Onko tällainen pelaaminen teidän mielestä tyhmää?
-
TranssiApina
On mullakin jotain kavereita jotka rupeaa tuurin käydessä lällättelemään.. tuntuu vähän lapselliselta. Miksi ei vain voi olla onnellinen tuuristaan ja pelata asiallisesti?
...No okei. Olen aivan varmasti itsekkin joskus jotain sanonut kun oon ollu innoissani jostain voitosta =P
Mut en kyl ite ainakaan rupeais pelaamaan kavereiden kanssa jotka koko ajan repisivät sääntöjä päästään, wineemään, itkemään ja häviämään pelauspaikalta yms...
...No okei. Olen aivan varmasti itsekkin joskus jotain sanonut kun oon ollu innoissani jostain voitosta =P
Mut en kyl ite ainakaan rupeais pelaamaan kavereiden kanssa jotka koko ajan repisivät sääntöjä päästään, wineemään, itkemään ja häviämään pelauspaikalta yms...
"If it bleeds, we can kill it."
no sanoisin että toi on vaan luonteesta kiinni..
on minullakin pelikaveri kenet olen tuntenut 4v. mutta kun se on niin ujo ettei viitsi kysyä asiaa mitä se ei tiedä niin kyllä se alkaa raastamaan otsan hikinystyröitä.
mutta se nyt on luonteeltaan ujo. kuten ko. on luonteeltaan voittaja (miten sen nyt ottaa) eli kun hän oli pieni hän tottui voittamaan melkein aina... ja voittamisesta on tullut pikkuhiljaa pakkomielle. ja kyllähän se aika karvas tilanne on.
on minullakin pelikaveri kenet olen tuntenut 4v. mutta kun se on niin ujo ettei viitsi kysyä asiaa mitä se ei tiedä niin kyllä se alkaa raastamaan otsan hikinystyröitä.
Suonissani vertaa salohaltian veri...
-
Mad Larkin
Vuosi sitten peliporukkaan liittynyt kaveri alko -kirjaimellisesti- lällättämään kun toisella kävi huono tuuri.
pelasin sitä vastaan ja kun se aloitti taas niin tuomarina/katsojana ollut kaveri laski käden ystävällisesti tyypin hartialle ja selitti pitkään ja hartaasti kuinka aathanan rasittavaa semmonen nillitys on.
Ja uhkasi uudelleensijoittaa hänen miniatyyrinsä paikkaan jonne aurinko ei paista.
Tehosi
Nykyään tämä tyyppi on pelkästään paikallinen juustomylly eikä enää täysin rasittava sellainen
kyseessä olevat henkilöt tunnistavat luultavasti itsensä.
pelasin sitä vastaan ja kun se aloitti taas niin tuomarina/katsojana ollut kaveri laski käden ystävällisesti tyypin hartialle ja selitti pitkään ja hartaasti kuinka aathanan rasittavaa semmonen nillitys on.
Ja uhkasi uudelleensijoittaa hänen miniatyyrinsä paikkaan jonne aurinko ei paista.
Tehosi
kyseessä olevat henkilöt tunnistavat luultavasti itsensä.
Hirtettäväksi syntynyt ei hukkumalla kuole
-
TranssiApina
Toi oli kyl hyvä =) Paljon parempi kun mennä huutamaan sille päin näköä ja ruveta heiluttelee nyrkkejä. Näin pitäisi maailman ongelmat ratketa... =>Mad Larkin kirjoitti:Vuosi sitten peliporukkaan liittynyt kaveri alko -kirjaimellisesti- lällättämään kun toisella kävi huono tuuri.
Joo uhkailu, katteettomat lupaukset ja lahjonta. Kolme kasvatuksen perus sääntöä! 
Lahjonnan kun vaihtaa joukon edessä nolaamiseksi tulee näistä kolmesta syväjohtamisen perusteet!
Lahjonnan kun vaihtaa joukon edessä nolaamiseksi tulee näistä kolmesta syväjohtamisen perusteet!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464