Paljonko JUURI SINULLA on uponnut rahaa WH:hon?
- Rectunator
Hmm... Oon harrastanut jotain kuusi vuotta ja rahaa kulunut 1000-2500 egeä kun kaikki maastot, maalit ynnä muut häppäsvärkit lasketaan mukaan.
Zherec kirjoitti:
Itse olen nyt harjoittanut tätä jaloa lajia muutaman vuoden ja olen käyttänyt 20 euroa.
!!!?? Miten ihmeessä olet sitten saanut kasaan armeijaa tai muuta vastaavaa!!!??
Oot tainnu pölliä kaikki figut sun muut fantsusta ja tuokin 20 euroa meni vartijan lahjomiseen xD
Vitsi
Zherec kirjoitti:
Itse olen nyt harjoittanut tätä jaloa lajia muutaman vuoden ja olen käyttänyt 20 euroa.
!!!?? Miten ihmeessä olet sitten saanut kasaan armeijaa tai muuta vastaavaa!!!??
Oot tainnu pölliä kaikki figut sun muut fantsusta ja tuokin 20 euroa meni vartijan lahjomiseen xD
Vitsi
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
-
Shadow-walker
-
ChainMaster DrakeDom
Re: Paljonko JUURI SINULLA on uponnut rahaa WH:hon?
minulla on kulunut tähän harrastukseen kaikkiaan 1000+e ja hintaan kuuluu kolme armeijaa, maalit,maastot ym.
-
Hodarimies
-
Ihmiskilpi
Starbreaker kirjoitti:Tämähän taitaa olla gallup kysely, joten Grond, Captain..?
Topic on ollut pystyssä jo 2 vuotta, joku vaan halusi herättää keskustelun uudestaan henkiin (itseasiassa aloitti uuden topicin, mutta siihen abloy heilahti hetiRazze kirjoitti:Lähetetty: Lau Nov 02, 2002 1:36 pm
Itsellä mennyt n. 500-1000€ luulisin. Jos nyt en alunperin vastannut.
Mahdoton urakka vastata koko harrastuksen ajalta käytettyä rahasummaa mutta ootas... Silloin Mustan Suden omistaessa vielä liiketilat, vajaan vuodenkin sen ollessa pystyssä keräsin tässä jokunen aika sitten kaikki Suden kuitit mitä löysin niin lopputulokseksi sain huimat 318 euroa ja risat. Tietysti sinä aikana tuli käytyä myös GW:ssä ja fantsussa mutta kumminkin, kertoo aika paljon harrastuksen luonteesta
.
- Kynä-ääliö
Mahdotonta laskea tarkkaan, mutta luultavasti on uponnut yhteensä noin 2000 euroa kolmeen armeijaan. Kauhea summa ajatellen sitä, miten harvoin pelaan. Lasketaanpa... High Elf -pelin hinnaksi on tullut noin 20-25 euroa...
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
- Blackguard