Peli-illat Lauttasaaressa
-
Der Dexter
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
kaippa tämä topic käy, kun täällä on kerta tota mietitty turkuseen lähtemistä;
Eli toinen auto lähtee helsingistä, jossa kyydissa ville, henri ja olli, ja sen kuviot tietävät he, ja toinen eli meikäläinen lähtee leppävaarasta hieman seiskan pintaan. tässä kyydissä jaakko sampo mikko +1, oisko tero, nimi hieman väisti huonon kuuloni.
hotellista ei nyt olla sovittu, ainakaan mitään varmaa en ole kuullut, mutta jos joku tietää, niin kertokaa meikällekin. sinne oletettavasti olisi ainakin 3 varmaa nukkujaa, joten se voisi olla kovin fiksua taloudellisesti varata?
bensarahoista sen verta, että meikäläisen kyydistä ahneesti ja täysin omavaltaisesti ajattelin julkean ~15e bensavaluutan lunastaa, joka kattaa aiheutuneen sielun tuskan ja kivun, ehkä jopa itse menonestettäkin.
Eli toinen auto lähtee helsingistä, jossa kyydissa ville, henri ja olli, ja sen kuviot tietävät he, ja toinen eli meikäläinen lähtee leppävaarasta hieman seiskan pintaan. tässä kyydissä jaakko sampo mikko +1, oisko tero, nimi hieman väisti huonon kuuloni.
hotellista ei nyt olla sovittu, ainakaan mitään varmaa en ole kuullut, mutta jos joku tietää, niin kertokaa meikällekin. sinne oletettavasti olisi ainakin 3 varmaa nukkujaa, joten se voisi olla kovin fiksua taloudellisesti varata?
bensarahoista sen verta, että meikäläisen kyydistä ahneesti ja täysin omavaltaisesti ajattelin julkean ~15e bensavaluutan lunastaa, joka kattaa aiheutuneen sielun tuskan ja kivun, ehkä jopa itse menonestettäkin.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Voisin huomenna raahata itseni klo 17 paikalle, kun näyttää tauti jo helpottavan. Mukaan lähtee Skornen vahvistukset, että varautukaa turpakäräjiin a la Molik =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
mestoilla. katsoo tuleeko vastaan hippejä, kun ne kerta ikäänkuin toimivat turkusessa...
Paikalla, saa nähdä että jaksaako testata vennyä vai himottaako circle tai cygnar liikaa.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
On mullakin ukot autossa, eli enköhän minäkin tule jossain välissä ihmettelemään jahka töistä ehtii. Haltiat vois kokeilla miten mun potentiaaliset turnauslistat pelaa. Jos olis lisää Mage Huntereita, niin vois kokeilla Ravynin tier-listaa.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Tullaan peluuttamaan Balduria ja WWStalkeria.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Kaipa sitä tulossa ollaan, eipä meikäläisellä yhtään fiksumpaakaan tekemistä olisi.
Onkos ihmisiä tulossa vielä torstaiksi, vai pukkaako Juhannus jo pahasti päälle? Itse olisin kyllä tulossa.
Toinen asia, viimeksi oli kiinnostusta kokeilla DBM:ää. Nyt keskiviikkona on mahdollisuus tulla kertsille pelaamaan. On armeijat ja kaikki valmiina. Ja Dexterille kokeillaan löytää joku MM-tason vastus, niin on tarpeeksi haastetta. Ilmotelkaahan kiinnostuksesta!
Toinen asia, viimeksi oli kiinnostusta kokeilla DBM:ää. Nyt keskiviikkona on mahdollisuus tulla kertsille pelaamaan. On armeijat ja kaikki valmiina. Ja Dexterille kokeillaan löytää joku MM-tason vastus, niin on tarpeeksi haastetta. Ilmotelkaahan kiinnostuksesta!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Joo, meikäläinen saapuu torstaina leikkimään.
Keskiviikkona kehtaa myös tulla pelaamaan, kun olen ovien avaamisvuorossa. Edit: Keskiviikkona 17.30 aukeaa
Keskiviikkona kehtaa myös tulla pelaamaan, kun olen ovien avaamisvuorossa. Edit: Keskiviikkona 17.30 aukeaa
Viimeksi muokannut Merimetsä, Ti 22.06.2010 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
-
Der Dexter
ite olen ajatellut olla vielä torstaina täällä päässä, ja mielelläni iskisin jokusen pelin masiinaa pohjalle ennen jussin vilinää, eli count me in.
keskiviikkona olen hitusen ehkä kiireinen, mutta jos ovet aukeaa fiksuun aikaan (lue: riittävän aikaisin), niin sitten kyllä pitäisi ehtiä DBM:ää iskeäkin.
mutta torstaina ainakin olen mukana kekkereissä, ja tällä hetkellä on vielä ne jaakon avaimetkin, eli ovetkin sa auki aikaseen jos tarvis.
keskiviikkona olen hitusen ehkä kiireinen, mutta jos ovet aukeaa fiksuun aikaan (lue: riittävän aikaisin), niin sitten kyllä pitäisi ehtiä DBM:ää iskeäkin.
mutta torstaina ainakin olen mukana kekkereissä, ja tällä hetkellä on vielä ne jaakon avaimetkin, eli ovetkin sa auki aikaseen jos tarvis.
torstaina kiinnostais pelailu joo, pääsee kokeilemaan cryxin muita tierejä.
Mua saattais kiinnostaa pelit jo aikaisemmin päivällä (ja häippästä ennen iltaa pois). Jos jotakuta muuta nappaa, niin ilmoitelkaa.
Lienen saapumassa paikalle torstaina, pitää päästä lisää tesmailemaan Vindictusta...
edit: ja joo, päivällä meikäläinenkin pystyy tulemaan.
edit: ja joo, päivällä meikäläinenkin pystyy tulemaan.
Viimeksi muokannut Drak, Ke 23.06.2010 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Der Dexter
ite voisin alotella kyllä jo aikasemmin päivälläkin, ei pitäis olla ongelma.
olen yhteen asti töissä, mutta varmaan johonkin 14 aikaan pystyis olemaan jo noppaa pyörittämäössä
olen yhteen asti töissä, mutta varmaan johonkin 14 aikaan pystyis olemaan jo noppaa pyörittämäössä
Kun sulla on ne avaimet, niin hoidapa sitten ittes klo 14 mestoille. Mäkin ilmestyn silloin.Der Dexter kirjoitti:ite voisin alotella kyllä jo aikasemmin päivälläkin, ei pitäis olla ongelma.
-
Der Dexter
yritän ehtiä, ihan takuuta en anna että nappulalleen oisin mestoilla, mutta yritän.
kahdeksi tai kolmeksi vois itekkin tähdätä.
Tuun varmaan paikalle mutta siinä viideltä tms.
Nappaisko joitakuita lähteä ens viikonloppuna Traconiin? Erityinen bonus olisi sellainen henkilö, joka tykkäisi ajella sinne autolla =) Dexterhän on out, mutta mites muu sakki?
-
TombaDaMon
Vähän off-topiccina heitän tähän väliin, mutta ei kukaan pystyis/jaksais demottaa warmachinea esimerkiksi ens torstain (1.7) peli-illassa?
Tällä hetkellä on cygnarin battlegroup boxi vielä hieman työn alla, joten hieman alustavasti kyselisin. Eli jos omistat cygnarin ja jonkin toisen factionin aloitusboxin ja oisit kiinnostunut demotteleen torstaina ni pistä viestiä.
Ja jos omistat vain jonkun toisen factionin battlegroupin ni sovitaan se demotus vähän myöhemmälle.
Tällä hetkellä on cygnarin battlegroup boxi vielä hieman työn alla, joten hieman alustavasti kyselisin. Eli jos omistat cygnarin ja jonkin toisen factionin aloitusboxin ja oisit kiinnostunut demotteleen torstaina ni pistä viestiä.
Ja jos omistat vain jonkun toisen factionin battlegroupin ni sovitaan se demotus vähän myöhemmälle.