Ilmottautuminen peli-iltoihin.

Haminan ja Kotkan peliporukat

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Oberon

Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Jepjep, mikäs onpi tilanne tän kanssa? Pelaanko witcheriä vai tuunko sinne? :P

12 jälkeen sitten kun sovitaan, voin saapua paikalle.
Viimeksi muokannut Oberon, Pe 03.06.2011 18:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Jarva

Viesti Kirjoittaja Jarva »

Itse en ole tulossa paikalle, joten ihan tiedoksi, että jätin pelikamoille tarkoitettuun kaappiin itse kaapin avaimet kirjekuoressa. Kaapin ovessa lukee "Peliporukan tavarat" ja on luokan ovesta sisään tullessa oikealla puolella nurkassa. Ja se kellä on ne koulun avaimet, niin napatkoot sen kaapin avaimen siihen samaan nippuun mukaan.
Deviant

Viesti Kirjoittaja Deviant »

Sunnuntaina voitaisiin pitää pelit, joskus puolenpäivän jälkeen. Sanokaa milloin haluatte tulla ja kuinka moni on tulossa.
Jos tulee vain Oberon, niin pelit on ehkä järkevämpi pitää meidän kotona, mutta jos tulee enemmän niin voimme mennä sinne Pekkasen koululle.
gabbe

Viesti Kirjoittaja gabbe »

jätän välii tällä kertaa
Deviant

Joo, eli näyttäisi siltä että pelataan Petrin kanssa fabaa. Aloitetaan vaikka klo 12, tai sitten kun ehdit paikalle.
Marsutin mrkIV

Viesti Kirjoittaja Marsutin mrkIV »

Joten, millon pelejä?
Oberon

Meitsi tosiaan on "lomalla", eli ilmoittelen jos EN ole tulossa kun sovitaan päivistä.. Molemmat armeijat oletuksena mukana.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Currynator

Viesti Kirjoittaja Currynator »

Juu enpä osaa vielä sanoa olenko minä järjestämässä pelejä tälläviikolla, jos en niin ehkä Tatu. Joka tapauksessa sanokaas milloin teille kävisi parhaiten niin katsotaan miten pelit järjestetään.
Deviant

Minulla on vapaata lähes joka päivä, eli voin pitää pelejä arkisinkin. Olisi mukava joskus pitää hieman suurempia pelejä, vaikka 2v2 tai 3v3, jos saataisiin enemmän pelaajia paikalle kuin kaksi :P

Noh, ilmoitelkaa jos haluatte pelailla viikolla.
Oberon

Katselin tossa,että mulla ois jos tarpeeksi venyttää, joku 3800 pinnaa helffejä kasassa... Jos porukkaa saadaan kasaan niin ehkä jotain 2vs2 peliä vois harkita, vaikka kyllä mieluummin yhden 2vs2 pelin sijaan pelaisin sen 2 1vs1 peliä, saman verran tai vähemmän aikaa kuitenkin vievät :) Perjantaina on vikaa päivää "oma" auto käytössä, silloin kelpais pelailla taasen.

Hommasin ton uuden wd:n, ei ollu kovin häävi, finecastfinecastfinecast ja heikot "tacticat" (=yksikköesittelyt) TK:lle ja GK:lle, deldars vs eldars-raportti. Kiikutan ens kerralla paikalle jos nätit kuvat ja TK-jutut kiinnostaa, epäilen :P
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Deviant

Niin, miten olis 3000 pisteen High elf vs Dwarf taistelu? :P Muilla armeijoilla joutuu vähän proxuttamaan.
Perjantaina minulle ainakin käy, jos vaikka puolenpäivän jälkeen. Eli onko kiinnostusta?

ps. Laskin omat kääpiöni tossa pari päivää sitten ja sain 5800 pistettä kasaan, ilman älyttömiä pisteen venytyksiä tai special charactereita, mutta 5500 pistettä on ainakin käyttökelpoinen määrä.
Viimeksi muokannut Deviant, Ke 08.06.2011 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oberon

No otetaan semmonen :D Juu, joskus 12 aikoihin vois aloitella.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Currynator

Noh itse en ole menossa vkl minnekkään eli jos saamme sakkia kasaan voimme pelata silloinkin.
Deviant

Oli hieman pielessä mun lista tossa meidän pelissä, liian vähän coreja ja lisäksi huomasin että mullahan olis pitänyt listan mukaan olla 25 ironbreakeria. Otin vain 15 peliin :O
Noh, kai noi kaksi virhettä kumosi toisensa jossain määrin.
Oberon

Oho :O Joo, sillä ois voinu olla väliä. Toisaalta, se tykki kyl ampu "kuolemattoman" velhon... Löysit sen yhden ainoan keinon tappaa se, mikä kääpiöille on combat reson lisäksi suotu :)

Joku päivä pitää kyl koittaa tomb kingejä vastaan sitten, tai niitä örkkejä. Jos ne delffit ja kyykät ois nyt nähty taas hetkeksi?
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Deviant

Juu, oon jo itse ehtiny ottaa nokkiini Tomb Kingeiltä örkeillä, joten luulen ettei örkeillä ole juuri jakoa high elfejä vastaan. Pitää kokeilla vaikka sitten ensi kerralla.
Currynator

OK mulla on viikon kertausharjoitukset helsingissä joten itse en tällä viikolla ole järjestelemässä pelejä. Tatu hoitaa sen.
gabbe

elikkä pidetääks pelejä viikon loppuna(torstaiki vissii kävis mulle). mä pääsisin tällä kertaa jopa tulee jos ei kotka rockin parhaat me pahast päälle ja saisin vc:t kentälle ekaa kertaa(lupaavaa niille jotka on erikoistunu alottelevien vc pelaajien listimiseen). saisin samal palautettuu ne aiemmin mainitsemani kelkat jotka muistaakseni tatulle kuuluivat. vc armyy löytyy korkeintaan 2000 pisteen peliin. pekkasen koulullahan ne pelit viissii ny sit pidetää vai kuis?
Oberon

Meitsi on menossa lauantaina Kouvolaan pelaileen fabaturnausta ja luovuttamaan haltioita maalattavaksi (jää mulle 20 archeria ja 20 swordmasteria, niillä ei paljon pelaillla) eli keskellä viikkoa vois harkita otteluita mut viikonloppuna ei kykene, ja sen jälkeen vaan 40k tai lainanapeilla FB. Tiedoksi.

@gabbe: en tiiä mimmonen kokoelma figuja sulla on, mut ihan yleistävänä ohjeena parempi lista tulee kun koitat ahtaa vain haluamasi figut pienimpään maholliseen pistemäärään, eikä vain kerätä kaikkia figuja kaikilla mahdollisilla upeilla korkeimpaan mahdolliseen pistemäärään johon figut riittää :) Pidät kenraalin turvassa ja varot menemästä samaan tappeluun zombiesi kanssa millään muulla, niin kyl se siitä.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

gabbe

laskinki just et 2000 on ehdoton maksimi millä voin/haluun pelaa koska en ala venyttelee liikoi. eli mieluummin kyl pienempi peli ku 2000 ensinnäki koska armeijaa ei oikee pystys muokkailee vaa joutuis heittää miltei kaikki napit pöydälle ja hienouksii ei löydy viel hirveesti joten ois suunnillee vaa pelkkää massaa kentäl. olis kiva jos sais pelin vaik torstaille tai perjantaille ku en pääs aikasemmin ku on pääsykokeet ja jos kerran myöhemmin viikol ei kykene järkkää. elkää toki laskeko pelkästää mun toivomuksii ku oon ny kipeenä ni en tiiä pääsenkö sillokaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hamina & Kotka”