[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
iltaa!
Tuossa viime syksynä muutin pk seudulle ja siinä samalla alkoi figuilu kipinä ottamaan tulta allensa. Olen jonkun verran masiinalaumaa pelaillut vassalin kautta kun ei ole rahatilanne antanut periksi opiskelujen aikana nappeja hommata mutta nyt olen saanut räävittyä kasaan jonkinmuotoisen 35 p armeijan (40 jos ottaa maalaamattomat mukaan lukuihin).
Noppien sivuja tutkailin ja ajattelin että voisi kerhoon liittyä, mutta kun en periaatteesta haluaisi sikaa ostaa säkissä, niin mietin että olisiko mahdollista tulla ensin testaamaan millainen se meno teillä on? Ja löytyykö kärsivällistä peliseuraa kerta en ihan hetkeen ole pelannut vassalilla enkä kertaakaan livenä heitellyt masiinan parissa noppia.
Pystyisinn pelaamaan edella mainitulla 35p tai sitten ihan jopa 50p härölistalla jossa muutama proxy nappi.
Tuossa viime syksynä muutin pk seudulle ja siinä samalla alkoi figuilu kipinä ottamaan tulta allensa. Olen jonkun verran masiinalaumaa pelaillut vassalin kautta kun ei ole rahatilanne antanut periksi opiskelujen aikana nappeja hommata mutta nyt olen saanut räävittyä kasaan jonkinmuotoisen 35 p armeijan (40 jos ottaa maalaamattomat mukaan lukuihin).
Noppien sivuja tutkailin ja ajattelin että voisi kerhoon liittyä, mutta kun en periaatteesta haluaisi sikaa ostaa säkissä, niin mietin että olisiko mahdollista tulla ensin testaamaan millainen se meno teillä on? Ja löytyykö kärsivällistä peliseuraa kerta en ihan hetkeen ole pelannut vassalilla enkä kertaakaan livenä heitellyt masiinan parissa noppia.
Pystyisinn pelaamaan edella mainitulla 35p tai sitten ihan jopa 50p härölistalla jossa muutama proxy nappi.
Ehdottomasti tervetuloa! Kerholta löytyy niin kokeneempaa kuin tuoreempaakin pelaajaporukkaa, joten eiköhän sitä sopivia vastuksia löydy. Viime aikoina torstaisin ollut suht paljon väkeä paikalle, eli mukaan vaan. Ja toki ei tartte sikaa säkissä ostaa.Lukkimus kirjoitti: Noppien sivuja tutkailin ja ajattelin että voisi kerhoon liittyä, mutta kun en periaatteesta haluaisi sikaa ostaa säkissä, niin mietin että olisiko mahdollista tulla ensin testaamaan millainen se meno teillä on? Ja löytyykö kärsivällistä peliseuraa kerta en ihan hetkeen ole pelannut vassalilla enkä kertaakaan livenä heitellyt masiinan parissa noppia.
EDIT: lisättäköön vielä, että jos haluat pelata isompia pelejä, niin aika moneen faktioon kerholta löytyy nappeja lainaan...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mukaan vaan, me ei ammuta kuin kavereita.
Kerholla on muitakin masiinan ainakin vuoden sisään aloittaneita ja tosiaan jos haluaa jotain testata niin lainanappejakin löytyy. Nopilla on toki sit opiskelijahinta jos meininki nappaa, mut tosiaan tuu ihmeessä tutustumaan. Sit jos huomaat itse käyväsi säännöllisesti niin kannattaa miettiä sitä maksamista.
Kerholla on muitakin masiinan ainakin vuoden sisään aloittaneita ja tosiaan jos haluaa jotain testata niin lainanappejakin löytyy. Nopilla on toki sit opiskelijahinta jos meininki nappaa, mut tosiaan tuu ihmeessä tutustumaan. Sit jos huomaat itse käyväsi säännöllisesti niin kannattaa miettiä sitä maksamista.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Der Dexter
Mihin aikaan huomenissa on ekat avaimet mestoilla?
Aliquando Insanire Iucundum Est
- GreenMeanie
Sama kysymys.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tuun joskus varttii yli viiden - varttii vaille kuuden välillä, riippuen ihan siitä että miten posti kulkee, et sillon viimeistään.
Voisin irrota paikalle jo neljän pintaan, jos saan seuraa.
- GreenMeanie
Joo.Celebdae kirjoitti:Voisin irrota paikalle jo neljän pintaan, jos saan seuraa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Homma pihvi.
Mä tuun taas jossain kuuden pintaan. Onko muuten fanatickin kyydeistä sovittu mitään?
Joo. Mä maalailen jos en ehdi vielä sillon pelaa.GreenMeanie kirjoitti:Joo.Celebdae kirjoitti:Voisin irrota paikalle jo neljän pintaan, jos saan seuraa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Wuhuu, mul ois saumaa tulla vierailemaan. Varmaan viiden/kuuden aikoihi.
Hän on puhunut.
Oon neljältä kerholla myös.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
kuus/seittemän, kattelee.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Mä tuun huomenna avainten kera viideltä mestoille.
Pelataan siis se meidän blodisliigamatsi Erno?
Pelataan siis se meidän blodisliigamatsi Erno?
Nyt pitää ottaa raincheck, en pääsekkään huomenna paikalle :(
En muuten ens viikollakaan... Nooh kyl me ehitään pelaa se :) vaik sit viikolla jos tulee kiire.
En muuten ens viikollakaan... Nooh kyl me ehitään pelaa se :) vaik sit viikolla jos tulee kiire.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
No ei tässä hätää, voin mä pelata masiinaakin. Kai joku on tulossa mestoille?
-
Der Dexter
17.00 on hyvä aika, mulla on pari listavariaatiota ja match-uppia mitä pitäis testailla, ja ei mitään bowliakaan voi pelailla, niin...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Aattelin tulla ainaki maalaileen, ehkä vois pelatakki.
- GreenMeanie
En kyl pysty tänää. Ens viikol sit MAD Arkadius/S&D techit.