OutoCon 1/16
Iso turnaus Pohjois-Karjalan erämailla, jeij!! Mentiin perjantai illalla masiinamökkiin ja kiskottiin tyhjään vatsaan viskiä, vodkaa ja olutta ja kuivatettiin vartaloa saunalla johonkin viiteen aamuyöstä asti. Aamulla olikin sitten (taas) aika kamala olo, mutta tää on niin siisti tapahtuma ettei tarvinnu nousta sängystä kun vasta puolen päivän jälkeen eikä kahdeksalta, oli kyllä pelastava enkeli!
Luotin edelleen eVyrokseen, mutta viikkasin Joensuun Ossyan listaa ihan pikkuisen geneerisemmäksi lisäämällä eEiryksen. Vasta turnauspaikalla päätin ottaa myös kolmannen listan, vaihtoehtoina oli käytännössä Kaelyssa ja Rahn, ja hetken pohdittua halusin antaa Rahnille vielä yhen mahdollisuuden onnistua mulla Mk2. Oikeastaan kaikki kolme listaa oli niin tyypillisiä ja epäoriginaaleja omille castereilleen kuin vain voi olla:
Koodi: Valitse kaikki
Guardians of the Gate (T4)
eVyros *5
-Imperatus 12
-Griffon 4
-Griffon 4
-Griffon 4
-Griffon 4
-Griffon 4
-Griffon 4
-Aspis 4
max Sentinels 9
Destor Thane 4
arcanist 1
arcanist 1
OBJ: FUEL
Ossyan *6
-Hypnos 9
max strikeforce 8
-Commander 2
max invictors 10
-UA 2
max halberdiers 7
-UA 2
stormfall archers 5
Aiyana & Holt 4
arcanist 1
arcanist 1
Houseguard Thane 2
eEiryss 3
OBJ: VALOR
Rahn *6
-Phoenix 10
-Chimera 6
-Sylys 2
max strikeforce 8
-Commander 2
max halberdiers 7
-UA 2
battle mages 5
stormfall archers 5
arcanist 1
House Shyeel Magister 2
Houseguard Thane 2
Mage Hunter assassin 2
Mage hunter assassin 2
OBJ: Valor
PELI 1 (eVyros vs pGrim) Close Quarters
Äh kun ei muista nimiä (edit: Aleksi).. Vastustajalla on eMadrak ja pGrim. Itse en hirveästi mieti valintaa vaan defaulttaan heti eVyroksen jolla on punttia murtaa peikkojen panssarit ja joka tykkää tästä scenaariosta aika paljon. Vastustajalla on BGssä earthborn, impaler ja bomberi (ei Mulkkua jeee!), infantrynä burroverit, fennblade komppania kaikilla herkuilla, whelpit ja tietenkin kivi. Ja Janissa, ei pidä unohtaa Janissaa.
Voitan aloituksen ja vastustaja valitsee itselleen puolen jossa on obstruktion mökki keskellä kenttää josta napsia lisää panssaria. Itse depoan Vyroksen ja 4 griffiniä oman lipun puolelle dominaatiota ja OBJ chargeja varten, Imppi keskelle ja loput armeijasta vähän oikealle. Musta katottuna earthborn ja burroverit tulee Vyrosta vastaan ja loput Grimin BGstä ja fennbladet on oikean lipun takana, kivi mökin takana.
1A
TÄYSIII
1B
Grim tietää että Vyros näkee paljon juttuja linnun silmistä, muttei mökin läpi, joten menee sen taakse piiloon. Janissa luo muurin jonka taa bomber ja impaler menee. Fennbladet tulee rohkeasti kohti ja earthborn jää hengailee mökin viereen. Burrowerit menee maan alle ja toksu kohti mun lippua.
2A
Kelaan että jos saan earthbourin pois nopeasti niin oon tosi vahvoilla koska se on ainoa joka voi tehokkaasti hastaa Imperatuksen. Tahdon myös mennä jo lipulle seisomaan ja aloittaa heti skenaariopaineen, joten tän täytyy olla fiittivuoro että voin tarvittaessa paeta jos vastustaja näyttää saavan jostain kaivettua reittiä earthbornilla Vyrokseen. Jaan kolme yhdelle griffinille ja uppaan synnergian.
Koska mulla on kolme griffiniä ja aspis lähellä burrower toksua tiedän voivani pilailla sijoittelulla niitten peliä hyvällä sijoittelulla, mutta unohan tän kun pelaan vuoroani ja ne pääsee myöhemmin riehuu aika paljon. Destor thane aloittaa activaatiot kaukana oikealla kun se on helppo pelata kun on itsenäinen synnergiapaatista. Ride by atackaan ja ammun kahta fennbladea ja saan kaks paukkua vielä johonkin sankarrin, mutta toinen fennblade toughaa ja jätän sankarin kolmeen pinnaan, hups. Sentinelit chargeilee fennbaleja jotka toughailee, tapan ehkä yhen lisää mutta ikävää vengeansea on tulossa.
Vyros menee lipulle ja fiittaa ja kokeilen rakentaa vähän synnergiaa ennen kuin ammun griffinin earthborniin, mutta derppaan ja griffinit on ulkona controllista. Ammun siis vain pow 15 griffinin fleetillä peikkoon ja teen ihan OK damagea lievillä spikeillä.
2B
Burrowerit löysi hyvin tilaa tulla ulos niin että pääsivät chargeilemaan jaskoja ja contestaamaan. Fennbladet kun tappoivat sentinelejä jotka oli fiitissä siirtelin niitä pahemmin earthbornin ja Vyroksen väliin. Earthborn sitten aktivoitui ennen Grimiä ja tuli eteenpäin niin paljon kun pääsi ja hakkasi Griffinin tuusan nuuskaksi. Osasin kerrankin pelata Vyroksen fiittivuoron hyvin ja osasin haistaa kohta tulevan Grimin fiitin, joten siirsin Imperatuksen täydet 6" eteen parkkeeraten jo melkein meleeseen earthbornen kanssa. Grimin muu BG shufflasi mökin viereen lähemmäs peikkojen lippua ja Janissa teki heille muurin, Grim fiittaa ja impalerin kanssa kaatelevat griffineitä.
3A
Annan Impille kolme, nostan yhen griffinin ja uppaan synnergian. Griffinit, aspis ja Vyros rakentaa ketjun pystyyn tyhjentäen samalla lipun, ja Imppi hakee sen pois parilla huitasulla, ja käyttää loput lyönnit pygeihin ja kiviyksikön gruntteihin. Oikealla menee vähän huonommin kun sentinelit ja kaadetut Griffinit alkavat taipua muun rölliarmeijan rummutuksessa. Vyros jää tyhjiin tällä vuorolla joten vähän joutuu jännittää tuleeko Bomberi kokeilemaana assassinaatiota, mutta ruuhkaa on kyllä tiellä aika paljon. 1-0
3B
Grim menee omalle lipulle ja putsaa sen, oikean sivun Griffinit romuuntuu lopulta ja yks pygi pääsee jostain välistä pujottelemaan mun lipulle contestoimaan. Loput peikot juoksee lihamuuriin Impin ja impalerin väliin. 1-1
4A
Tiiän että jos saan Imperatuksen contestoimaan vastustajan lippua oon jo aika varma voittaja, mutta jo yhen pedon poistaminen riittää käytännössä muutenkin. Imppi ei vielä tällä vuorolla pääse lipulle, mutta Impaleriin on vain yhden kivigruntin ja fennbladen verran lihaa välissä, joten priorisoin hyökkäykset niihin ja annan vapaiden tuoreiden griffinien hoitaa contestamisen tällä vuorolla. Imppi saa taas kolme focusta.
Vyrosta häiritsevä pygi on ilkeä ja toughaillee kunnes Vyros on taas tyhjissä mutta tyhjennän lipun. Snetinelit moppaa fennbladen pois mutta kivigruntti ei tahdo suostua kuolemaan (hitsit Mk2 tough..). Luulen jo että homma on epäonnistunut täysin ja että ens vuorolla tulee varmasti impaerit ja bomberit assassinoimaan, mutta koikelen vielä arcanistilla putsata tien ja peikko potkaisee vihdoin tyhjää!! Imppi kävelee impalerin luo melko hyvässä synnergiassa ja murhaa sen. 2-1
4B
Vastustajalla on kellossa alle 2 minuuttia ja snipe animuksen mentyä tietää ettei voi onnistua assassinaatiossa, joten tekee Janissalla ja kumppaneilla temppuja putsaten oman lippunsa ja antaa kellon kulua loppuun ja skorataan molemmat vielä kerran. 3-2
Oon aika tyytyväinen miten matsi meni, Vyros jatkaa voittoputkeaan.
PELI 2 (Ossyan vs Rahset) Incursion
Kouvolan Tumpilla eMakeda (pealttu), Plösö ja eHexeris. Haluaisin dropata eVyroksen mutta DC pani nousis jo aikalailla, joten alan pohtii Ossin ja Rahnin välillä. Jotenkin on lopulta fiilis että Tuomas ottais Hexin koska siellä on tulpa incindiarit, joten Ossyan tuntui paremmalta vaihtoehdolta, varsinkin koska hänen listassa on Ayana ja Holt ja Eiryss, mutta vastaan tuleekin plösö (jälkiviisaana eVyroksen uhka ja kaks agoniseriä, sammakot ja neljä norsuu oli kyl aika hyvii indicaattoreita että tä olis pitäny nähä).
Vastustajalla siis kolme sentryä, gladiaattori, tupla agoniser, bokor, sammakot ja piiskoja. Läpäl tää oli kans joku Plösön tieri mitä en tajunnu noteerata. Noh mun Ossyan ampuu kolosseja pöydältä, eiköhä me selvitä muutamasta norsusta.
Voitan aloituksen ja jostai syystä pohdin aika pitkään otanko ekan vai tokan vuoron. Tuomaskaan ei osannu sanoo kumpi ois parempi (tai sit se bluffas hyvin). Kummiskin suuressa viisaudessani näen muurin lähellä keskilippua hyvänä Ossiparkkina ja meen tokana. Depoan Ossyanin, Archerit sekä Ayianan ja Holtin kasaan keskellä pöytää, Hypnoksen ja hilparit vasemmalle, invictorit oikealle ja strikeforcen keskelle riviin valmiina ampumaan sammakot pois. Skornella Plösö ja Bokor keskellä, norsut flänkeissä, sammakot eessä ja piiskat takana.
1A
Tää oli kaunis temppu jota en osannu nähä, hatun nostoa Tuomakselle. En siis tosiaan tajunnu murehtia vastustajan tieriboonuksia, Rahsetin temppuja ja loitsulistaa ja laskea 1+1+1. Tieristä siis Skornella on +2" depoaluetta ja minioneilla +2SPD ensimmäisellä vuorolla. Homma meni näin:
1) Sammakot juoksi kohti, yks kaveri parkkeeraa noin 7" mun deposta koska ne tulee pitkälle.
2) Plösö on hidas paska joten sitä pitää saada eteenpäin enemmän kuin 4" mitä se itse liikkuu. Onneks se on niin lihava ettei voi kellahtaa nurin, joten Gladiaattori voi heittää sen eteenpäin. Tän tumppi tekee ja Plösö ottaa heti komeat 10 pinnaa sisään, toki tränsferöi.
3) Plösö voi heittää kerran vuorossa loitsun kaverista läpi. Sammakko soveltuu tähän hyvin ja mulla on kivasti tärkeitä nappeja kasassa. Breath of Corruption poistaa kolme stormfallia ja Aiyanan ja tekee pinnan Ossyaniin täydestä kämpistä.
Muut jutut juoksee ja kaikki minionit saa toughin.
1B
Joo.... Tää peli meni just aika paljon vaikeammaks... lohtuna Holt ja viimeinen archeri sentään passaa commandtestit. Ossyan laittaa quickenin hilpareihin ja shatterstormin strikeforceen, kävelee muurille ja ampuu yhen sammakon. Strikeforce kostaa ilkeät 1A temput ja ampuu 7 sammakkoo pois, vikat kaks selvittää testin. En oo nähny Bokoria tooosi pitkään aikaan joten pyydän Tuomasta kertoo miten sen selviytymistechi toimikaan, ja saan selityksen aika nopeesti ja käsitän sen ihaaan väärin (jälkivisaana, pyydä aina korttia). Jotenkin mun päässäni seuraavat pari vuoroo Bokor on niin broken kuolematon 6. pinnan nappi etten ees vaivaudu yrittää tehä sille mitään, mikä on toki tosi fiksuu. Muut jutut menee asemiin.
2A
Grindataan vähä, norsut menee sivulippui kohti
2B
Fiittivuoro! Koska damagebuffi ja kovimmat fiittisuorittajat on kuollu ennenkuin sain aloittaa pelin, tarviin vähän noppaa kaveriks et pääsen takas mukaan. Ei tuu tällä kertaa apui ja aika säällitäväks jää fiitti vuoro. Pari ronsuu ehk puolis hipois. Ei hyvä. Alan jo miettii et miten tapan Plösön Hypnoksella mut se istuu niin kaukana takana kun vain ikinä voi ja välissä on Gladiaattori. Agoniserien poistaminen on vaikeaa.
3A
Vastustajalla oli joku hieno idea millä poistaa Hyopnos, mutta se vaati jonkun loitsun ja Hypnoksen sacred ward pilas sen. Vastustaja turhautuu niin pahasti että alan jo toivoa että mahollisest tulis lisää derppeja tai kellopainetta niin että tää vielä käännettäis jotenki paremman puolelle. Lopulta vaan grindataan lisää ja Tuomas skoraa ainakin yhen, ehkä kaks pinnaa.
3B
Hypnos pääsis vasempaan Gladiaattoriin chargee, mutta agoniser... toki arcanistilta saa yhen focuksen mutta pelkät initialit ei ehkä riitä. Gladiaattori taas on niin monen swampzombien takana ettei toivoa, mutta jos tapan nyt ekan norsun ja laitan hypnokseen admonitionin voin päästä vasemmalta ehkä läpi Plösöä kohti. En keksi parempaakaan ja hilparit tekee esi duunia ja Hypnos sisään! Ei tule mitään, body vaan rikki. Invictorit koittaa floddaa oikeaa lippua ja jatkaa fiittivuorolta kesken jäänyttä projektia mutta sentrien kilvet on paksut ja leveät. Holtti on turhautunut ja ammun Bokoria kun en keksi muutakaan ja oho.. jotai 5 swampzombia kuolee?! Nyt kun tajuan miten se oikeasti toimii niin ammun strikeforcella Bokorin kokonaan pois ja kummasti alkaa tulla tilaa, mutta vuoro on jo pelattu huonosti.
4A
Vasemmalla gladiaattori ja sentry poistaa Hypnoksen ja tyhjentää kait alueen, sama tapahtuu kahella sentryllä oikealla ja vastustaja menee kolmeen pinnaan.
4B
Plösö hiipi vähän lähemmäs ja taitaa istua 2-3 tränsferissä. Pakko koittaa murhaa. Plösön -1 noppaa ampumadamagessa tekee tästä epätoivosta, mutta sen surkea stattilinja kuitenkin ihan mahollisen. Ossyan menee ensin ja ampuu DEF debuffipyssyn ja boostaa damagea ja Plösö tränsferösi. Vielä on tarpeeks focusta kahteen damageboostattuun arcantrik bolttiin, average nopilla pitäis tulla 17 pinnaa sisään joista Plösö tietenkin tränsferöi toisen. heitän selkeesti alle averagen eikä tarvi tränsferöisdä. Viimeinen stromfall archeri (joka oli koko pelin aika hyvä) ampuu brutalia ja spikkaa joka tränsferösidään, nyt plösö on tyhjissä. Holt heittää yhtä noppaa -2 ja tekee muutaman pinnan. 7 magehuntteria pääsee ampuu yht noppaa -4 ja saan pari kertaa kutosen ja kait yhen vitosen, plösöllä on enää 3 hipaa. Invictorien rippeet kävelee eteen ja kaikki meleessä olleet kuolee free strikeihin mutta yks pääsee kokeilee ja osuu. Yks noppa -2. 5+ kuolee, 4 tarkoittaa että Eiryss viimeistelee sniper paukulla. Puuuuhhh..... 1. GG
Jälkiviisana Rahn olis ollu parempi vaihtoehto. Olis pitäny nähä et Plösö tulee vastaan, sit vaa TKta norsuihin, drägiä ja assassinia/peenistä pyllyyn. Kukaa ei pääse ikinä chargee koska TK, liput on ihan triviaalii tyhjentää koska kaikki maailman push loitsut, plösö kuolee tyylii heti jos on liian lähellä.. näin siis vakuumissa. Vastustajan 1A temppu muutti pelin pienestä ylämäestä selkeeks ylämäeks, eikä omat valinnat pelipöydällä ollu parasta luokkaa.
PELI 3 (Rahn vs Kraye) Two Fronts
Cygnarii, ja kahes listas tais olla Stormwall. eStryker/eCaine/Kraye (kuka tää on?). En ollu ihan varma miten hyvä Rahn ilman sentinelejä on Colosseihi, mut sillä voi aina tappaa vastustajan casterin, joten tällä saa hyvin DC ongelmat lopetettuu. Vastustaja ottaa kans pelaamattoman listansa eli Krayen. Listassa on siis seinä, stormclad, kaksi huntteria, B13, pari stormsmithii, gorman ja jotai höttöö.
Häviin alotuksen. Depoon hilparit vasemmalle b13 vastapäätä ja mittenit oikealle, samoin mage huntterit koska seinä on enemmän vasemmalla kuin oikealla.
1A
Full tilt on siisti loitsu, vitsi et toi seinä juoksi pitlälle! Sit junnu swappaa siihen arcane shieldin.
1B
Molemmat assassinit saa chargee ilmatteeks seinää, sopii. Vähän alle averagen jää damaget mut otan kaiken minkä saan. Strikeforce alisuorittaa ammutessaan seinää. Koitan levittää juttui niin ettei vastustaja saa ihan liikaa ilmaisii podi tappoi tai covering fireil pilattuu mun elämän. Penis menee vinon muurin taakse jotta seinällä olis vaikeaa tulla siihen kiinni
2A
seinä shufflaa vähän ja vastustaja luulee olevansa turvassa koska large base ei voi TK:lla mennä seinän yli eikä mulla oo pathfinderiä. Sitte se ampuu vähä juttui ja laittaa podin ja yhen covering firen hilparien eteen. b13 ampuu hilpareija, yhen assassinin ja mage stormin estäen hilpareita pääsemästä mitenkään seinään. Muut cygget oikealla on vielä aika kaukana.
2B
Magisteri whip snäppää podia ja peenis käppäile 3 tuumaa ja pääsee kävelyetäisyydelle seinästä. Sit murjoon sitä ja huitasen kerran ohi ja vähän alkaa jännittää et saanko sittenkään tätä rikki. Archerit brutaloi ja ollaan lähellä. Mage hunterit taas aloittavat alisuorittamisen mutta viimeisten kutien kohalla spikkaa ja rikon seinän!! Jee!! Hilparit menee hakkaamaan B13. Chimera kävelee hakkaamaan objectivea ja Rahn arcaa sielä force hammerin stormcladiin joka lentää huitsin nevadaan.
3A
Full tilt stormcladiin. Hunterit ja stormclad tulevat back to business ja rikkovat chimeran.
3B
Peenis kävelee mun alueelle ja combustaa B13 pois ja huitoo yhen huntterin wreckiks. Rahn kävelee dominoimaan omaa aluetta ja strikeforce ja mittenit lähtevät putsaamaan vastustajan zonea. Vastustajan OBJ jää yhteen pinnaan. 1-0
4A
Vastustaja päättää että assassinaatio on ainoa mahis. Hän uskoo juoksuhipan olevan paras ratkaisu tähän. Full tiltissä oleva stromclad saa ensin jostain höttösoolosta immuniteetin free strikeille ja sitten se juoksee 20" ymäri pöytää ja päätyy hyvin lähelle Rahnii sitomaan archereita. Toinen hunter ja squire tulee contestoimaan mun zonea. Kraye juoksee kans viiden kämpissä melkein mun depolle.
4B
Ahistaa. En uskalla allokoida mitään vaan kämppään kaiken. Toi stormcläd on ihan liian nopee ja kohta se kummiski tappaa mut. Oikealla zonella mittenit ja strikeforce rikkovat objectiven. Magisteri vetää combosmiten Krayeen joka slämmäntyy muurrin ja teen jotai 6 pinnaa oho. Harmi et Kraye on steady, muuten vois jo melkein kokeilla caster killii. En kuitenkaan uskalla vaan juoksen karkuun (täs vaiheessa ois melkee jo pitäny pelaajien vaihtaa pöytien puolta). Hunterin DEF 14 on liikaa peenikselle ja hilpareille. 2-0
5A
Stormclädi trämplää mun lihamuurin yli ja parkkeeraa lähelle Rahnia. Kraye ei uskalla myöskään juuri tehä mitään koska on mun nappien piirittämä, joten kämppää vain paljon. Joku random modelli pääsee contestamaan vastustajan zonea.
5B
Tyhjennän vastustajan zonen taas mitteneil. Yks magehuntteri chargaa Krayen ja loput juoksee blokkaamaan liikkusta ja charge tekee läpäl taas joku 5-6 pinnaa. Nyt assassinaatio olis jo aika varma jos uskaltais mut skenaario ja atritio on nii vahvoil ettei uskalla. Koitan Rahnil metsästää chiritalii Huntteriin ni sais senkin vihdoi hengiltä mut ei tule ja peenis huitoo taas ohi. 3-0
6A
Kraye saa pyyhittyy stromclädille vihdoi chargelinjan. Mulla on ARM 24 joten perjattees pitäis jäädä eloon kuha vaa jokane 7 ei osu. Stormclad osuu vaan kerran ja otan 5 pinnaa lämää. Mitään ei tuu enää contestaa vastustajan zonee joten meen neljään.
6B
Meen viiteen.
Huhhuh, olipa hölmö hippa. Ku viime matsissa meni niin monta kertaa noppa vähän vaisuks ni ei uskaltanu lähtee riehuu Rahnilla vaikka ois aika todenäkösesti voinu päättää matsin jo aikasemminki, mut kai sen näinki voi tehä. Vastustaja (Juha, nyt muistin nimen!) ei jotenki tajunnu assassinien olemassa oloa ja vajaa 20 pinnaa ekal vuoros seinään oli aika paljon siimaa mulle.
Koska kahen kiekan jälkeen oli 5 herrasmiestä kahessa voitossa, ja alaspäin pairattu hävisi kolmannen matsinsa, oli tän päivän jäljeen enään kaks miestä tappioitta. Turnausjärjestäjät päättivät että huomenna pelataan vain yksi matsi jotta saadaan selkeä voittaja, mikä varmast oli mukavaa etelästä tulleille niin pääsivät häipymään aikasemmi. Itse 'paikallisena' olis mielellää pelannu 5 kiekkaa mutta käy se näinkin.
PELI 4 (Rahn vs Butcher3) Outflank
Mut pairattiin alaspäin (buu SoSsi laskee) ja sain paikallisen Aapon vastaan. Meiän matsin on yleensä ollu tiukkoja vääntöjä jotka yleensä päättyvät Aapon voittoon. Oon melko varma että pSorchan ja Butcherin väliltä Aapo ottaa Butcherin. Harjotuspelissä otin Vyroksella siltä dunkkuun, joten mietin pitkään kellä pelaan. Ossyan ampuis fiitillä Putserin kyllä pois mutta ei ole KD tekkii.. Rahnilla ei välttämättä ole punttia... lopulta kuitenkin otan game pläniks että Rahn tappaa Putserin ennen kuin Putseri tappaa koko maailman.
Putserilla on Ruin, Beast09 ja clämjäcki, bokor, ragman, madelyn, 5 koiranpäätä ja kolme koiranhäntää, nyssit ja widowmakerit
Häviin alotuksen ja joudun menee tokana. Otan sen puolen missä on depon lähellä mökki ja zonejen välissä muuri, näiden takana voin olla piilossa. Putserin kaikki jaskat on tulossa vasemmalta ja kaikki muu oikealta. Depoon hilparit ja magehuntterit oikealle ja mittenit ja assassinit vasemmalle.
1A
Putseri tulee kohti niin lujaa ku kerkiää.
1B
Strikeforce ampuu pari nyssiä ja yhen widowmakerin. Rahn menee mökin taa piiloon ja arcaan polarity shieldin mage huntereihin ja chainblastin nysseihin. Scatterit menee tosi kivasti ja tapan vielä kaks nyssii ja yhen widowmakerin ja sniperit fleeaa. Stromfallit saa vielä scattereilla pari nyssiä pois ja oikea sivusta näyttää mukavan tyhjältä. Hilparit menee shieldwallissa ja desperate phasessa zonen reunalle.
2A
Putseri tulee tooosi varovaisesti eteenpäin eikä tuu ees zonelle, joten saan ilmaisen controlpinnan en vuorolla. Vasemmalla nyssit tulee alueelle ja ampuu pari magehuntteria. Clämjäkki irtoaa brickistä ja juoksee contestaamaan oikeaa zonea.
2B
Chimera juoksee arcanistin focuksella asemiin zonejen väliin. Rahn pamauttaa force hammerin Beastiin joka slämmääntyy kivasti 5" Putserin, Bokurin, Ragmanin ja Dogen yli. Teen ihan hyvää lämää jaskaan, small baset kuolee ja Putseriki ottaa pintanaarmun. Sitten TK clämjäkkiin ja oikealla zonella on vain pari nyssiä poistettavana. Hilparit chargee vähä liian etuajassa (ois magehunttereilla pitäny ensin ampuu) ja yks nyssi väistää lyönnit ja jää 19 deffiin kaikkea vastaan mitä voin enää kokeilla heittää sitä vastaan. Koitan peeniksen pyssyllä mutta scatteri menee ohi. Äh. Assassin chargaa ja tappaa toisen Putserin koiran. Unohdan ativoida stormfallit. 1-0
3A
Putseri saa vengeansen mutta on kumossa, häähää. Vika argus käy purasemassa assassinia muttei osu. Putseri nostaa itsensä pystyyn muttei beastiä.
Mun mittenit on eksyny vähän turhan lähelle Ruinii joka chargee ne ja tappaa pari. Sit Putseri is unleashed!!! Polarity shield on magehunttereissa jotka screenaa peenistä, mut yks hilpari on eksyny vähän turhan paljon niille tienoille ja palvelee charge kohteena. Putseri jää 7 tuuman päähän peeniskestä, joten tarvii energisoida 2 ja sit impending doomaa. Mage hunterit on kuitenkin hyvin jonossa ja peenis jää just ja just reachin ulkopuolelle. Putseri flashin bladeaa ne pois, fiittaa ja impending doomaa uudestaan, ja huitoo peenistä pari kertaa mutta damagesaldoksi jää tosi vaatimattomat 9 pinnaa.. ei edes phoenix kilvestä läpi.
3B
Nyt tai ei koskaan! Rahn antaa kaks focusta peenikselle, fiittaa, TK peenikseen että pois meleestä ja fiittiboostattu force hammeri Putseriin joka menee ohi.. Ei hyvä.. keräilen itseäni hetken ja totean että ohan mulla vielä 4 mitteniä ja magisteri jäljellä jotka voi metsästää fiittiboostattuja crittejä. Eka onnistuu ja sit pelaillaan Butcherballia ees taas phoenixin edessä ja kypsennetään sitä valmiiksi. Nyt muistan aktivoida stormfallit jotka tappaa Putserin ja phoenix on tosi surullinen.
Onnistui! Vihdoin sain Rahn apinan hartioilta pois ja turnausmatsivoittoja sillekkin. Ainoa tappio turnauksen kakkoselle ja sekin matsi oli aika lähellä päätyä mun assassinaatio ryöstöön niin ei voi kun olla tyytyväinen. SoS oli aika heikko joten (nyt ilmeisesti päivitetyillä tuloksilla) päädyin jaetulle 5. sijalle. Saa nähä oliko Mk2 tässä vai jaksaako vielä mennä Vaasaan tonttuilemaan.
Hän on puhunut.