Uusi warhammer rotu??
Puolihaltijathan voisivaedustaa tätä nippon/cathay/samuraiarmeijaa...
Ja siihen Chaosantiforceen voisi pistää vaikka "Wind Lord" armeijan...
melkein jokainen yksikkö lentävävä, perusjannut voisivat olla heikkoja ja Lordit Ybermättäjiä/taikojia... Lore of Heavens tietenkin loitsulistana...
Ja siihen Chaosantiforceen voisi pistää vaikka "Wind Lord" armeijan...
melkein jokainen yksikkö lentävävä, perusjannut voisivat olla heikkoja ja Lordit Ybermättäjiä/taikojia... Lore of Heavens tietenkin loitsulistana...
Fjalar teki vuoden tauon jälkeen comebackin, nikki vaan vaihtui!
[koko foorumi huutaa tuskasta ^_^]
-
Stenvall
Minun mielestäni tärkeintä olisi että pystyttäisiin pitämään nämä edelliset armeijat kunnollisina ja tehdä joskus lopuille armeijoille armeijakirja. Ei ole hauskaa että joidenkin armeijoiden pelaajat joutuvat odottamaan ehkä jopa 5 vuotta ja sitten saattaakin pian tullakkin uusi editio ja odotus jatkuu. Kun taas toiset armeijat sitten saavat armeijakirjansa nopeasti.
No onhan se näinkindef kirjoitti:Minun mielestäni tärkeintä olisi että pystyttäisiin pitämään nämä edelliset armeijat kunnollisina ja tehdä joskus lopuille armeijoille armeijakirja.
niin, mutta eikös julkaisuaikataulut vaihdu joka editiossa? JA pitäähän ne armeijakirjat tehdä huolella, ei tästä muuten mitään tulisidef kirjoitti: Ei ole hauskaa että joidenkin armeijoiden pelaajat joutuvat odottamaan ehkä jopa 5 vuotta ja sitten saattaakin pian tullakkin uusi editio ja odotus jatkuu. Kun taas toiset armeijat sitten saavat armeijakirjansa nopeasti.
Mun käsittääkseni kaikki kaaosjampat ottaa kyllä kaikki yhteen ihan kiitettävissä määrin, siksihän se nimenomaan on kaaos.Ruutiukko kirjoitti:Niin siis Warhammer Fantasy Roleplayn saantokirjassa ainakin mainitaan tuo Malal, joka on siis muita kaaosjumalia vastaan taisteleva kaaosjulle.
Khorne ja Tzeentzh ovat, neljästä suurimmasta, kaikkein pahimmin napit vastakkain aika ilmeisestä näkemyserosta johtuen.
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
niin nappi napsahtaa.
-
Zymeth Salkir Dkhan
Tästähän on jo tapeltu iät ja ajatZymeth kirjoitti:Muuten oikein, mutta vastakkain ovat Tzeentch ja Nurgle. Khornen vihamies on taas Slaanesh.
Miten muuten olisi Wood Elffeille "Summon Animals" taika?voitaisiin vaikka pistää uusi Hero, Druidi, ja antaa hänelle muutakin asiallista "guardian of nature"-kamaa
-
mazdamundi
-
Andromedus
onkos hiukan off-topic? no joka tapauksessa mitäs pahaa tuossa on? Mieluummin kopioitu ja toimiva maailma kuin itse tehty huono sellainen.anrdomedus kirjoitti:GW on huijari yritys, ihan maailman kartan näköinen! Ind on aika köyhä kun se on just Indian paikalla ja sitten kislev kun siellä on ne tsaarit ja tsaarittaret. Sitten araby...voi perkati!
Lisäksi ei kai sinua nyt tälläinen toissijainen seikka häiritse, pelaaminenhan on kai pääasia?
Sisäinen pessimistini sanoo oraakkelipallonsa kanssa, että näin ei ikävä kyllä tule käymäänmazdamundi kirjoitti:Tossa uudessa liskomiesten bookissa sanotaan pari sanaa Amazoneista. Oisko mahollista että ne tulis FB:hen?
-
Phoenix_fx
Sellanen Farmari- armeija olis varmaan aika jees.
Siinä vois olla vaikka corena kaikkia maatalon eläimiä ja humalaisia renkejä, spessuina vaikka joku piika porukka ja rarena vanha kunnon "massikka-raktori" (höyrykäyttönen tietty
) johon ois ympätty joku kotiviritteinen äestin closista ajatellen. Lordina olis luonnollisesti isäntä ite ja heroiks sais vaikka emännän ja poijjaat. Special characteriks sais vaikka Seppo Kääriäisen tai Anneli Jäätteenmäen (ld 1, heh heh...) moraalia nostamaa. Vähän OT mut sitten empirelle vois vaikka ottaa Jäätteemmäen nemesikseksi Paavo Lipposen lord choiseksi.
spessu sääntöinä vois olla vaikka maatalous tuet eli tablequarterit menee automaattisesti Farmareille ja Eu-tuet vaikka niin että vastustaja joutuu luovuttamaan 50% pisteistään farmarille ennen peliä ja saa siitä hyvästä kotimaisen luomu-tomaatin suoraan Tanskasta. Näinhän se menee...
Siis ei mulla farmareita vastaan mitään oo, kunhan vaan nyt oon porukoissa ja huvikseni kirjottelen
Siinä vois olla vaikka corena kaikkia maatalon eläimiä ja humalaisia renkejä, spessuina vaikka joku piika porukka ja rarena vanha kunnon "massikka-raktori" (höyrykäyttönen tietty
spessu sääntöinä vois olla vaikka maatalous tuet eli tablequarterit menee automaattisesti Farmareille ja Eu-tuet vaikka niin että vastustaja joutuu luovuttamaan 50% pisteistään farmarille ennen peliä ja saa siitä hyvästä kotimaisen luomu-tomaatin suoraan Tanskasta. Näinhän se menee...
Siis ei mulla farmareita vastaan mitään oo, kunhan vaan nyt oon porukoissa ja huvikseni kirjottelen
Who? Me? No, it was that other guy...
-
Araknofobia
Nyt ammun hieman lonkalta, eikä liity oikein aiheeseenkaan. Orc sanaa on käyttänyt (keksinyt?) ensimmäisen kerran joku englantilainen kirjailija 1800-luvulla, nimeä en muista. Enkä kyllä asia yhteyttäkään, tämä oli jollakin netti sivulla jossa oli miekkosen tekstejäkin. Niin että ei se nyt Tolkien luonuy tyhjästä vaan muuttelemalla vanhoja tarinoita.Skavengeneral kirjoitti:Eikös herra Tolkien luonut myös örkit, haltiat ja kääpiöt (siis näin väittää mun yks "Sormusten herra"-friikkikaveri, itse en niin hyvin tunne fantasiakirjallisuutta, mitä nyt hieman). Joten miksi hän ei sitten laitattanut noille sitten mitään erikoisempia copyrighteja vai onko GW käyttänyt jotain porsaanreikää/erikoislupaa luodessaan warhammer-maailman?
Siis siita Malal:sta, Warhammer RPG:n saantokirjan mukaan "renegade" kaasojumala joka yirtaa paasta muista eroon, sen palvojat kay muitten jumalien palvelijoiden kurkkuun paljoa kyselematta, kun taas nelja suurta liittoutuvat silloin talloin, esim. Archaonin tapauksessa.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
Joo ja pillipiipari kenraaliksiattor kirjoitti:Mun yksi nerokas kaveri ehdotti joskus että olis hiirimiehiä ja ne olis immeisten kavereita ja auttais sotimises rottii vastaan. Aika huono idea
tai sitten juustomiehiä jotka vihaavat hiirimiehiä ja rottamiehiä, ja niille joku sairas hiirenloukkukatapultti mitä rottamiehet ei voi lähestyä tms.
ok ehkä pitäis mennä nukkumaan
:?
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.
niin nappi napsahtaa.
sellainen jää/vesirotu olis hieno!jää ukkeleille jotain jää-jättiläisiä
ja core unitit vois olla vaikka Lumiukkoja
ja siel vesiperusteisessa armijassa vois olla vaikka Saimaan
norppia....ja vaikka sinivalasörrimörri,joka tosin ei osaisi muuta tehdä kuin maata kentällä ja tukkia line of sightin...just joo...
ja core unitit vois olla vaikka Lumiukkoja
ja siel vesiperusteisessa armijassa vois olla vaikka Saimaan
norppia....ja vaikka sinivalasörrimörri,joka tosin ei osaisi muuta tehdä kuin maata kentällä ja tukkia line of sightin...just joo...
-
zakug_the_insane
Haltioista, kauniista, ihmisen kaltaisita otuksista jota hyppelee metsissä, on puhuttu jo keskiajalla. Kääpiöt kuuluvat alunperin Skandinaaviseen mytologiaan (hei, lumikki ja seitsemän kääpiötäkin ilmestyi ainakin 25 vuotta ennen lotr:ia).Skavengeneral kirjoitti:Eikös herra Tolkien luonut myös örkit, haltiat ja kääpiöt (siis näin väittää mun yks "Sormusten herra"-friikkikaveri, itse en niin hyvin tunne fantasiakirjallisuutta, mitä nyt hieman). Joten miksi hän ei sitten laitattanut noille sitten mitään erikoisempia copyrighteja vai onko GW käyttänyt jotain porsaanreikää/erikoislupaa luodessaan warhammer-maailman?
Örkeistä en ole varma, mutta ei ne muistaakseni kuitenkaan alunperin hänen tuotoksiaan ole.
UltimateDestroyerofWorlds kirjoitti:Haltioista, kauniista, ihmisen kaltaisita otuksista jota hyppelee metsissä, on puhuttu jo keskiajalla. Kääpiöt kuuluvat alunperin Skandinaaviseen mytologiaan (hei, lumikki ja seitsemän kääpiötäkin ilmestyi ainakin 25 vuotta ennen lotr:ia).Skavengeneral kirjoitti:Eikös herra Tolkien luonut myös örkit, haltiat ja kääpiöt (siis näin väittää mun yks "Sormusten herra"-friikkikaveri, itse en niin hyvin tunne fantasiakirjallisuutta, mitä nyt hieman). Joten miksi hän ei sitten laitattanut noille sitten mitään erikoisempia copyrighteja vai onko GW käyttänyt jotain porsaanreikää/erikoislupaa luodessaan warhammer-maailman?
Örkeistä en ole varma, mutta ei ne muistaakseni kuitenkaan alunperin hänen tuotoksiaan ole.
Ai ilmestyi vai? Kyllä se lumikki ja seittemän käppänää on sitte aika vanha. Luulin et se on vaan jotai Disneyn säätöä. /OT
-Zeikko-