KuoLan Ropekerho.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: KuoLan Ropekerho.
pystyisikö kukaan opettamaan fabaa omistan skulpassin kääpiöt + dwarf warriors x16 + gruge thower ikä on 12
- LAV-Kitsune-
Minä voin jotain perusteita opettaa, kun ei ilmeisesti tule peliä ensi viikoksi. Olisi hyvä jos saisit vielä käsiisi kääpiöiden armeijakirjan jostakin, sillä siinä on listattu kaikki pisteet ja figut mitä armeijaan saa.
Luulisi nyt kaverilla kirjan olevan. Toisaalta, jos ei, niin täältä löytyy lähes käyttämätön. Paljon tarjotaan? Löytyy myös joitain käpsiä myytäväksikin sopu(lue: uloskanto)hintaan.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
no niin LAV-Kitsune mihin aikaan suunnilleen
- LAV-Kitsune-
Saavun paikalle jossain neljän aikaan. Peliä voi katsella missä vaiheessa tahansa siinä neljän ja kahdeksan välissä.wecce kirjoitti:no niin LAV-Kitsune mihin aikaan suunnilleen
ok ja päivä oli siis tiistai (korjatkaa jos olen väärässä) siellä nähdään.LAV-Kitsune- kirjoitti:Saavun paikalle jossain neljän aikaan. Peliä voi katsella missä vaiheessa tahansa siinä neljän ja kahdeksan välissä.wecce kirjoitti:no niin LAV-Kitsune mihin aikaan suunnilleen
Jos joku vielä miettii, että onko Ropekerhoo nyt tiistaina, niin Nuokkarin Wirallizen celwityxen mukaan paikka on auki, joten eikun mukaan, jos ei muuta.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Ostiumkompatut bretit kaipailis vastustajaa tiistaiksi. Saa kyl mun puolesta pelata millasella vaan 2000pts armeijalla, mut kivointa ois tietty samoil kompeil laskettua vastaan pelata.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Jep tällekkin viikolle ostiumkompattua vastustajaa kaipailen. Varoituksen sana, parempi(?) armeija täl kertaa mukana ;) .
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Flunssa iski enkä siis pääse tänään ropekerhoon.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Ihan vain muistutukseksi kaikille, Kulttuuriareena 44 on auki tiistaina 6.4.2010. Tai näin heidän ovessaan ollut lappu kertoi viime viikolla. Joten jos on tuloja, tulukee.
Jep ja edelleen kelpaa fabavastustajat ostium-kompeilla. : ) Puol viideltä ois viimestään hyvä päästä alottelemaan.
Ropetetaanko me tänä tiistaina?
- LAV-Kitsune-
Jos minun empire vastustaja ei syystä tai toisesta pääse paikalle, niin silloin voin pelailla. Muuten on kuitenkin jo pelit sovittu.Pesis kirjoitti:Jep ja edelleen kelpaa fabavastustajat ostium-kompeilla. : ) Puol viideltä ois viimestään hyvä päästä alottelemaan.
Viimosia tilaisuuksia haastaa meitsin ETC-lista ennen Kuopion turnausta. Päivitetty ja vähemmän laitoin lista tällä kertaa ;) .
Huomenna nappaan pienimuotosen space marine possen 40K:hon mukaan. Jos joku säännöt osaava pelaaja viittis vähä demotella jne. Marine kirjaa arvostetaan myös ^^ .
Kaipa mä voin ottaa tuon samaisen salkun mukaan, jota viimeksikin kuskasin. Mitenkäs suuri peli olisi tiedossa?
Menoni siirtyikin ensi viikon tiistaille, joten tulenkin huomenna ropekerhoon. Ropetus peruttu silti, vai ei?
Vaihtokortit tällä kertaa mukaan, totta kai.
Vaihtokortit tällä kertaa mukaan, totta kai.
- Khorne Marien
Aatami sanoi että Ropekerhossa jaetaan tällä ja ensi kerralla ilmaisia MtG kortteja, pitääkö paikansa?
Se tyyppi joka sanoi jakavansa MTG:tä ei tullut tänään. 'Kitsune hänet tuntee, joten parasta kysyä häneltä.Khorne Marien kirjoitti:Aatami sanoi että Ropekerhossa jaetaan tällä ja ensi kerralla ilmaisia MtG kortteja, pitääkö paikansa?