Porin figuttajien miitit
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Figuseuran miitit
Ei ihan normaali figuseuran miitti, mutta menkööt tässä ketjussa silti..
Ensi maanantaina 23.2. kello 18.00 istahdetaan taas alas Havanan kahvikupposten ja oluttuoppisten kera keskustelemaan ja ideoimaan Luminyrkin kellaritapahtumaa. Toki rentoa höpinää, mutta hieman keskittyneemmällä aihepiirillä. Hyvä tilaisuus siis kuulla missä mennään ja kantaa omia korsia kekoon ideoiksi. Jos siis järjestäminen ja nakit kiinnostavat, niin tule paikalle!
Ensi maanantaina 23.2. kello 18.00 istahdetaan taas alas Havanan kahvikupposten ja oluttuoppisten kera keskustelemaan ja ideoimaan Luminyrkin kellaritapahtumaa. Toki rentoa höpinää, mutta hieman keskittyneemmällä aihepiirillä. Hyvä tilaisuus siis kuulla missä mennään ja kantaa omia korsia kekoon ideoiksi. Jos siis järjestäminen ja nakit kiinnostavat, niin tule paikalle!
Ensi maanantaina 9.3. kello 19.00 istahdetaan taas alas Havanan kahvikupposten ja oluttuoppisten kera keskustelemaan ja ideoimaan Luminyrkin kellaritapahtumaa. Toki rentoa höpinää, mutta hieman keskittyneemmällä aihepiirillä. Hyvä tilaisuus siis kuulla missä mennään ja kantaa omia korsia kekoon ideoiksi. Jos siis järjestäminen ja nakit kiinnostavat, niin tule paikalle!
Sovittiin, että koomaillaan tämä viikko, mutta kait sitä voisi jo tulevaa miittiä katsella paikoilleen, että päästään purkamaan. Tässä vaiheessa siis jo kellään toivomuksia tai epätoivomuksia ensi viikon päivästä?
Ens viikko itel työntäyteinen. Ainoot mahdollisuudet to tai pe
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Mulla on pääsiäis vkl joku ens kuun alussa to-ma menoa, ei muita rajoitteita.
Soi viulu
Tietty vois heittää ilmoille myös jokerivaihtoehdoksi tämän viikon sunnuntain vai helppaako se yhtään siltikään :D
Mulle ei sunnuntai oikein natsaa, meen yöksi duuniin ja pojan synttärijuhlat siinä päivällä. Ensi viikolla kävisi esim. Se torstai hyvin. Myös ti ja ke sopivat.
Kalat meni kotio...
Niin mites se ens torstai???
Torstai ei itelle kovin hyvä, mutta eiköhän tuon kanssa onnistumaan saa, niin se se varmaan sitten on.
Illalla vasta kuudelta kuten yleensä arkimiitit?
Illalla vasta kuudelta kuten yleensä arkimiitit?
Nyt vois olla semmonen päivä ja aika et vois itsekkin päästä paikalle. Onko tiedossa jotain tiettyä settiä vai lätistäänkö muuten vain niitä näitä?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Itse ainakin heittäisin asialistalle seuraavaa:
-Blood Bowl liiga ja sen pyöritys
-Figuseuran perinteinen kevät-saunailta
-Blood Bowl liiga ja sen pyöritys
-Figuseuran perinteinen kevät-saunailta
Kalat meni kotio...
ja tottakai puretaan nyrkkiä ja taputellaan selkiä ringissä mutta vaikka aiheitakin tosiaan on tarjolla, niin suht asiatontahan meillä aina on...taissiiis
Aiheeton aihepiiri on just hyvä, tosin ei noissa harrin heitoissakaan mitään vikaa ole. Pitänee siis raahautua paikalle.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
puhutaan siis 26.3.? Kahtellaan, olisi kiipeilyä samoihin aikoihin mutta enköhän mä tän jotenkin järkkää.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Joo kai me tällä sitten mennään kunnei suurempia ongelmia näy eli miitti torstaina 26.3. kello 18.00 Havanassa.
Itellä on periaatteessa labra koulussa kello 19.00 asti, mutta viimeksikin tehtiin pari labraa putkeen ja silti lähdettiin jo kuudelta kotiin, että enköhän mäkin kohtalaisissa ajoissa ole paikalla.
Itellä on periaatteessa labra koulussa kello 19.00 asti, mutta viimeksikin tehtiin pari labraa putkeen ja silti lähdettiin jo kuudelta kotiin, että enköhän mäkin kohtalaisissa ajoissa ole paikalla.
Koitan keretä.
Turusta tulee lautapelisankari niin pitää sekin huomioida.
Turusta tulee lautapelisankari niin pitää sekin huomioida.
Soi viulu
Jaaha, kerrankin kun olis päässyt niin emäntä pisti suunnitelmat uusiks, väliin siis jää tälläkin kertaa.
Onko kutsu sikäli avoin että mäki voin tulla paikalle vaikka mulla ei puolueen jäsenkirjaa olekaan?
Umpiporilaisille: onk kuts avoi et mäki voi tul paikal vaik mul ei puoluee jsnkrj olé?
Umpiporilaisille: onk kuts avoi et mäki voi tul paikal vaik mul ei puoluee jsnkrj olé?
Make love, not peace.
Toi meni jo hiuka raumanpuolel. Mut yritystä kyllä :D Tuonne on kaikki tervetulleita. Ei ole mikään salaseura/looshi mihin vaatis verellä sinetöidyn sielunmyynnin. Tai muutakaan vastaavaa....eks tiä tua noi sillai kai
Joo se on yleensä pienillä lahjuksilla hoitunut se jäsenkirja kaikille, että tuu vaan Barricade. Mää voin sitten tehtailla sulle ensi miittiin hienon pinkin jäsenkortin.
Kalat meni kotio...