Turnajaiset!
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Gilbert attacks P\'Rse 4 times
Gilbert's chance to score was for a normal hit 66.2% because he was afraid of his opponent.
He inflicted 2.65 normal hits.
+++++WOUNDING+++++
Gilbert has total of 2.65 wound rolls with normal strength.
Gilbert inflicts 2.57 wounds with his strength of 6 against P\'Rse's toughness of 4.
Chance to wound was 97% for a normal hit with the ability to reroll 2.65 failed to-wound rolls.
+++++SAVING+++++
P\'Rse uses his invulnerable/ward save of 4+.
P\'Rse suffers 1.29 unsaved wounds and has 2.71 wounds left.
Miksi Gilbertti ei osunut ekalla vuorolla 2+ niin kuin sen kuuluisi?? Eli tuo pelko ei siinä vaikuta, koska osuu aina 2+, muista modifireista huolimatta.. Nuo re-rollit oli näköjään mennyt ok to-hit:issä kumoten toisensa. En tiedä tosin vaikuttaako tuo lopputulokseen.. =) Ja ihana liskohan siinä olisi siinä muutenkin ensi kierroksella vastassa..
Gilbert's chance to score was for a normal hit 66.2% because he was afraid of his opponent.
+++++WOUNDING+++++
Gilbert inflicts 2.57 wounds with his strength of 6 against P\'Rse's toughness of 4.
Chance to wound was 97% for a normal hit with the ability to reroll 2.65 failed to-wound rolls.
+++++SAVING+++++
Miksi Gilbertti ei osunut ekalla vuorolla 2+ niin kuin sen kuuluisi?? Eli tuo pelko ei siinä vaikuta, koska osuu aina 2+, muista modifireista huolimatta.. Nuo re-rollit oli näköjään mennyt ok to-hit:issä kumoten toisensa. En tiedä tosin vaikuttaako tuo lopputulokseen.. =) Ja ihana liskohan siinä olisi siinä muutenkin ensi kierroksella vastassa..
"The board is set. The pieces are moving"
Myönnetään se kuulostaa haltianimeltä. Joskin se on kehitelty erääseen ropeen, jossa nimen haltia oli ihminen.Greewer kirjoitti:No kyllä NITHADRAN vaan kuulostaa enemmän haltianimeltä kuin ihmisnimeltä...jos on yhtään mitään kirjallisuutta lukenut...olen pahoillani, mutta niin se vaan on...
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
- Patton
Ei tuossa virhettä ole. Pelkän fearin kanssa osuisit (1-(1-(1-(30/36))^2))*(1/6)+(1-(1-(30/36))^2)*(1/2) = 49%:n todennäköisyydellä. 2+:lla osut 83% tn:llä. Pelitilanteessa tällainen ratkaistaisiin heittämällä d6 (siis että kumpi pätee), mutta laskuri laskee näistä keskiarvon, joka on tuo 66.2%.Vala kirjoitti:Gilbert attacks P\'Rse 4 times
+++++WOUNDING+++++
+++++SAVING+++++
-
Brightstar
kaipa sen sitten voi kertoa...Rune kirjoitti:Heetkinen... Mitä kaikkea Janalialla oli päällä, kun noin hyvin pärjäsi? Statit, kaikki muu vastaava roska? Jos ei halua omistaja julkisuuteen niin otan mielelläni vastan YV:tä.
High Elf Prince
Heppa, Barding
H.armor
Amulet of Saphery
Enchanded shield
Sword of might
Helm of fortune
Great Weapon (tämä ihan vaan sen takia jos vastustajalla olisi ollut joku mikä hajottaa Sword of mightini)
Noin, ei ollut kauhean kummoinen viritys. Luotti hyvin vahvasti siihen että vastustajalla oli kallis maaginen ase eikä mikään kauhea rerollattava save.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Princess ja TALISMAN of SapheryBrightstar kirjoitti: kaipa sen sitten voi kertoa...
High Elf Prince
Amulet of Saphery
*viitan heilautus ja savupommi+diabolic laughter*
Viimeksi muokannut Oikolukuhirvi, Su 23.05.2004 18:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
-
Stone Fist
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Eikös se ole niin, että jos on taika-miekka ei saa olla ns. mundane miekkaa ja vice versa.Brightstar kirjoitti:Great Weapon (tämä ihan vaan sen takia jos vastustajalla olisi ollut joku mikä hajottaa Sword of mightini)
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Ei ole niin. Homma menee siten, että jos sinulla on taikamiekka ja tavallinen ase, on pakko käyttää taikamiekkaa. Samalla hepulla voi toki olla molemmat, mutta mundaania pääse harvemmin heiluttelemaan.Oikolukurölli kirjoitti:Eikös se ole niin, että jos on taika-miekka ei saa olla ns. mundane miekkaa ja vice versa.Brightstar kirjoitti:Great Weapon (tämä ihan vaan sen takia jos vastustajalla olisi ollut joku mikä hajottaa Sword of mightini)
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Hmmh. Tässä kovasti pähkäillessäni tajusin jotain hienoa... Saatan voittaakkin jopa sen pronssin jos kerran janalialla ei ole wardsavea... 
Harmi että stonefistin piti ilmoittautua turnaukseen, olisin voittanut
Voisinpa tässä aikani kuluksi kirjoitella omankin hahmoni, vaikka sen kivan comboni moni tietääkin jo varmaankin...
Saurus Oldblood 238pts
Light armour
Aura of Quetzl
Enchanted Shield
Bane Head
Pirahna Blade
Onnea vaan stonefistille ja Nithradanille kärkisijoista.. Olen kyllä itsekkin tyytyväinen sijoitukseeni.
Harmi että stonefistin piti ilmoittautua turnaukseen, olisin voittanut
Voisinpa tässä aikani kuluksi kirjoitella omankin hahmoni, vaikka sen kivan comboni moni tietääkin jo varmaankin...
Saurus Oldblood 238pts
Light armour
Aura of Quetzl
Enchanted Shield
Bane Head
Pirahna Blade
Onnea vaan stonefistille ja Nithradanille kärkisijoista.. Olen kyllä itsekkin tyytyväinen sijoitukseeni.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"