Sotavasaran Jatkotarinat
Grondin edellisestä viestistä nousee väkisinkin mieleen salaliittoteoriani, jonka esitin aiemmin tässä topicissa...
Sain vihdoin luettua Acon jakson, ja se oli tosi hyvä. Jatkis on menossa viimeinkin pois sieltä, minne minä sen typeryyksissäni viskasin kuin likaveden ämpäristä. Näyttäisi siltä, kuin homma nousisi taas jaloilleen. En tiennytkään, että Acoparaptor (hahaa, osaan kirjoittaa sen oikein!) kirjoittaa näin juohevaa tekstiä. Kurtin jalan amputointi tosiaan oli hyvä idea, ja muutenkin tarina oli oikein... *etsii oikeaa adjektiivia* äh, sanotaan vain "hyvä" Antaisin arvosanan 9- pientä miinusta siitä, että tarina oli valitettavan lyhyt vaikka ytimekkyyttä piisasi
Sain vihdoin luettua Acon jakson, ja se oli tosi hyvä. Jatkis on menossa viimeinkin pois sieltä, minne minä sen typeryyksissäni viskasin kuin likaveden ämpäristä. Näyttäisi siltä, kuin homma nousisi taas jaloilleen. En tiennytkään, että Acoparaptor (hahaa, osaan kirjoittaa sen oikein!) kirjoittaa näin juohevaa tekstiä. Kurtin jalan amputointi tosiaan oli hyvä idea, ja muutenkin tarina oli oikein... *etsii oikeaa adjektiivia* äh, sanotaan vain "hyvä" Antaisin arvosanan 9- pientä miinusta siitä, että tarina oli valitettavan lyhyt vaikka ytimekkyyttä piisasi
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
-
tietämätön
No se nyt vain oli sellainen impulsiivinen idea joka pälkähti päähäni... Tarina olisi ollut ainakin yksinkertaisempi jos se olisi jäänyt Keisarikuntaan tai mennyt vaikka sinne Mordheimiin. Pitää kyllä myöntää, että minun osuuteni on tähän mennessä huonoin kaikista...Rune kirjoitti:Minä en Tapsa kyllä vieläkään ymmärrä, miksi hemmetissä sinä viskoit porukan Lustriaan alunperinkään...Jotenkin minusta tuntuu, että homma olisi voinut toimia vähän paremmin ilman sitäkin tempausta.
Olihan se lyhkänen, mutta toimiva tarina. Kiva, että nähdään tapahtumia muuallakin kuin Lustriassa. Jatkis todellakin menee mielenkiintoiseksi...
Kuvailua olisi saanut olla aika reilusti enemmän, mutta juonikuvio kehittyi nopeasti ja tehokkaasti. Sopi yhteen aikaisempien osien kanssa jne. Hyvä. Ja seuraavaksi on siis vuorossa...
EDIT: Aivan, Grom. Päätösosa! Vautsi! Tämä oli siis toiseksi viimeinen tarina. Mitähän Grom säätää tuohon loppuun? Kaikki liukastuvat banaaninkuoreen ja lyövät päänsä ja kuolevat, loppu?
Kuvailua olisi saanut olla aika reilusti enemmän, mutta juonikuvio kehittyi nopeasti ja tehokkaasti. Sopi yhteen aikaisempien osien kanssa jne. Hyvä. Ja seuraavaksi on siis vuorossa...
EDIT: Aivan, Grom. Päätösosa! Vautsi! Tämä oli siis toiseksi viimeinen tarina. Mitähän Grom säätää tuohon loppuun? Kaikki liukastuvat banaaninkuoreen ja lyövät päänsä ja kuolevat, loppu?
Ei hemmetti Skarsnak!
Rasittaa kun tämän pitää loppua jo Gromiin. Niin loistavalta tämä alkaa kuulostaa. Tyyli ja asenne toimivat mitä parhaiten tässä, ja tätä saisi jatkettua vaikka maailman ääriin. Otammeko uuden kiekan heti perään, hm?
Minä tykkään tästä uudesta tyylisuuntauksesta. Ihan kuin uusi osio olisi alkanut, mutta harmittaa kun sen pitää alkaa juuri koko roskan lopussa. Mitäs sanotte, ketkä tahtoisivat kirjoittaa jatkoa tälle? Minä ainakin tahtoisin kuulla, mitä tapahtuu Gromin osion jälkeen.

Hey, hold on a minute!Tai syyttäkää Runea![]()
Jospa kevennetään yksittäisen kirjoittajan taakkaa, ja odotetaan hieman lyhyempiä pätkiä per kirjoittaja? Tuollaisia minun mittaisia (eli 185cm irl
). Kynnys aloittaa turinoiminen ei kasva niin suureksi, ja homma tulee hoidettua. Tällä tyylillä voisi pyörittää muutamankin kierroksen, jos kaikki pystynevät suunnilleen samanlaiseen tyylilajiin. Haittapuolena on tietysti vaara että homma menee tilkkutäkiksi.
Katsotaan nyt ensin mitä Grom saa aikaiseksi tuosta.
Katsotaan nyt ensin mitä Grom saa aikaiseksi tuosta.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
No huh, kun tulee paineita. Hermolääkettä tänne ja heti. Sen verran kiirettä pitänyt, että en edes tarinan lukemisessa ole päässyt puusta pitkälle. Luenpa raapustuksen ensin ja sitten rupean suunnittelemaan kaikenlaista hienoa. Odottakaahan kirjoittajat, kommenttia tulossa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
No, tsoukkina tuo oli hieman heitetty - tosin 40k-kirjoittajissakin oli porukkaa jotka mielummin olisivat olleet FaBa-puolella (*köh köh* mitä, minäkö?). Ja FaBa-puolellakin taisi olla myös 40k-tarinoita kirjoittaneita. Eli jos on halukkuutta viedä hommaa vielä pari-kolme jaksoa eteenpäin, niin sopii ainakin minulle, minä ainakin voisin käväistä FaBa-puolella heittämässä elossa olevat henkilöt orjiksi Zharr Naggrundiin ;-).
Kyllähän tuo minulle sopisi , sillä mikäs sen paremmin sopisi kuin pieni Legion of the Damnedin veirailu, tai harlekiinien visiitti ja palautus Black LibraryynGrond kirjoitti:No, tsoukkina tuo oli hieman heitetty - tosin 40k-kirjoittajissakin oli porukkaa jotka mielummin olisivat olleet FaBa-puolella (*köh köh* mitä, minäkö?). Ja FaBa-puolellakin taisi olla myös 40k-tarinoita kirjoittaneita. Eli jos on halukkuutta viedä hommaa vielä pari-kolme jaksoa eteenpäin, niin sopii ainakin minulle, minä ainakin voisin käväistä FaBa-puolella heittämässä elossa olevat henkilöt orjiksi Zharr Naggrundiin ;-).