"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ulkomaisten postimyyjien kanssa on ongelmia jatkuvasti

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Silveri

Re: Ulkomaisten postimyyjien kanssa on ongelmia jatkuvasti

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Tilasin toissaperjantaina Waylandista maaleja, tulivat eilen (pistivät tiistaina postiin), eli 10 pv toimitus. Sinänsä vaivatonta. Mainittakoot, että espanjalainen figuvalmistaja (Vesper-On) pisti myös tiistaina paketin postiin, jotka saapuivat vasta tänään.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Snowtrooper

Viesti Kirjoittaja Snowtrooper »

TheTrolltraderin kanssa olen viime itsekin aikoina asioinut, vaikkakin eBayn puolella, ja tyytyväinen olen ollut; lähetys on parhaimmillaan tullut 2 arkipäivässä maksusta. eBayssahan heillä on myynnissä nimenomaan käytettyä GW-kamaa, monasti nimenomaan thetrolltraderin kiinteä hinta on halvempi kuin huutokaupan seurauksena muodostuva hinta olisi. Puljun "bits bag" tarjoukset (jotka monista muista "job lot", "bits bag", "bitz bag", "bitz box" jne. sikasäkissä-könteistä poiketen on ryhmitelty armeijoittain) tarjoavat myös (minun mielestäni) todella hyvää vastinetta rahalle, jos ja kun haluaa täydentää miljoonalaatikkoaan tai vaikka vain takariviin sekalaista täytettä.

Ainakin näiden 'hammeria trokaavien eBay-myyjien kanssa on asiointi tänä talvena sujunut itselläni nopeasti ja luotettavasti: thetrolltrader, aa-wargames, jinxman3, bowie80, gamelink2012, gammaraystarfish, 1meerkat2, bobnbootz, brigend_steve, pnc-shop, d.f.global, gamesclearance.

eBaysta noin muuten, niin kannattaa käyttää esim. ebay.co.uk osoitetta, koska jostain syystä .fi ei tue "ostoskoria" yritysmyyjiltä ostettaessa, eikä myöskään näytä läheskään kaikkia hakutuloksia vaikka myyjä postittaisikin Suomeen. Huudoissa kannattaa pitää pää kylmänä, moni myyjä koettaaa koijata "OOP rare" tägillä vaikka tuotetta vielä saisikin GW:n nettikaupasta; jostain syystä myös aina välillä jengi äityy huutamaan ovh:ta isompia hintoja täysin keskitasoisesti maalatuista malleista, missä en näe sitä vähäisintäkään järkeä. Jos jotain harvinaisuutta on tarjolla vain kiinteään hintaan (verrokkia ei ole muilla kaupan), odota, että sitä tulee kaupan ja mieluiten huutokauppaan, usein (ei tietenkään aina) tuommoinen yksinäinen hintapyyntö on laitettu todella yläkanttiin.
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

komppaan snowtrooperia. Ebay.co.uk on oikea paikka ostaa ebay tavaraa. Monella myyjällä lukee "does not ship to your location" vai mitä se nyt lukikaan. Mutta kysymällä olen aina saanut toimituksen.

Ja Trolltrader on jo pitkään ollut GW tavaroissa luottotoimittaja
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”