Yleistä höpinää

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
jamovoima
Valvoja

Re: Yleistä höpinää

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Itse olen kyllä 100% vanilla pelaaja. Sektoriaaleilla pelatessa tuntuu aina jotenkin rajoitetulta touhu.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Itse tulee enemmän aloitettua sektoriaaleja nimenomaan siitä syystä, että figuja ei tekisi mieli ostaa niin paljon. Vanilla -faktio kun muuttuu kaikiksi sektoriaaleiksi siinä sivussa kuin huomaamatta, yksikköboksit saattavat olla tässä osasyynä.
jamovoima
Valvoja

Yksikköboksit on kieltämättä vähän turhauttavia. Haluaisin esim. insinööri kaplanin armeijaani, mutten halua niitä neljää kappaletta. Toki minullakin on kolmeen sektoriaaliin joukot...
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

jamovoima kirjoitti:Yksikköboksit on kieltämättä vähän turhauttavia. Haluaisin esim. insinööri kaplanin armeijaani, mutten halua niitä neljää kappaletta. Toki minullakin on kolmeen sektoriaaliin joukot...
http://infinitytheforums.com/forum/inde ... -on-offer/

Tuota olen käyttänyt jo monta kertaa. Tilannut siltä mm. puuttuvan Muyib spitfiren ja heavy rocket launcherit, parit Celestial Guard Kuang Shi controllerit, Ghulam doctorin (support boksista) ja lisukkeeksi sitten jotain figuboksia yleensä, niinku remoteja tms. Kun tilaat boksin muun tilauksen kanssa, saat ilmaiset postikulut. Hinnat ovat vertailukelpoiset esim. Wargaming Traderin kanssa. Maksaminen onnistuu Paypalilla, toimitus tuli viikossa jos tavaraa oli heti saatavilla.

Ite oon kyllä tykänny tilata välillä bokseja jos mulla ei ennestään ole jo kopioita niistä skulpteista, tai jos sen boksin mukana tulee ukkoja joita en pysty käyttämään (haqq support boksissa tulee najjarun engineer jota hassasin ei voi käyttää), niitä figuja on kuitenkin ihan kiva maalatakin. Ja kuitenkin ennen pitkää haluaa ne loputki profiilit ottaa käyttöön siitä boksista :)
jamovoima
Valvoja

Saahan hassassiinit najjarunin listaan. Muutenhan ei saisi ollenkaan insinööriä koko sektoriaaliin.
Dr. Icchan
Viesti:

No hitto, mitähän mä oon sitten kattonu. Oonkohan mä sitte vaan hylänny sen vanhan skulptin takia ja muistanu sitten jälkeenpäin väärin. En kyllä muista kertakaan käyttäneeni Najjarunia Hassasin listassa, ei ole ollut kauheasti tarvetta kun Muyibit on aina hoitanu sen d-charge pamauttelun ja hassasiineilla en juuri koskaan ole ottanu remoteja korjattavaksi.
jamovoima
Valvoja

Joo, se najjarun ei varsinaisesti liian houkutteleva valinta ole siellä listassa. Itsehän ostin ensin erillisenä sen vanhan skulptin ja sitten vielä sen suport boksin myöhemmin. Uudemman najjarunin tosin lahjoitin eteenpäin, ei niitä sentään kahta tarvitse...
Morze

inb4 Paradiso AVA -bonukseineen ja mekaanikko-pakkoineen
jamovoima
Valvoja

Morze kirjoitti:inb4 Paradiso AVA -bonukseineen ja mekaanikko-pakkoineen
Paradisossa onneksi saa spec-ops Muyib-enginner-husamin :)
jamovoima
Valvoja

Milläköhän logiikalla muuten nuo silhuettien koot on määritelty. Tuntuu vähän jotenkin hassulta, että tuo perus solttujen silhuetti on sentin korkeampi kuin mikään figu joka ainakaan minulta löytyy. Tuottaa pelissä aika paljon epämieluisia tilanteita, kun joukot ei olekkaan suojassa paikoissa jotka siltä vahvasti näyttäisivät.
Dr. Icchan
Viesti:

Säännöt sallii LOSin tarkistamisen etukäteen, vaikka siluetilla.
Olettaisin pidemmän siluetin johtuvan Umbra Legatesta, sehän no normaalia äijää korkeampi.
jamovoima
Valvoja

Salliihan ne, mutta onhan se kankeaa jatkuvasti räpläillä noiden silhuettien kanssa ja en tiedä onko tuo umbra legate nyt hirveästi pitempi kuin tuo minun hmg janissaire, jolla tosiaan jää vielä n. Sentin verran tyhjää. Normaali perussolttu kuitenkin on sen n. 2/3 tosta korkeudesta.
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Itse en ajatellut siluetteja käyttää kuin tilanteissa jotka vaativat, ei jaksa aina tunkea niitä sinne ja tarkistella "näkyykö valkoista" :P Ennemmin sopii figua asettaessa vastapuolen kanssa, näkyykö vaiko ei. Ottaen tietysti huomioon matalat poset yms.
Soi viulu
Morze

Scatterterrainia tehdessä jos välttää niitä about perus jantterin korkusia kappaleita, niin ei pitäisi kovin usein tulla korkeudesta johtuvia kämmäyksiä. Tosin esim. autot ovat aika usein juuri tuota kokoluokkaa...

Yleensäkin tuntuu, että paikallisskene sallii paljon enemmän takapakkia ottamistq kuin sääntöjen henki, jossa mm. laiton hyökkäys johtaa automaattisesti idlaukseen.
jamovoima
Valvoja

Minulla tuo häiritsevän kokruinen maastonkappale on nämä:
http://shop.microartstudio.com/images/B ... et1_01.jpg

Nuo eivät tainneet aivan riittää blokkaamaan silhuettia piiloon. Ovat nimittäin 50 mm korkeita, kun silhuetit on 2 tuumaisia. Tiedän että kyseessä on pikkujuttu, mutta silti vähän ankeaa.
Dr. Icchan
Viesti:

Eli tarvitaan siis maastolle siluetti korvaamaan maasto silloin kun maasto on matalempi kuin sen pitäisi olla :)

Microarts taisi tehdä nuo maastokappaleet ennen kuin oli tiedossa, että siluetit tulee käyttöön. Ensiapuna ehkä ne maastot voisi laittaa jollekin alustalle korottamaan niitä pikkusen?
jamovoima
Valvoja

Itse tekisi mieli kyllä kylmästi vain leikata siivu siitä S2 silhuetista pois... :)
Morze

Kaikki siluetit kuvaa vaihtelevaa määrää erilaisia nappuloita ja S2 näyttää mitoitetun enemmän tuoreempaa tuotantoa olevan raskaan jalkaväen mukaisesti. Tässä kokoluokassa sen yleisyydestä ja siten tärkeydestä johtuen varmaan mikä tahansa tarkka mitta olisi jostakusta häiritsevä, mutta loppujen lopuksi on tärkeintä, että ainakin samassa pelissä kummallakin osapuolella on selvää, minkä kokoisilla silueteilla pelataan.
jamovoima
Valvoja

Silhuettiongelma ratkesi. Ilmeisesti se suippeneva osa, jossa lukee sen silhuetin koko, ei kuulu siihen silhuettiin. Tämä oletuksena sen perusteella, että missään muovinleikkajafirmojen silhueteissa ei sitä ole. :)

Tämän päivän peleissä tuli mieleen yksi jännä juttu. Liekinheittimillä yms. Direct template weaponeilla osuu paremmin intuitive firellä, jos vastustaja dodgeaa, koska heitosta saa siten face to facen. Tietty riippuen hiukan wip ja ph arvoista tilanteessa.
Morze

Ai sulla oli sellainen ongelma? Kyllähän tuota saattaa hetken tuumia, oheistuotteiden lisäksi sääntökirjan esimerkkinä toimii ainakin yhdessä kuvassa standardisylinteri.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “CB: Yleiset keskustelut”