"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasaran Jatkotarinat

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Grondin edellisestä viestistä nousee väkisinkin mieleen salaliittoteoriani, jonka esitin aiemmin tässä topicissa...

Sain vihdoin luettua Acon jakson, ja se oli tosi hyvä. Jatkis on menossa viimeinkin pois sieltä, minne minä sen typeryyksissäni viskasin kuin likaveden ämpäristä. Näyttäisi siltä, kuin homma nousisi taas jaloilleen. En tiennytkään, että Acoparaptor (hahaa, osaan kirjoittaa sen oikein!) kirjoittaa näin juohevaa tekstiä. Kurtin jalan amputointi tosiaan oli hyvä idea, ja muutenkin tarina oli oikein... *etsii oikeaa adjektiivia* äh, sanotaan vain "hyvä" Antaisin arvosanan 9- pientä miinusta siitä, että tarina oli valitettavan lyhyt vaikka ytimekkyyttä piisasi
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Minä en Tapsa kyllä vieläkään ymmärrä, miksi hemmetissä sinä viskoit porukan Lustriaan alunperinkään... ;) Jotenkin minusta tuntuu, että homma olisi voinut toimia vähän paremmin ilman sitäkin tempausta. :P
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
tietämätön

Viesti Kirjoittaja tietämätön »

oliko tossa viimeset kirjoittajat jos oli tehkää uusi ja uudet kirjoittaja LISSÄÄÄÄ LISÄÄ LISSSSÄÄÄ!!!
mitä yhteistä on sammakolla,taskulampulla,hämähäkillä ja michael jacksonilla? v: kaikki nämä voivat olla partiopoikien teltassa hahahahahah
Rune
Peliporukkavalvoja

Hmm, molemmissa taitaa olla vielä yhdet tarinat julkaisematta ja yhdet kirjoittamatta. Mutta ensikerralla voisin siirtyä itse jonnekin keskemmälle, tai jäisin vain katsomaan mitä muut saavat aikaiseksi. ;) Mutta joskos tämä Skarsnakin tarina saataisiin kohta luettavaksi?
#Ostium

Tapsa

Rune kirjoitti:Minä en Tapsa kyllä vieläkään ymmärrä, miksi hemmetissä sinä viskoit porukan Lustriaan alunperinkään... ;) Jotenkin minusta tuntuu, että homma olisi voinut toimia vähän paremmin ilman sitäkin tempausta. :P
No se nyt vain oli sellainen impulsiivinen idea joka pälkähti päähäni... Tarina olisi ollut ainakin yksinkertaisempi jos se olisi jäänyt Keisarikuntaan tai mennyt vaikka sinne Mordheimiin. Pitää kyllä myöntää, että minun osuuteni on tähän mennessä huonoin kaikista...
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Tapsa kirjoitti:Pitää kyllä myöntää, että minun osuuteni on tähän mennessä huonoin kaikista...
Niinhän sinä luulet, minusta taas oma osuuteni oli sellaista kuravettä , että oksat pois ja baanalle. :P
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Skarsnakin osio FaBa-puolelle netissä. Olkaa hyvä.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Kun nyt tarkemmin katsoo, niin jäipäs se kovin kovin lyhyeksi. Pahoitteluni. Tai syyttäkää Runea ;)
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Jatkotarinat vain paranevat loppua kohden. Tämähän menee ihan jännäksi...
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Tapsa

Olihan se lyhkänen, mutta toimiva tarina. Kiva, että nähdään tapahtumia muuallakin kuin Lustriassa. Jatkis todellakin menee mielenkiintoiseksi...

Kuvailua olisi saanut olla aika reilusti enemmän, mutta juonikuvio kehittyi nopeasti ja tehokkaasti. Sopi yhteen aikaisempien osien kanssa jne. Hyvä. Ja seuraavaksi on siis vuorossa...

EDIT:
Aivan, Grom. Päätösosa! Vautsi! Tämä oli siis toiseksi viimeinen tarina. Mitähän Grom säätää tuohon loppuun? Kaikki liukastuvat banaaninkuoreen ja lyövät päänsä ja kuolevat, loppu?
Rune
Peliporukkavalvoja

Ei hemmetti Skarsnak! :D Rasittaa kun tämän pitää loppua jo Gromiin. Niin loistavalta tämä alkaa kuulostaa. Tyyli ja asenne toimivat mitä parhaiten tässä, ja tätä saisi jatkettua vaikka maailman ääriin. Otammeko uuden kiekan heti perään, hm? ;) Minä tykkään tästä uudesta tyylisuuntauksesta. Ihan kuin uusi osio olisi alkanut, mutta harmittaa kun sen pitää alkaa juuri koko roskan lopussa. Mitäs sanotte, ketkä tahtoisivat kirjoittaa jatkoa tälle? Minä ainakin tahtoisin kuulla, mitä tapahtuu Gromin osion jälkeen.
Tai syyttäkää Runea ;)
Hey, hold on a minute! :D
#Ostium

VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Joo! Uusi osa heti perään vaan :D Minäkin innostuin. Jeih, nyt odotetaan Gromia enään, älä petä meitä ;)
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Jospa kevennetään yksittäisen kirjoittajan taakkaa, ja odotetaan hieman lyhyempiä pätkiä per kirjoittaja? Tuollaisia minun mittaisia (eli 185cm irl :D ). Kynnys aloittaa turinoiminen ei kasva niin suureksi, ja homma tulee hoidettua. Tällä tyylillä voisi pyörittää muutamankin kierroksen, jos kaikki pystynevät suunnilleen samanlaiseen tyylilajiin. Haittapuolena on tietysti vaara että homma menee tilkkutäkiksi.

Katsotaan nyt ensin mitä Grom saa aikaiseksi tuosta.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

No huh, kun tulee paineita. Hermolääkettä tänne ja heti. Sen verran kiirettä pitänyt, että en edes tarinan lukemisessa ole päässyt puusta pitkälle. Luenpa raapustuksen ensin ja sitten rupean suunnittelemaan kaikenlaista hienoa. Odottakaahan kirjoittajat, kommenttia tulossa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Grond

Rune kirjoitti:Mitäs sanotte, ketkä tahtoisivat kirjoittaa jatkoa tälle? Minä ainakin tahtoisin kuulla, mitä tapahtuu Gromin osion jälkeen.
No - viskataan FB-tarina meille 40k-laisille, ja jatkatte FB-läiset itse 40k-turinaa :). Saadaan mukaan ylimääräinen kiekka :).
Rune
Peliporukkavalvoja

Hmm... okei. :P Tosin en sano että tahdon itse kirjoittaa siihen. Tai ehkä ollenkaan ennen ensi kertaa. ;) Mutta katsomme josko itse jaksan kirjoittaa. Mutta tuo käy hyvin. Älä siis Grom pistä koko roskaa pussiin, vaan anna... Terminatorille? (tai, kuka olikaan 40k:n aloittaja) hyvä jatkomahdollisuus.
#Ostium

Tapsa

Onkohan tuo hyvä ajatus? Kun monet 40k:laiset eivät kuitenkaan tiedä Fabasta mitään ja toisin päin.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Täytyy sanoa että en minäkään pidä tuosta ajatuksesta. Kaikilla ei ole vuosikymmenien totalitaarista GW-maailma kokemusta. Eli ei. En kannata ajatusta.
Grond

No, tsoukkina tuo oli hieman heitetty - tosin 40k-kirjoittajissakin oli porukkaa jotka mielummin olisivat olleet FaBa-puolella (*köh köh* mitä, minäkö?). Ja FaBa-puolellakin taisi olla myös 40k-tarinoita kirjoittaneita. Eli jos on halukkuutta viedä hommaa vielä pari-kolme jaksoa eteenpäin, niin sopii ainakin minulle, minä ainakin voisin käväistä FaBa-puolella heittämässä elossa olevat henkilöt orjiksi Zharr Naggrundiin ;-).
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Grond kirjoitti:No, tsoukkina tuo oli hieman heitetty - tosin 40k-kirjoittajissakin oli porukkaa jotka mielummin olisivat olleet FaBa-puolella (*köh köh* mitä, minäkö?). Ja FaBa-puolellakin taisi olla myös 40k-tarinoita kirjoittaneita. Eli jos on halukkuutta viedä hommaa vielä pari-kolme jaksoa eteenpäin, niin sopii ainakin minulle, minä ainakin voisin käväistä FaBa-puolella heittämässä elossa olevat henkilöt orjiksi Zharr Naggrundiin ;-).
Kyllähän tuo minulle sopisi , sillä mikäs sen paremmin sopisi kuin pieni Legion of the Damnedin veirailu, tai harlekiinien visiitti ja palautus Black Libraryyn :P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”