FB: HE-armeija
-
baretul
Menee muuten aika hyvin aikaa kun noissa huomaa sen aidon lahjakkuuden, eikä vain mitä on nuorena oppinut. Jo 7vuotiaissa on selviä eroja, jotkut on tykänneet potkia palloa pitkään, toiset tutustuvat siihen vasta koulussa. Osaisitko itse kertoa 100sta seitsenvuotiaasta, ketkä on lahjakkaita, ketkä vain harrastaneet vähän pidenpään ja ketkä pysyvät ikänsä keskinkertaisuuksina? Mä en usko että itse voisin.baretul kirjoitti:Tota noin kyllä kai sen huomaa ku on lahjakas, sama pätee piirtämiseen, juoksemiseen, jääkiekkoon, jalkapalloon jne...jne...
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
- Cacodemoni
-
zakug_the_insane
-
Link
mä voinGorbag kirjoitti:rampale kirjoitti:Lion El Jhonson kirjoitti:joo kehittymisen varaa on aika paljon mun mielest toi musta hevonen ei sovi high elfeille.heh heh varmaan tajus ettei voi ikinä voittaa(no ei vaiskaan!Katsos se onkin takkinsa kääntänyt Dark Elffi, joka on oman hevosensakin tuonut mukanaan.
Siksihän sillä on mustat hiuksetkin
Mutta joo, kaipa noista figuista saisi paremman näköisiä, jos vain jaksaisi uhrata enemmän aikaa. Nyt olen jopa tehnyt parit silmät, jotka jopa näyttävät suunnilleen oikealta.)
mun mielestä kaikki on lähes kiinni kärsivällisyydestä. Omista kokemuksista olen huomannut myös, että pitää olla tieto miten tehdään kaikki blendaukset ja highlightit yn. Oon alkanut parantua ku oon oppinut eri tapoja maalaa. Kärsivällisyys on taas sitä mitä on ihmisillä eri määrä, sen takia kannattaa laittaa haasteet korkealle. Perus trooppeihin en ole viettänyt paljon aikaa koska en jaksa maalaa samoja tyyppejä. Tätä oon rajoittanut sillä että maalan harvemmin. Mun Etherealiin oon melko tyytyväinen koska siihen päätin laittaa aikaa.
"Guns dont kill people, people kill people"
Itse väittäisin, että nämä "lahjakkaat" ihmiset todella pitävät siitä mitä tekevät. Enpä usko, että pääsisin maailman huippujen tasolle jalkapallossa vaikka kuinka harjoittelisin johtuen pelkästään siitä, että koko touhu olisi minulle pakkopullaa!
Eli toisinsanoen uskon jokaisen olevan lahjakas harrastuksessa mitä todella rakastaa. Kysymys vain on siitä löytääkö koskaan tätä "kutsumustaan" eikä tämäkään poista harjoittelun tarvetta, mutta jos pitää siitä mitä tekee ei sitä välttämättä edes huomaa. Ei ainakaan samallatavalla kuin sellainen joka sitä inhoaa!
Eli toisinsanoen uskon jokaisen olevan lahjakas harrastuksessa mitä todella rakastaa. Kysymys vain on siitä löytääkö koskaan tätä "kutsumustaan" eikä tämäkään poista harjoittelun tarvetta, mutta jos pitää siitä mitä tekee ei sitä välttämättä edes huomaa. Ei ainakaan samallatavalla kuin sellainen joka sitä inhoaa!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
-
Link
olen täysin samaa mieltä tosin aluksi pitää olla myös tyytyväinen tulokseenAsmodeus kirjoitti:Itse väittäisin, että nämä "lahjakkaat" ihmiset todella pitävät siitä mitä tekevät. Enpä usko, että pääsisin maailman huippujen tasolle jalkapallossa vaikka kuinka harjoittelisin johtuen pelkästään siitä, että koko touhu olisi minulle pakkopullaa!
Sanoisin "sen jonkin" olevan esim. vakaa käsi. Itselläni sellainen löytyy, mutta jos on parkkinsonin tauti niin en usko että kauheen hyviä figuja tulee. Oma isoisäni oli taidemaalari ja minulta syntyy ihan kohtuu hyviäNinnu kirjoitti:"Se jokin" olisi...? Noh, minä en usko "no toiset on vaan syntyneet hyviksi" teorioihin. jokaisella on mahdollisuus jos vain kansaa yrittää ja kehittää itseään. Jopa luovuutta voi opetella. Mikä maalauksessa oikeasti on niin vaikeaa ettei sitä voisi opetella? Tarkasti maalaaminen ehkä? Don't make me laugh... Kärsivällisyys on suurimmalle osalle maalareita se hyve joka pitäisi opetella (mukaan lukien allekirjoittanut). Ja sitä todellakin voi opetella.
piirroksia ja maalattuja figuja. Minulla se on varmaan geeneissä, vaikka olenkin harrastanut tätä jonkin aikaa.