Figutapahtuma kirjastolla Kansallisena pelipäivänä 9.11.2013
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Figutapahtuma kirjastolla Kansallisena pelipäivänä 9.11.
Ei väliä. Minkä vain noista koetkin parhaiten havainnollistavaksi =)
- Ookami_Tez
Mää tässä just tutkiskelin kalenteria. Onko ketään muu huomioinut että sen Pelikauppa Apokin piti olla 9.11? Mites sen kanssa nyt toimitaan.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Apoc on vasta viikon päästä tuosta eli 16.11. viimeisimpien puheiden mukaan. Jos nyt oikein muistan siirtosuunnan, mutta ei ole missään nimessä ainakaan päällekkäin.
- Ookami_Tez
Varmaan puhuttu sillä kerralla kun en ollut PELAA-miitissä. Mut siinä on sit se huono puoli että ainakin minä ja Antti ollaan poissa 16. päivä.
Great Teacher Ookami_Tez
Eipä oo ollut aihe muissa miiteissä taululla. Toi päivämäärä muutettiin tyyliin heti seuraavana päivänä sen apo-miitin jälkeen. Mutta joo keskitytäänpä tähän aiheeseen.
Kellään kiinnostusta/aikaa/tulostusmahdollisuutta väkertää jotain yleisempää settiä tuonne tapahtumaan. Esim "juliste" missä on seuran logo ja jotain tyyliin "porissa on tämmönen seura tässä on meidän nettioso" tms yms.
?
Kellään kiinnostusta/aikaa/tulostusmahdollisuutta väkertää jotain yleisempää settiä tuonne tapahtumaan. Esim "juliste" missä on seuran logo ja jotain tyyliin "porissa on tämmönen seura tässä on meidän nettioso" tms yms.
?
Mikäs tässä hommassa nyt on deadline? Lähinnä siis koska figut pitäisi olla toimitettuna jollekkin ketä on menossa laittamaan setin kasaan?
Ajattelin että movementtrayt ovat itselläni viellä sellaiset mitkä pitäisi fiksata kuntoon, tosin paljon muuta tarvitse kuin vihreä maali, hiekka ja ruoho tupsut liimalla kiinni. Tiedän vain hieman että koska otan tuon urakan työnalle.
Ajattelin että movementtrayt ovat itselläni viellä sellaiset mitkä pitäisi fiksata kuntoon, tosin paljon muuta tarvitse kuin vihreä maali, hiekka ja ruoho tupsut liimalla kiinni. Tiedän vain hieman että koska otan tuon urakan työnalle.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
4.11. pitäisi näyttely koota ja näillä näkymin 3.11. on miitti, joten siinä loksahtelisi palaset aika hienosti kohdalleen.
Miittiin en pääse, ilmoittakaa mitä tarviitte niin tulen 4 päivä(sanon hei hei koululle ja omistaudun rahan teolle ja näin jää aikaa vihdoin maalatakkin jotain... ehkä jos innostuisin)
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Tämmöstä tuli:

Vielä tarttis saada Pump Wagon, Doom Diver catapult ja BSB valmiiksi vitriiniin niin olisi jotakin muutakin kun perusgobboa...

Vielä tarttis saada Pump Wagon, Doom Diver catapult ja BSB valmiiksi vitriiniin niin olisi jotakin muutakin kun perusgobboa...
Haa loistavaa työtä tuo näyttää just siltä mitä kaivattiinkin
Sain kirjastolta pari posteria ensi viikkoon liittyen. Ihan vain perusmainokset viikolla olevasta näyttelystä ja itse pelipäivästä. Ne ovat luonnollisesti PDF-muodossa, joten en nyt tähän foorumille saa niitä heitettyä järkevästi, mutta jos joku omaa väritulostimen ja mielessä on joku sopiva seinä minne tuollaisen lapun viemisestä olisi hyötyä, niin yksityisviestiä mulle tulemaan.
Kai faba väki on nyt aktivoitunut tämän suhteen? Siis muutkin kuin kharon jolta tulossa hyvää settiä. Oikeesti tässä on nyt hyvää mahdollisuutta luoda pohjaa tulevaisuuteen. Puhellaan niistä lisää sunnuntain miitissä. Jonne toivon myös et tuota fabaporukkaa nyt tulisi myös. Mä otan mukaan miittiin tuota maasto sälää. Ite kun en pääse sinne rakennus hommiin. Mut voitte sit käyttää niitä tarpeen mukaan.
Ai niin täsmennetääs nyt hiukan jos jollekin on asia jäänyt epäselväksi tms. Vaikka tässä nyt on lähinnä huudeltu runttia ja hapidia noiden figujen suhteen. Niin varmasti muutkin voivat niitä tuoda. Noiden herrojen figut nyt on vaan olleet tiedossa, et näyttävät hyvältä. Mutta muutkin varmasti saavat ehdottaa joukkojaan jos ovat "viimeisteltyjä". Furre lienee samaa mieltä. Tuli vaan mieleen, et jos jollekin on tullut kuva et pelkästään tiettyjen tyyppien ukot kelpaa.
Ai niin täsmennetääs nyt hiukan jos jollekin on asia jäänyt epäselväksi tms. Vaikka tässä nyt on lähinnä huudeltu runttia ja hapidia noiden figujen suhteen. Niin varmasti muutkin voivat niitä tuoda. Noiden herrojen figut nyt on vaan olleet tiedossa, et näyttävät hyvältä. Mutta muutkin varmasti saavat ehdottaa joukkojaan jos ovat "viimeisteltyjä". Furre lienee samaa mieltä. Tuli vaan mieleen, et jos jollekin on tullut kuva et pelkästään tiettyjen tyyppien ukot kelpaa.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Hieno homma, näkyvyyttä tapahtumalle. Ilmeisesti kirjastollakin ollaan ilolla ja innolla mukana
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Perhanan perhana. Itse en pääse tulemaan miittiin paikalle enkä pahemmin enää tekemään mitään ihmeellistä maanantaihin mennessä. Jos kuitenkin on tarvetta Faban puolelle, niin mie voin tuura omiani ma jonnekin. Vaikka Lassin luokse.
Kääppiä, rottia ja örkkejä minulla on maaleissa yksiköittäin siihen demopeliin, jossa jokainen ohjailee jotakin yksikköä. Basetus kuitenkin on mitä on suuremmassa osassa nappuloissa. Tämä kuitenkin haittaa kuinka paljon? Voin samalla kysyä vaikka Henkalta, jos hältä saa liskoja ja kaaosta kun mies itse on niin hiljainen ollut.
Maalauksen etenemistä kohta kohdalta suhteen en voi auttaa oikeastaan mitenkään kunnolla. Huonosti korkeintaan.
Jos on tarvetta, niin laittakaa yv:nä tai tänne ketjuun, niin bongailen.
Kääppiä, rottia ja örkkejä minulla on maaleissa yksiköittäin siihen demopeliin, jossa jokainen ohjailee jotakin yksikköä. Basetus kuitenkin on mitä on suuremmassa osassa nappuloissa. Tämä kuitenkin haittaa kuinka paljon? Voin samalla kysyä vaikka Henkalta, jos hältä saa liskoja ja kaaosta kun mies itse on niin hiljainen ollut.
Maalauksen etenemistä kohta kohdalta suhteen en voi auttaa oikeastaan mitenkään kunnolla. Huonosti korkeintaan.
Jos on tarvetta, niin laittakaa yv:nä tai tänne ketjuun, niin bongailen.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Eikös demopeli ollut 40k:ta? *troll face*
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Joo tollasta demoa ei ole ollut kyllä missään vaiheessa keskusteluissakaan olet ymmärtänyt jotain aika reilusti väärin.El Capitan kirjoitti:demopeliin, jossa jokainen ohjailee jotakin yksikköä.
Mutta on se kiva, että eloa näkyy fabailijoissakin, kun huhut kaduilla ja toreilla ovat kertoneet, että fabailijat ovat katoava luonnonvara.
Mulla onkin maanantaina vapaapäivä että pääsen tuomaan figut paikanpäälle.
No hei toihan mahtavaa. Tuletko Kharon miittiin kuitenkin sunnuntaina?
Joo, mahdollisesti mikäli ei mitään ihmeellistä ilmaannu.