"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

orcs & goblins PLOGI *****PÄIVITETTY 3.5.2007*********

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

hemuli1995 kirjoitti:
Adun kirjoitti: Baseja jos alat tekemään, kannattaa pohjamaalata se hiekka saman tien figun kanssa, tai sitten maalaat figun ennen asettamista alustalle, esim. sinitarran ja korkin avulla. lipun/soittimien metalliosa on melko flattia, voisit kokeilla vielä vähemmän sitä maalia laittaa, että mustaakin jää alle (varsinkin noihin rakoihin.)
Ainoa onkelma on se, että olen maalannut kaikki pääkallosössön figut sprueissa kiinni :(
Tarkoitan pohjamaalannut...
Buhrdur

Nonih! Pitkästä aikaa pääsen päivittämään.
Otin itseäni niskasta kiinni, koska yv uhkauksiakin jo sateli.(esko perkele;) )

Dodih!

ekaksi maalauspöytäni päivää siivouksen jälkeen :D

Kuva

Toisena Dwarf mainari.
KuvaKuva

Thundere Championi

KuvaKuva

Ja korjailtu slugdrool!
(WIP)Kuva
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Slug on nyt huonompi, mutta kääpät ovat oikein hienoja. Ja minä en uhkaillut, se sana kuullostaa ilkeältä ;) . Sanoin vain että onko päivitystä tulossa. Ja ootkos jo maalannut sen 50 sentin örkkis jota esittelit joskus?
Welcome to the jungle.
Joo-Ontsu

Viesti Kirjoittaja Joo-Ontsu »

esko kirjoitti:Slug on nyt huonompi, mutta kääpät ovat oikein hienoja.
Samaa mieltä, en keksi, että miten tuota olet parannellut.
Mutta kuiteski kokoajan paranemaan päin, tuo maineri oli hyvin maalattu, mutta tuossa champassa maalit olivat paikoitellen levinneet.
Maalaa se Gobbo teltta :D
veteraani

Viesti Kirjoittaja veteraani »

joo peikko on huonompi,vanha oli the best ;)
olen itsekkin aloittelia joten älä ota pahalla viestiäni,mutta annanpa pikku vinkin: jos maalaat ukkoa jolle tulee kilpi,niin maalaa ukko ensin jai sitten liimaat maalatun kilven ; )
Viimeksi muokannut veteraani, La 19.05.2007 08:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä on kuin vessapaperia. Sitä käytetään pala palalta. Joskus sitä kuitenkin kuluu liian nopeasti, eikä sitä saa välttämättä uutta. Joskus pyyhkii hyvin, joskus ei.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Jeps alkuperäinen maalaus oli parmepi peikossa. Nyt tuo kaulakoru hyppii silmille räikeän valkoisena. Kyykät näyttävät hyviltä, siistiä maalausjälkeä (varmaan näyttävät paremmilta pelipöydällä kuin ihan vierestä liian läheltä kuvattuina).
Buhrdur

Asia voidaan korjata, ja päivitystä tulossa heti kun saan uudet maalit, koska vanhat aukeilivat itsestään yöllä yms. ja olivat aamulla kuivia. :(
Joo-Ontsu

Viesti Kirjoittaja Joo-Ontsu »

lizzu jr kirjoitti:joo peikko on huonompi,vanha oli the best ;>.
olen itsekkin aloittelia joten älä ota pahalla viestiäni,mutta annanpa pikku vinkin: jos maalaat ukkoa jolle tulee kilpi,niin maalaa ukko ensin jai sitten liimaat maalatun kilven ; )
Noissa BFSP:n figuissa ei ole yhen yhtäkään liimattavaa osaa, paitsi thanella kirveskäsi ja nazpagilla(?) se squigi. Muuten ne vaa liimataan baseen, tai no ei tarvii edes liimata ku muutenkin pysyvät hyvin kiinni.
Buhrdur

Joo-Ontsu kirjoitti:
lizzu jr kirjoitti:joo peikko on huonompi,vanha oli the best ;>.
Noissa BFSP:n figuissa ei ole yhen yhtäkään liimattavaa osaa, paitsi thanella kirveskäsi ja nazpagilla(?) se squigi. Muuten ne vaa liimataan baseen, tai no ei tarvii edes liimata ku muutenkin pysyvät hyvin kiinni.
Niinpä
Tearsqueeze

Viesti Kirjoittaja Tearsqueeze »

esko kirjoitti:Slug on nyt huonompi, mutta kääpät ovat oikein hienoja. Ja minä en uhkaillut, se sana kuullostaa ilkeältä ;) . Sanoin vain että onko päivitystä tulossa. Ja ootkos jo maalannut sen 50 sentin örkkis jota esittelit joskus?
Minun mielestäni taas peikko on nyt komeampi, ja käpsät taas huonompaa tuotantoa, mutta kehitys on aivan verbaalinen.
"Älä nyt sinäkään missään nimessä perustele kantaasi. Viisastelu oikeinkirjoitusvirheistä ei kasvata sukupuolielintäsi." - The Captain.
veteraani

Viesti Kirjoittaja veteraani »

kuitenkin melko monella esim. lizardmeneillä kilpi on liimattava erikseen.ja huom: tämä on vain esimerkki vaikka se hieman poikkeaa...
Elämä on kuin vessapaperia. Sitä käytetään pala palalta. Joskus sitä kuitenkin kuluu liian nopeasti, eikä sitä saa välttämättä uutta. Joskus pyyhkii hyvin, joskus ei.
gw07

Viesti Kirjoittaja gw07 »

niin noh mitäs tässä nyt sanois. No vaikka niin että ite maalaan miltein yhtä hyvin vaiks oon 13.

ps. voin pistää joskus kuvia

edit: siis paljon paremmin
V.V.T = Vapaus, Veljeys ja Tasa-arvo
Buhrdur

veteraani kirjoitti:kuitenkin melko monella esim. lizardmeneillä kilpi on liimattava erikseen.ja huom: tämä on vain esimerkki vaikka se hieman poikkeaa...

EN OLE ITSE MAALANNUT KILPEÄ, vaan figun :P
abcdefg

Re: orcs & goblins PLOGI *****PÄIVITETTY 3.5.2007*********

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Mistäs kiikastaa kun et ole aikoihin laitellut uusia kuvia? On erittäin mukava seurata kun toinen ihminen parantuu maalaustaidoissa ja itse saan yleensä maalausintoni takaisin kun näen toisten kehittyvän maalaustaidoissa! Se niiku kannustaa itseään kehittymään jos toisetkin voivat kehittyä tai jotain :) !
Elikkäs siis uusia figuja kehiin! (ja vauhdilla)
2
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Terve mieheen Hemuli ja muut muumilaakson asukkaat.
Et vielä ole sitä noin 25/7 jankuttamaani Brown inkkiä ole hankkinut ? ^^
Buhrdur

Kiva kun joku on taas nostanut topickini taas ylös! :)

Uusia figuja laitan kunhan saan maalausinnon takaisin, ja saan niitä ylipäätään maalattua.

Ja riimumestarille Brown Ink on oluut jo 3viikkoa mulla.

Goboja olisin maalaillu(ja mallaillu), mutta BFSP paintsetin maalit jostain syystä KAIKKI kuivuivat yhden yön aikana :(

Mutta palaillaan! Laitan siis kuvia lähiaikoin(ehkä jo tänään tai huomenna ;) )

Pitäkää lippu korkealla siihen asti! :D
chaoz

Viesti Kirjoittaja chaoz »

riimumestari kirjoitti:Terve mieheen Hemuli ja muut muumilaakson asukkaat.
hahhah! repesin.

figuista huomaa monessa kohtaa maalien valuneen muiden maalien päälle/väärään paikkaan,
niistä erottuu myös harmaa läpi, korostuksia/higlighteja ei taida olla?

mutta ei se mitään, omat skull passin figutkin ovat samalailla maalattuja ;).
(ei kaikki jaksa käyttää koko päivää maalamiseen.)
keep up a good work!

-chaoz
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”