Mietin tuota, että ap lähisaseille. No jaa eipä tuolla liene kovin isoa merkitystä, ellei ne ole jotain ap4 vehkeitä. Vitosen armori kun ei muutenkaan pelasta mitään, mutta nelonen aika useasti. Minun mielestä lähitaistelun pitää olla avutonta lääppimistä ja todellinen tappovoima tulla ampumisesta, mutta olenkin tällainen kumma, jonka mielestä scifissä ammutaan :) Lähis on lällyä.
Ei focia? No toivottavasti on joku säännöstö listantekoon kumminkin. Parhaimmillaan saan ottaa enempi eliittiä mukaan :) Kaikki kiva on aina muualla, kuin troopissa. Voi olla tosi jännä parhaimmillaan. Voi olla tosi härö pahimmillaan. Onhan kyllä monia pelejä, joissa on vapaampi tämä homma ja oikein hyvin toimii, niinkuin vaikka wotrissa.
Fabaa käskettiin katsoa vinkiksi, mutta kun olen pelannut vain faban kolmoslaitosta, joka kyllä oli ihan hyvä, mutta aika pitkät pelit.
edit. Voi vitsi vielä tässä laskemaan sheikkejä tankeille. 3 sheikkiä ja tankki on kaputt. Plääh kuulostaa tarpeettomalta säätämiseltä.
Luumumehu on soturien juomaa
Faban taikomisessa on winds of magic(jota en todellakaan toivo 'kytkoohon), mutta casting value olisi ihana. Nykyään ärsyttää se, että psyykkiset voimat onnistuu n.99,9% varmuudella, kun esim. Marsuilla on niin hyvä leadershippi. Vaan casting valuella olisi jokaiselle taialle sen tehon mukaan määrätty määrä, joka täytyy saada. Ei tappaisi psyykkerit mun tyyppejä enään niin paljoa.
Muuten olen samaa mieltä, ärsyttää kun täysi firewarrior tiimi saa aikaan lähietäisyydeltä marineihin 5,32 woundia ja seuraavalla vuorolla assault ryhmä tappaa kaikki 12 palomiestä. Lisäksi on se huono puoli, että ampumiselta pääsee piiloon, mutta assaultista ei lähdetä niin vain. Olisi myös kivaa, jos saisi ampuma-aseita käyttää closiksessa. Toki tähän tarvittaisiin paljon sääntömuutoksia, mutta mielestäni ainakin esim. assault 2 aseita saisi käyttää, kun liipasin sormi on nopeampi kuin power fist:) tai ainakin sweeping advancessa lisi kiva, jos saisi ampua perään, eikä tarvitsisi sinkojen kanssa lähteä juoksemaan.
Ei focia olisi oikeastaan ihan kiva lisä, mutta joku rajoitin pitää olla. Esim. Väh 25% trooppeja, niinkuin fabassa tai jotain. Tau huhujen mukaan troopit tulisi HQ valinnoista, eli tau commander=suitteja, master shaper=krootteja, ethereal=palomiehiä, jne.
Sheikit tankeille ja eternal warrior... Liikaa muistettavaa, etenkin jossain 2000p pelissä
Laskeppas uudestaan. Vitosen armori pelastaa 1/3 woundeista. Siinä on mielestäni selvä ero, kuoleeko 20 vai 30.Huru-ukko kirjoitti:
Muuten olen samaa mieltä, ärsyttää kun täysi firewarrior tiimi saa aikaan lähietäisyydeltä marineihin 5,32 woundia ja seuraavalla vuorolla assault ryhmä tappaa kaikki 12 palomiestä. Lisäksi on se huono puoli, että ampumiselta pääsee piiloon, mutta assaultista ei lähdetä niin vain. Olisi myös kivaa, jos saisi ampuma-aseita käyttää closiksessa. Toki tähän tarvittaisiin paljon sääntömuutoksia, mutta mielestäni ainakin esim. assault 2 aseita saisi käyttää, kun liipasin sormi on nopeampi kuin power fist:) tai ainakin sweeping advancessa lisi kiva, jos saisi ampua perään, eikä tarvitsisi sinkojen kanssa lähteä juoksemaan.
Ei focia olisi oikeastaan ihan kiva lisä, mutta joku rajoitin pitää olla. Esim. Väh 25% trooppeja, niinkuin fabassa tai jotain. Tau huhujen mukaan troopit tulisi HQ valinnoista, eli tau commander=suitteja, master shaper=krootteja, ethereal=palomiehiä, jne.
Sheikit tankeille ja eternal warrior... Liikaa muistettavaa, etenkin jossain 2000p pelissä
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
- Lord of Carcassonne
Mikäli tau huhu pitää paikkansa niin olen todella onnellinen :). Kyllä suitit trooppeina kelpaa :D . Mutta jos 6 edikka vähäänkään seuraa fabaa niin todennäköisesti homma menee niin että HQ:ta saa max 25%, Elite max 50%, Troops vähintään 25%, fast attack ehkä max 25% tai max 50%(jomminkummin) ja heavy max 25%. Jos max 25% saa vain heavy valintoja niin olen todella surullinen :( . En saa 9:ää broadsidea ellei taun uudessa kirjassa sitten broadside unitin koko nouse 3:sta 5:een ja piste costi laske jota hiukan epäilen :/ .Fixu kirjoitti:Faban taikomisessa on winds of magic(jota en todellakaan toivo 'kytkoohon), mutta casting value olisi ihana. Nykyään ärsyttää se, että psyykkiset voimat onnistuu n.99,9% varmuudella, kun esim. Marsuilla on niin hyvä leadershippi. Vaan casting valuella olisi jokaiselle taialle sen tehon mukaan määrätty määrä, joka täytyy saada. Ei tappaisi psyykkerit mun tyyppejä enään niin paljoa.
Laskeppas uudestaan. Vitosen armori pelastaa 1/3 woundeista. Siinä on mielestäni selvä ero, kuoleeko 20 vai 30.Huru-ukko kirjoitti:
Chaos huhuja.(mitä warseerista olen lukenut)
- Chaos saisi Dreadknightin tapaisen oman olennon/koneen uuteen kirjaan.
-Skimmer vehje(kai land speederin tapainen)
-Drop podit chaos armeijalle.(dreadclaw??)
-Chaos dreadnought nimetään uudelleen.
-Mechanical chaos dragon(flyer)
-Traitor guard army list kuulemma sisältyisi kirjaan.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Wotrissa oli muistaakseni niin, että normaalivalintoja pitää olla saman verran tai enempi, kuin erikoisvalintoja. 40k:ssa se 25% kuulostaisi kohtuulliselta. Tähänhän voi vaikuttaa paljon se, että mitkä unitit scorettaa. En tykännyt tästä nykyisestä, mutta kyllä silläkin pelasi.
Warhammer matikka on tieteenaloista epämääräisin. Nelosen save pelastaa hätnäppää muutaman siitä 10 ukon ryhmästä ja silloinkin pitää heittää hyvin, mutta vitonen ei ketään. Pelaan siis eliittijalkaväkeä eldareilla. Ryhmät ovat pieniä 5-10 ukkoa ja niillä on yleensä majority nelosen save. Jokainen kuitenkin ottaa sen 3 savea taakakseen. En ole melee ap:ta vastaan, mutta arveluttaa se, että tulee jos niistä ap3 tai 4 vehkeitä, niin minun kohdalla käytännössä power weaponien määrä kasvaa valtavasti. Juuri milloinkaan ei saa heittää armour savea, ellei pelaa terminaattoreilla. Voisihan se olla tietenkin niinkin päin, että muutamat rendaavat lähisaseet heikkenisivät ap aseiksi. Silloin tulisi vähän lisää tervetullutta vaihtelua.
edit. Niin ampuminen on aina kivempaa ;)
edit2. Nuista kaaoshuhuista. GW:n historian aikana on ollut aivan valtavasti jänniä yksiköitä kaaoksellekin, mitä ei ole 40k puolella ikinä nähty. Tarkoittaako tuo, että ihan oikeasti knight -luokan kone tulee 40k:n? Jipii jipii. Siis örkkien stomppahan matkii kaikkien muiden rotujen knightejä. Bright stallion olisi aivan upea :)
Warhammer matikka on tieteenaloista epämääräisin. Nelosen save pelastaa hätnäppää muutaman siitä 10 ukon ryhmästä ja silloinkin pitää heittää hyvin, mutta vitonen ei ketään. Pelaan siis eliittijalkaväkeä eldareilla. Ryhmät ovat pieniä 5-10 ukkoa ja niillä on yleensä majority nelosen save. Jokainen kuitenkin ottaa sen 3 savea taakakseen. En ole melee ap:ta vastaan, mutta arveluttaa se, että tulee jos niistä ap3 tai 4 vehkeitä, niin minun kohdalla käytännössä power weaponien määrä kasvaa valtavasti. Juuri milloinkaan ei saa heittää armour savea, ellei pelaa terminaattoreilla. Voisihan se olla tietenkin niinkin päin, että muutamat rendaavat lähisaseet heikkenisivät ap aseiksi. Silloin tulisi vähän lisää tervetullutta vaihtelua.
edit2. Nuista kaaoshuhuista. GW:n historian aikana on ollut aivan valtavasti jänniä yksiköitä kaaoksellekin, mitä ei ole 40k puolella ikinä nähty. Tarkoittaako tuo, että ihan oikeasti knight -luokan kone tulee 40k:n? Jipii jipii. Siis örkkien stomppahan matkii kaikkien muiden rotujen knightejä. Bright stallion olisi aivan upea :)
Viimeksi muokannut Huru-ukko, Ma 30.04.2012 13:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Lord of Carcassonne
Tau pelaajana tuo lähis aseiden ap hommeli ei haittaa niinkään paljoa kun tau muutenkin ottaa lähiksessä niin pataan(köh, broadsidet pisti demon princeä lähikses kuonoon, köh :D )Huru-ukko kirjoitti:Wotrissa oli muistaakseni niin, että normaalivalintoja pitää olla saman verran tai enempi, kuin erikoisvalintoja. 40k:ssa se 25% kuulostaisi kohtuulliselta. Tähänhän voi vaikuttaa paljon se, että mitkä unitit scorettaa. En tykännyt tästä nykyisestä, mutta kyllä silläkin pelasi.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Niin kunhan ei kaikki aseet sitä saisi. Sehän käytännössä hävittäisi osan panssareista kokonaan. No demonit tietenkin saavat ja marinet ja kaaosmarinet :) Niin demoneitahan mulla on ollut viimeaikoina vastassa suurimmaksi osaksi. Menee kivasti se minun eliittiampuminen haaskuun. Aapeella voi pyyhkiä takapuolta. 10 firedragonia aijaa. Eipä paljoa paina, nuin invuinvuinvuinvuinvu kaikki seivas... :)
Pelaisikin joku niillä mariineilla. Minun suosikkivihollisia. Kaaoskaaoskaaoskaaoskaaos ainiin ja kaaos. Niin tämä on minun omaa mielikuvitusta, mutta minusta olisi siistiä, jos kaikki kaaos olisi samassa isossa kirjassa ja siitä saisi täysin vapaasti koota demonisen - kulttisen - kaaosmarinellisen listan tai mitä tahansa niiden väliltä. Kaaosmarine on harvinainen olento ja moni kaaoslaivaston kapteeni ei ole elämänsä aikana koskaan nähnyt sellaista.
Pelaisikin joku niillä mariineilla. Minun suosikkivihollisia. Kaaoskaaoskaaoskaaoskaaos ainiin ja kaaos. Niin tämä on minun omaa mielikuvitusta, mutta minusta olisi siistiä, jos kaikki kaaos olisi samassa isossa kirjassa ja siitä saisi täysin vapaasti koota demonisen - kulttisen - kaaosmarinellisen listan tai mitä tahansa niiden väliltä. Kaaosmarine on harvinainen olento ja moni kaaoslaivaston kapteeni ei ole elämänsä aikana koskaan nähnyt sellaista.
Kuka väittää ettei tau pärjää meleessä? Minullakin on käynyt samantapainen juttu. Gun drone veti terminaattoria turpaan:) kaikista todennäköisyyksistä välittämättä se osui, woundasi ja ohitti 2+ saven. Se on onnellisin 40k muistoni.Lord of Carcassonne kirjoitti: Tau pelaajana tuo lähis aseiden ap hommeli ei haittaa niinkään paljoa kun tau muutenkin ottaa lähiksessä niin pataan(köh, broadsidet pisti demon princeä lähikses kuonoon, köh :D )
Tämähän on mielenkiintoinen. Veikkaan siinä olevan kuitenkin heikkouksia. Onko tuota mahdollista "huijata" ottamalla tyyliin kolme örkkiä ja sitten mumakilin? Fabassa taisi olla kanssa joskus tuollainen, että otettiin se minimi(2) minimi unittia corea ja loput speciaalia tai jotain.Wotrissa oli muistaakseni niin, että normaalivalintoja pitää olla saman verran tai enempi, kuin erikoisvalintoja
Mielestäni tuota aptä parempi olisi faban malli, eli high strength menee armorin läpi. On se nyt varmaan typerää teidänkin mielestä, jos joku plasmasäde, joka läpäisee land raiderin, pysähtyy kaartin flak armoreihin:P
Oli minulla jotain muutakin mielessä, kun aloitin kirjoittamaan viestiä... Sen siitä saa kun kommentoi teidän kommentteja eka;P
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
Miekin oon tosi ylpeä miun crisis suitista joka chargas ja tappo carnifexin, tai niistä kahesta piraijasta irrotetusta gun dronesta jotka chargeilla ja sweeping advanceilla jyräs 4 squadia kaartia/inkvisitiota matalaksi.
En tykkää jos tulee lore-taulukoita tai noppa-pooleja 40k:hon, overwatchin tapaiset perseilyt sekä deepistä chargaaminen/chargaajia ampuminen ei tunnu kivalta. Ehkä joku näistä kolmesta armeijasta sit kuitenkin toimii vielä jatkossa, mut mut. AP-melat on ok, mun jätkät kulkee melkeen kaikki power armourissa ja necronit sulaa sinne kuitenkin (tai ajelee pelkän invun turvin).
En tykkää jos tulee lore-taulukoita tai noppa-pooleja 40k:hon, overwatchin tapaiset perseilyt sekä deepistä chargaaminen/chargaajia ampuminen ei tunnu kivalta. Ehkä joku näistä kolmesta armeijasta sit kuitenkin toimii vielä jatkossa, mut mut. AP-melat on ok, mun jätkät kulkee melkeen kaikki power armourissa ja necronit sulaa sinne kuitenkin (tai ajelee pelkän invun turvin).
Wotrista tarkennus. Ei voi huijata. En muista kuinka monta standia pitää olla vaikka Mordorin örkeillä, mutta se pitää toteutua sekä unitteina, että standeina. Tarkistin kirjasta. 1-6 tai 1-9 standia (companyä) näkyy olevan örkeillä yksikkökoko.
Overwatch tekisi pelistä kertaluokkaa paremman, kunhan se toteutettaisiin oikein :)
edit. Asian vierestä, mutta wotrissa on tarkoitettukin, että käytetään mumakileja, balrogia, isoa Sauronia ja kaikkea sensemmoista.
edit. Mikä on noppapooli ja mikä on loretaulukko?
Overwatch tekisi pelistä kertaluokkaa paremman, kunhan se toteutettaisiin oikein :)
edit. Asian vierestä, mutta wotrissa on tarkoitettukin, että käytetään mumakileja, balrogia, isoa Sauronia ja kaikkea sensemmoista.
Fabassa joka velho tekee X noppaa pooliin josta kaikki velhot ammentaa noppia joilla taiat heitellään (uus pool joka vuoro). Taiat heitellään loretaulukoista, joka velho osaa x kpl loreja joista valitaan yks ja pelin alussa sit siitä heitellään x kpl taikoja.Huru-ukko kirjoitti:
Eli kauhu40k:ssa menis suunnilleen tälleen:
Ahriman mastery level 4
Sorcerer mastery level 2
3xthousand sons championsorcerermikälie mastery level 1 (3 tonnipoikaryhmää)
Kaikki viskoo lore of tzeentchistä mitälie boltteja ja warppeja, sitten joka psychic phasessa sulla on 9 noppaa joilla taikoa. Sovitaan että yks championsorcerer vain sai rollattua supergreenboltin, ja se sit taikoo sen kolmesti (kuluttaen siihen monta noppaa poolista). Tai jotain.
Edit: LOL, heittelin seiskan systeemillä noppapoolin. Kasissa tosiaan heiteltiin 2d6+levelien verran mahiksia generoida bonusnoppia...
Viimeksi muokannut Oberon, Ma 30.04.2012 17:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En ole ihan varma, mutta noppapooli: vuoron alussa heitetään x määrä D6, taikoja saa noppien summan castaamiseen, vastustaja saa yhden nopan silmäluvun verran noppia taikojen torjumiseen. =torjuminen mahdollista, mutta vaikeampaa kuin castausHuru-ukko kirjoitti: edit. Mikä on noppapooli ja mikä on loretaulukko?
Loretaulukko: kai taikalista, en tiedä miten eroaa psychic powers taulukosta
Toivottavasti ei mennyt sääntöjen kertomisksi:/ koetin kyllä aika ympäripyöreitä vastauksia antaa, nin että saisi kuitenkin käsityksen asiasta
Voisi sopia 'kytkoohon mielestäni pikkuviilauksella mielestäni.
Lisää näitä sankaritarinoita :DOberon kirjoitti:Miekin oon tosi ylpeä miun crisis suitista joka chargas ja tappo carnifexin, tai niistä kahesta piraijasta irrotetusta gun dronesta jotka chargeilla ja sweeping advanceilla jyräs 4 squadia kaartia/inkvisitiota matalaksi.
Fixu EDIT: eih Oberon, olit nopeampi
Kuulostaa tosi huonolta idealta. Mullaki on kanslian loitsut aika tarkkaan mietitty. Jos tuollaisesta randomilistasta pitää heittää, niin pahimmillaan menee pilalle koko kanslia. Niin ja jos vielä sama äijä saa paiskoa jostain ihmeen mystisestä villasukasta taikoja, niin kuulostaa vielä huonommalta. Minusta ne battlesisterien lasihelmet oli jo tarpeeksi huono idea.
- Half-breed
Huonot uutiset jatkuvat. Näköjään GW:llä tykätään faban kasista, kun 40k:ta ollaan siirtämässä siihen suuntaan. Seuraavat löysin täältä.
Aijuu ja pikkulinnut laulaa, että Phil Kelly tekisi uuden kaamosdexin. Tämähän sitten tarkoittaa sitä, että koska Kelly on kiireinen Kaamoksen kanssa, Ward oli kiireinen paskoen kaikki viime aikoina, niin ainoa jantteri joka oli vapaa tekemään 6.ed. olisi siis....Cruddance....
Every unit gets a 6+ save vs. all Psychic Powers.
Random Charge Lengths are in
Pre-measuring is in.
Random Battlefield effects are in.
All armies can purchase buildings for placement on the battlefield.
Psychic powers are selected during deployment. (except Grey Knights)
Deployment and Missions types have doubled.
Aijuu ja pikkulinnut laulaa, että Phil Kelly tekisi uuden kaamosdexin. Tämähän sitten tarkoittaa sitä, että koska Kelly on kiireinen Kaamoksen kanssa, Ward oli kiireinen paskoen kaikki viime aikoina, niin ainoa jantteri joka oli vapaa tekemään 6.ed. olisi siis....Cruddance....
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tää menee osastoon, uskon kun näen. Onneksi jokatapauksessa on kovalevyllä tallessa se leaked pdf jos oikeat säännöt on ripulia.
Ennakkomittaaminen on tosi hyvä juttu. Se toimii erittäin hyvin kaikissa peleissä, missä se on mukana. Chargen randomisointi on sitten sille vastaefektinä, ettei voi liian varman päälle vetää. Parempi niin, kuin se silmillä arviointi. Olen siinä aivan surkea. Näin voi pelata paljon paremmin, kun on eliminoitu pois se huono arviointikyky, mikä ei ole minusta osa pelaamista.
-
Brightstar
Enpä usko mitään noista.Half-breed kirjoitti:Every unit gets a 6+ save vs. all Psychic Powers.
Random Charge Lengths are in
Pre-measuring is in.
Random Battlefield effects are in.
All armies can purchase buildings for placement on the battlefield.
Psychic powers are selected during deployment. (except Grey Knights)
Deployment and Missions types have doubled.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Tää on jotenkin vaikea niellä. Mitenkä toteutat tuon ainakaan d6-pohjasena, yhdellä nopalla nerffaa lähistelijöitä aika julmasti, kahdella nopalla tulis potentiaalisesti jo liian helposti ekan vuoron chargeja. Vaatis useamman jutun uudelleentasapainottamista aika tavalla.Random Charge Lengths are in
Ei kait mikään ongelma, veis joiltain pelaajilta turhaa öknäystä pois, onko kantamalla vai ei. Tuloksena kenties sujuvampaa pelaamista.Pre-measuring is in.
Ei näitä fabassakaan kukaan käytä.Random Battlefield effects are in.
Jaa.All armies can purchase buildings for placement on the battlefield.
Set fire to the family tree.
No esimerkiksi 2D6 ja valitaan isompi. Mulla ainaki silmä harittaa senverran pahasti, etten näe mitään eroa vaikka 8" ja 12" välillä. Etukäteismittaus + random charge vain helpottaisi peliä suunnattomasti. Se toimii hyvin ainakin Wotrissa. Itseasiassa kyseisen pelin parhaita puolia.
Ei mua lähistely nerffaus haittaa, tauni ovat varmasti innoissaan. Mutta onko tähän mitään järkevää ratkaisua? 3x d3? Tai Huru-ukon esimerkki.Random Charge Lengths are in
Ihan sama minulle, varmaan nopeuttaa peliä, mutta siinä on aina se jännitys kun katsoo riittääkö se range siihen kohteeseen, vai olisiko pitänyt tyytyä siihen lähempään. Special ruleksi antaisin mieluummin tämän, maksat x määrän pisteitä siitä, että joukot on koulutettu arvioimaan kantama.Pre-measuring is in
tuuli/hiekkamyrsky vastaaviako? Jos on, niin tuohan se värikkyyttä lisää peliin.Random Battlefield effects are in.
Jos tämä turretteja/suojia koskee niin... Eipä siitä haittaa olisi, ainahan voi jättää käyttämättäAll armies can purchase buildings for placement on the battlefield.
Keitä tämä muka haittaa?Deployment and Missions types have doubled.
Eivät nämä minun mielestä kovin pahoilta kuulosta, tosin house ruleiksi/skenaarioiksi rakennukset, battlefield efektit sun muut sopisivat paremmin.