"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

harkkari

Re: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Kiinnostaakohan muuten Porin seudulla ketään toi X-wing miniatures game? FFG:n julkaisu. Valmiiksi maalatut alukset sun muuta. Mietin, ettei ketään innosta ostaa startteria pokeen. Itseä noi avaruus -ja lentelypelit ylipäätään lämmittää, niin miksipä ei tietenkin myös Star Wars jo teemana itsessään.

Voisin itseasiassa ottaa kumman tahansa puolen, joku rebelsit tai imperiumin.
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Myönnän, että ajatuksena peli kiinnostaa, mutten kyllä hetkeen ole sijoittamassa uusiin peleihin. Pitää opetella noudattamaan tätä opiskelijabudjettia. Mutta ajattelin vain antaa henkisen peukutuksen tähtien sodissa sotimiselle.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Koska olen edelleen vaikutteille liian altis. En suostu edes vilkaisemaan mistä tuossa pelissä on kyse...
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
harkkari

Mites muuten Dreadball sitten? Olisi nyt preorderissa -20% waylandilla. Tiimitkin näyttää edullisilta. Vaan 12£ per tiimi. Robotit kyllä innostaisi.
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Julma mies
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Jotenkin en vain tuon scifi puolen maailmaan ole innostunut. Se mitä olen pelistä käsittänyt niin eikös se ole periaatteessa ihan sama kuin BB, vai onko peliin tullut jotain uudistuksia verrattaen BB:iin?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Ilfierno

Viesti Kirjoittaja Ilfierno »

harkkari kirjoitti:Mites muuten Dreadball sitten? Olisi nyt preorderissa -20% waylandilla. Tiimitkin näyttää edullisilta. Vaan 12£ per tiimi. Robotit kyllä innostaisi.
Waylandilta kun tilaat, niin maksa heti tilattaessa luottokortilla. Pankkisiirron kun teet, niin tilaus jumittaa. Itsellä jumittanu tilaus 3 viikkoa ja parit sähköpostit ja puhelut takana. Ne ei vain osaa tarkistaa nopeampaa sitä, että onko raha tullu tilille (ne on ulkoistanu tän, kaks kertaa/kk niille tulee lista tulleista siirroista...). En oo itse kovin ilosena tässä odotellut, kun ne tarkastavat onko raha tullu tilille. Oletin saavani tavaran kolmessa viikossa, mutta ei ihan...

Ulkomaanfoorumeilla on lisäks arvosteltu sitä, kun ennakkotilaa Waylandilta, niin jostai syystä aina tulee jotain hidastetta tilaukseen.

Ajattelin jakaa kokemuksia, kun kerran mietit paikkaa.
harkkari

Ilfierno kirjoitti:Ajattelin jakaa kokemuksia, kun kerran mietit paikkaa.

Kiitoksia! Joo luottokortilla oon muutenkin netissä tykännyt maksella. Itse olen muutaman kerran tilannut waylandilta, eikä ole ollut ongelmia. Viimekerrasta tosin on jo hieman aikaa.

Runt kyllä kai toi nyt peleinäkin hieman eroaa blood bowl ja Dreadball? Toivottavasti ainakin :)
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Rupesin tässä miettimään, että pitäsköhän sitä luvata tehdä ässät-teemainen figu, jos kotijoukkue sattuu voiton viemään. Joku siihen sortuu kuitenkin ennen pitkää ja nyt voisi olla sitten kerrankin sille uskottava tekosyy ja jos taas ei voittoa heru, niin voi vastaavasti myös hyvillä mielin unohtaa koko jutun eikä tarvitse taas muutamaan kymmeneen vuoteen pelätä, että moinen figu huitoisi esim figuseuran bannerissa :D
Ilfierno

Viesti Kirjoittaja Ilfierno »

Furinji kirjoitti:Rupesin tässä miettimään, että pitäsköhän sitä luvata tehdä ässät-teemainen figu, jos kotijoukkue sattuu voiton viemään. Joku siihen sortuu kuitenkin ennen pitkää ja nyt voisi olla sitten kerrankin sille uskottava tekosyy ja jos taas ei voittoa heru, niin voi vastaavasti myös hyvillä mielin unohtaa koko jutun eikä tarvitse taas muutamaan kymmeneen vuoteen pelätä, että moinen figu huitoisi esim figuseuran bannerissa :D
Simppeliähän olisi maalata jolleki standard bearerille Ässien logo lippuun? Eikö teidän kaupungintalon katollakin semmoinen liehu... :D
Furinji
Viesti:

Ilfierno kirjoitti:Simppeliähän olisi maalata jolleki standard bearerille Ässien logo lippuun? Eikö teidän kaupungintalon katollakin semmoinen liehu... :D
Joo-o niin liehuu tuosta kun ikkunasta ulos vilkaisee :D

Lippumiestä vähän kyllä mieteinkin. Niin oikeaoppisen väärin kuin örkki ässien pelipaidassa olisikin.
harkkari

Halfling team ilman treemenejä? Tai pure snotling team ;)
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Kyl halflingeissa taitas ol enemmän oikeaa fiilistä ;)
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Mä voin tehä Bretti ritareista SM-liiga junan... Älkää kuitenkaan luulko että Ässät olis komento ryhmässä. Ehei, Komentajaksi laitetaan Tapparan mies, Lipun kantajaksi HIFK(tai toisin päin, ehkä kumminkin se olis parempi) ja musikantiksi Kalpa :P. Niin ja noilal kolmellahan logo on jo valmiiksi kilven muodossa :D
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Ja antakaa kun arvaan. Baseilla olevat kuolleet/pudotetut kamat on Lukon väreissä?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Ei kun Jokerien. Sitä paitsi lukolla on parempi kannatus biisi uin Ässil :P. Mutta ei ole Leijonasydämmen voittanutta.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

On hienoa, että Porilaiset ja me fikupelaajatkin fanitamme Ässiä, mutta koska emme juhli naisten voimisteluseuran menestymisiä, emme myöskään mitään ihmeen miesten jäkistäkään. Tää on tätä tasa-arvoa parhaimmillaan.

+ Mie kävin Sotussa 5 minuuttia kun peliä oli vielä menossa ja näin epätasa-arvoa lietsovan ketjun. Suutuspäissäni sitten poistin, koska vieläkin kuumottaa. Saattaa johtua lämpimistä helteistäkin...

SM-liiga Bretonnia saisi kyllä joskus piestä Brony-Bretonnia.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

ässät teki sen!

lauantaina nähää torilla!
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Voi jumaliste! Jos tänne saa laittaa pystyyn jotain pawnagekisu topickeja minkä sisältö ei tarjoa mitään järkevää luettavaa yhtään kenellekkään niin miksei sitten yhtä ässä topicia täällä saisi olla. Se nyt ei olisi ollut ylhäällä varmastikkaan viikkoa kahta pidempään, ikimuistoinen ja historiallinen hetki kuitenkin meille porilaisille. Ei tämä mikään lätkä foorumi ole mutta jos figuttaja yhdessä tykkäävät hieman fanittaa niin suotakoot se heille.
Nyt meni usko meidän valvojaamme =D
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Runt kirjoitti: Nyt meni usko meidän valvojaamme =D
Nyt vasta?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”